Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du kan ju skicka den till Lapinist! Han fixar den sĂ„ att den blir som ny!4522-8000 frĂ„n 71. Ălskar verkligen den, men skulle gĂ€rna hitta ett exemplar i mint condition
Ja, jag har sett nÄgra av hans jobb. Ser galet fint ut!Du kan ju skicka den till Lapinist! Han fixar den sÄ att den blir som ny!
LAPINIST (@lapinist_watchrestoration) âą Instagram photos and videos
13K Followers, 11 Following, 113 Posts - See Instagram photos and videos from LAPINIST (@lapinist_watchrestoration)instagram.com
Verkligen! Den Àr ju visserligen inte original dÄ, men den ser ut som ny.Ja, jag har sett nÄgra av hans jobb. Ser galet fint ut!
Han verkar sjukt duktig. Har för mig han finns i PolenVerkligen! Den Àr ju visserligen inte original dÄ, men den see ut som ny.
Ja, sÄ vill jag minnas att det var.Han verkar sjukt duktig. Har för mig han finns i Polen
4522-8000 frĂ„n 71. Ălskar verkligen den, men skulle gĂ€rna hitta ett exemplar i mint condition
Den Àr helt ok. Troligtvis aldrig polerad, vilket sÄklart har sin charmDen ser ju okej ut, brukad men inte sönderpolerad och med karaktÀr kvar.
Perfekta exemplar har ju sin charm men Àven nackdelar ochsÄ, man kan lÀtt bli nojig att rÄka repa dom och prismÀssigt blir det en helt annan dimension.
RÀtt svÄrt att hitta dessutom.
Jag sÄlde en oanvÀnd med 7000 boetten och blÄ tavla med orginal armband, prislapp och hela kalaset för 12 tusen för en 6-7 Är sen av oklar anledning.
Nu ser priserna helt annorlunda ut för riktigt fina klockor medans dom lite sÀmre ökat mindre.
Nu har jag fÄtt en sÄn "nÀr man vÀl sett kan man inte fÄ det osett" nÀr det gÀller GS med GMT. Det verkar bÄde pÄ Springdrive och mekaniska som att GMT-visaren ofta Àr osynkad...Testa lite GS igÄr, helskotta vilka urtavlor
Ăr det sĂ„? Min gmt Ă€r perfekt pĂ„ alla sĂ€tt, bĂ„de att allt linjerar samt hur den trĂ€ffar index med sekundvisaren. För att inte tala om tidhĂ„llningen som efter ett par mĂ„nader verkar hamna pĂ„ 3 spy. Fast dĂ„ Ă€r det en kvartsNu har jag fĂ„tt en sĂ„n "nĂ€r man vĂ€l sett kan man inte fĂ„ det osett" nĂ€r det gĂ€ller GS med GMT. Det verkar bĂ„de pĂ„ Springdrive och mekaniska som att GMT-visaren ofta Ă€r osynkad...
UrsÀkta men jag förstÄr inte vad som Àr ur synk? Tycker gmt pÄ samtliga stÀmmer bra med timvisaren⊠Lite svÄrt kanske för mig att se dÄ det Àr enklar med heltimmar⊠kanske med undantag av S&S
ska jag ta fram skÀmskudden givetvis Àr det timmen mellan den som Àr instÀlldUrsÀkta men jag förstÄr inte vad som Àr ur synk? Tycker gmt pÄ samtliga stÀmmer bra med timvisaren⊠Lite svÄrt kanske för mig att se dÄ det Àr enklar med heltimmar⊠kanske med undantag av S&S
Hehe⊠Min nuvarande GS Àr min fjÀrde gmt. Tar ett tag att vÀnja sig vid 24 vs 12 timmars visareska jag ta fram skÀmskudden givetvis Àr det timmen mellan den som Àr instÀlld
*jag ska alltsÄ inte anvÀnda GMT-visare utan fortsÀtta anvÀnda dual time
Priset Àr vÀl helt ok men den Àr listad som Bell & ross?Hur kommer det sig att denna Àr osÄld? Legat uppe till försÀljning ett bra tag nu. Bra pris, ifall man tar 25% moms i beaktning ocksÄ.
Bell & Ross Day Date sÀljes av en Seller pÄ Chrono24 för 7 247 kr
Bell & Ross Annons: 7 247 kr Bell & Ross Day Date, Referensnummer SBGT003; StÄl; Kvarts; Skick Bra; Lokalisering: Japan, Kyotowww.chrono24.se
SĂ„g det nu, men förr stod det enbart âSeiko day dateâ. Har varit sugen pĂ„ den ett tag.Priset Ă€r vĂ€l helt ok men den Ă€r listad som Bell & ross?
Ligger Àven hÀr https://item.rakuten.co.jp/ioki-shop1/33f0178/
sbgx319
SÄ jÀkla bra Àr den. Hans inlÀgg öppnade mina ögon för den modellen... posta gÀrna lite wristshots nÀr du fÄtt hem din!Precis klickat hem en sÄn hÀr efter att ha sett dina bilder!
SÄ jÀkla bra Àr den. Hans inlÀgg öppnade mina ögon för den modellen... posta gÀrna lite wristshots nÀr du fÄtt hem din!
Bra val. Ett tips nÀr/om du skall korta lÀnken Àr att göra det mycket noggrant. Förmodligen den mest besvÀrliga lÀnken jag varit med om att korta. MÄnga pyttesmÄ detaljer att ha koll pÄ.Precis klickat hem en sÄn hÀr efter att ha sett dina bilder!