• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Tjusig kombo och bildkomposition! FÄr man frÄga vad det Àr för band som sitter pÄ? Jag har en sarb035 som Àr i behov av ett ombyte.
Tackar! Det Ă€r ett Hirsch Duke, osĂ€ker om det Ă€r ”Honey Brown” eller ”Golden Brown”. Köpt pĂ„ Klockmaster FĂ€ltöversten!
9B55F6B6-754D-4C7D-9314-38EF15144CA6.jpeg

-Tackar! Jag upptĂ€ckte (nĂ€r jag blĂ€ddrade i GS- och kvartstrĂ„den) att du hade en liknande idĂ© lĂ„ngt innan mig
 Det Ă€r en mycket komplett kombination av klockor. Det blir nog att komplettera med en MM300 framöver. Har du kvar din trippel?🙂
Om du menar min kvartstrippel med tvÄ GS och en tonfisk sÄ fanns den kvar igÄr men min superfina SBGX319 Àr pÄ vÀg till en annan pÄ KS. The Citizen HAQ Àr bestÀlld och tyckte den överlappade lite för mycket sÄ den fick gÄ nÀr ett pm om intresse kom in.

Tips

Tillbaka
Topp