Rymdhamstern
Silver
SBGJ239 utomhus pĂ„ sen lunch. Trevligt med lite sol som fĂ„r den att âpoppaâ lite extra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin! Gillar den skarpt. KĂ€nde inte denna modellen. https://shop.hodinkee.com/products/grand-seiko-sbgw231SBGW231 idag.
Ser bra ut, men varför inte det den kommer med?Vad tycks om nya bandet? Ville fortsatt ge klockan en dressig look Det Àr lizard strap frÄn Hirsch.
Jag Àr lite för rÀdd om det för daglig anvÀndningSer bra ut, men varför inte det den kommer med?
Ett vÀlinslitet alligatorband Àr svÄrslaget, vÄga ta klivetJag Àr lite för rÀdd om det för daglig anvÀndning
Nytt in, blÄtavlad 5645-7010 och nu stÄr service och glasbyte pÄ dagordningen.
Tavlans ser lite trÄkigt matt och mörkt blÄ ut för det mesta men förvÄnande nog i direkt solljus skimrar den lite ljusare blÄ.
Blir nog bra med genomskinligt glas tror jag.
Tack Senpai!
Fantastiskt lÀcker. Jag tycker dem hÀr har sÄ fina dimensioner, lite bullig och vÀldigt minimalistisk tavla med de smala indexen. SÄ skönt att du kan kryssa av den pÄ listan! Kul att den stannar pÄ ön. RÀtt ovanlig utan dag ocksÄ för de som Àr intresserade.
Intressant obserservation om fÀrgen, jag har tidigare tÀnkt att de blÄ har samma borstning i tavlan som de silvervita som producerades under samma Är (72-73). Men du upplever den som midnattsblÄ och mattare? MÄnga andra blÄtavlade verkar ju bli grÄ med Ären (har för mig att du visat upp en sÄn), men det verkar inte vara fallet hÀr.
Det Àr vÀl bara en modell som troligtvis Àndrat kulör frÄn blÄ till grÄ över Ären och den har en helt annorlunda tavla med linne struktur.
Gammal bild.
Den Ă€r sĂ„ bra. Ănskar de fanns tillgĂ€ngliga till ett lite mer Seiko-vĂ€nligt prisBlir lika nyförĂ€lskad varje gĂ„ng den fĂ„r följa med pĂ„ armen. SBGH267
SĂ„ snygg!
SĂ„ snygg!
Wow, riktigt fin!!Snart lördagskvĂ€ll och dĂ„ fĂ„r man unna sig liteâŠ
Wow, riktigt fin!!
Grattis! DÄ Àr vi minst tvÄ.
Precis fÄtt hem min SBGX319. à kte pÄ ett lÀder direkt, mycket trevlig klocka.
Fast att ta loss den med hjÀlp av de borrade hÄlen var inte sÄ enkelt som det brukar vara. Presspassning pÄ Àndbitarna. Fick bli en Bergeon istÀllet och dÄ var det enkelt.Grattis! DÄ Àr vi minst tvÄ.
Tror mörkblÄtt hade passat tavlan bÀttre.Helt ok. Men Gissar att lÀnken snart sitter pÄ igen.
Ja jag gillar heller det inte 100%. SjÀlv tror jag pÄ ett ljust brunt alternativt ett mörkare grönt. Köpte ett ljusare brunt men det visade sig att denna har 18mm isf det vanligare 19 och det blev inte bra. Hittade detta som tidigare köpts till hustrun, men oanvÀnda, Hirsch som fick Äka pÄ som test.Tror mörkblÄtt hade passat tavlan bÀttre.
Helt ok. Men Gissar att lÀnken snart sitter pÄ igen.
det var en bra info som inte framgÄtt tidigare, att den har 18mmJa jag gillar heller det inte 100%. SjÀlv tror jag pÄ ett ljust brunt alternativt ett mörkare grönt. Köpte ett ljusare brunt men det visade sig att denna har 18mm isf det vanligare 19 och det blev inte bra. Hottade detta gamla men oanvÀnda Hirsch som fick Äka pÄ som test.
Ja det var förvĂ„nande. Lite synd pĂ„ ett sĂ„ fint Molequin dockâŠdet var en bra info som inte framgĂ„tt tidigare, att den har 18mm