Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skarp!4522-8000 frÄn 71
Nu vÀntar jag bara pÄ mitt nya lÀderband!
Det dÀr Àr vÀl en perfekt sommarklocka?TÀnkte min GS skulle fÄ vila under semestern till förmÄn för sommarklockorna
Men den slinker pÄ rÀtt ofta ÀndÄ.
SBGX263
HÄller helt med.Det dÀr Àr vÀl en perfekt sommarklocka?
Kul, en av Seikos mest lyckade modeller.4522-8000 frÄn 71
Nu vÀntar jag bara pÄ mitt nya lÀderband!
Ja, verkligen.Kul, en av Seikos mest lyckade modeller.
Ja, verkligen.
Skulle gÀrna Àga en GS med 7000 boetten. Den Àr cool, men kÀnns som att den borde upplevas mycket större Àn 8000?
Ok! Tittar man pÄ mÄtten sÄ Àr 7000 nÄgot större. Men det kanske inte upplevs nÄgon större skillnadJag upplever inte dom boetterna som olika stora pÄ armen.
Dom flesta Àldre GS upplevs rÀtt lika storleksmÀssigt tycker jag.
DÀremot sÄ kÀnner jag den dÀr lilla skillnaden i tjocklek mellan dom automatiska och dom handragna.
Möjligtvis kan 62or kÀnnas lite mindre och 57or lite större.
Kom över sÄ fÄr du testa.
Ok! Tittar man pÄ mÄtten sÄ Àr 7000 nÄgot större. Men det kanske inte upplevs nÄgon större skillnad
GĂ€rna
Nej det förstÄr jag! Tycker det Àr en av GS mest lyckade boetter. Grymt cool.MÄtten sÀger inte allt, tavlans storlek, boettens form o.s.v. gör sitt till.
Nu Àr jag inte hemma och kan ta fram och prova men ur minnet har jag aldrig upplevt 7000 som större Àn annat.
DÀremot krÀver 7000 boettens nÄgot udda utseende lite tillvÀnjning.
Kastar in en bild för det kanske inte Àr alla som Àr med pÄ vad vi diskuterar.
WOW! Satan va cleansbgx319
Kan vara det bÀsta jag sett frÄn GS, magiskt.#howdoyouzaratsu
Tack! Den Àr riktigt bra om jag fÄr sÀga det sjÀlv.Kan vara det bÀsta jag sett frÄn GS, magiskt.