JesperO
Guld
SBGW252 och 3180![]()
skitbra bild.
har du satt viklÄs pÄ 380:an?? spÀnnade...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SBGW252 och 3180![]()
Tack.skitbra bild.
har du satt viklÄs pÄ 380:an?? spÀnnade...
Gillar den ju lÀngre jag tittar pÄ den. Ref nr?Lite fler bilder pÄ nyförvÀrvet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sbgw231Gillar den ju lÀngre jag tittar pÄ den. Ref nr?
FÄr man be om ett smakrÄd? Jag ska köpa min första GS Springdrive och sÄllat bland modellerna och kommit fram till att det stÄr mellan:
SBGA373 med 44GS boett och champagne tavla eller en SBGA407 Skyflake. Klockan ska komplettera min Moonwatch. Vilken hade du valt och varför?
![]()
![]()
Jag tycker champagnetavlan Àr som allra finast nÀr ljuset Àr lite molnigt eller halvskumt snarare Àn fullt solljusDet Àr tvÄ vÀldigt fina klockor, men jag hade gÄtt pÄ SBGA373 med champagnetavla. Skyflake Àr ju vÀldigt fin men hade personligen önskat att den vore nÄgon nyans mörkare.
Det kan vara bra att kÀnna till att champagnetavlan upplevs ofta som mycket ljusare i dagsljus. Det Àr iaf vad jag upplever med min sbga283.
Ăr sjĂ€lv intresserad av nĂ„got likanande, skulle du kunna förklara vad du gjort. Vad kostade det, eget lĂ€der? Ja, ge mig en kort rundown helt enkelt!Yiihaaa, Ă€ntligen kom mitt viklĂ„s frĂ„n Klockmaster. Ăntligen kan jag börja anvĂ€nda mitt lĂ€der som komplement till lĂ€nken. Fasen vad jag gillar denna klockan![]()
InstÀmmer. En anledning till att en grÄ höst och vinter gÄr att se fram emot.Jag tycker champagnetavlan Àr som allra finast nÀr ljuset Àr lite molnigt eller halvskumt snarare Àn fullt solljus
sbgv011
Grattis för det grymma nyförvÀrvet! (Inte alls partisk, jag köpte en likadan i augusti). Men jag Àr vÀldigt nyfiken pÄ saffiano lÀdret som ocksÄ ser grymt ut. VarifrÄn Àr det?Lite fler bilder pÄ nyförvÀrvet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack, visst Àr den trevlig? Bandet kommer frÄn GLC Straps som jag kan rekommendera varmt. Fina band till rimliga priser som skickas snabbt.Grattis för det grymma nyförvÀrvet! (Inte alls partisk, jag köpte en likadan i augusti). Men jag Àr vÀldigt nyfiken pÄ saffiano lÀdret som ocksÄ ser grymt ut. VarifrÄn Àr det?
Se ovanför ditt inlÀgg, 36.9 mm, finns ochsÄ pÄ lÀnk.NÄgon som har koll pÄ tidigare GS modeller i 37 mm förutom SBGX 063 och SBGX 065 . Mest intresserad av ljus tavla och pÄ lÀnk. BÄde automat och quartz Àr av intresse.
Fint, tack skall du ha!Tack, visst Àr den trevlig? Bandet kommer frÄn GLC Straps som jag kan rekommendera varmt. Fina band till rimliga priser som skickas snabbt.
Perfeka GS:en, 39mm och Springdrive! Bra bild!Idag sbga283.
![]()
Perfeka GS:en, 39mm och Springdrive! Bra bild!![]()
Ingen dĂ„lig första GS de dĂ€r! Grattis!Ăntligen kan jag hĂ€nga hĂ€r...SBGA407 landade precis & blir min första GS.
![]()
Tack! KÀnns riktigt braIngen dÄlig första GS de dÀr! Grattis!![]()
SBGD201...nesten: Platinum og EUR 60KFinns det nÄgon GS med snötavla utan PR-indikator pÄ framsidan?