• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Blev klart inspirerad av @martaSM30 men kör en klassisk japansk highball istÀllet. Har druckit mÀngder av dem under Ären i Japan, bÄde nÀr jag bodde dÀr och efterÄt nÀr jag reste dit typ 100 dagar per Är. Men detta blir faktiskt första gÄngen i Sverige. FÄr se om det Àr lika gott nÀr man inte Àr pÄ en Izakaya och kÀkar yakitori, edamame, etc. NÄgot mÄste man ju göra med den japansk whisky man har som Àr mindre bra. Den bra blandas verkligen inte...,
Kanpai pÄ er och fortsatt trevlig Lillelördag!
9E098F41-23CD-46EB-912C-390E7D2A7725.jpeg

Tips
VÀldigt imponerad över dina sprÄkkunskaper. Morsomt! Bra produktion, intressanta reflektioner.

Bytt glas pÄ det blÄ liket och nu pÄ vÀg till urmakarn med den som ska fÄ ta sig an verket.
Servad senast 99 och haft fukt i sig efter det.
Notera Àven hur nÄn tryckt dit visarna !
JÀmnförelse för @Senpai

1A3CFCAC-285D-4406-8EA1-3511F654ED82.jpeg

Vacker, och vilken skillnad mellan de tvÄ! PÄ nÄgra bilder tycker jag den drog mot lavender, andra grÄblÄ. Bra att den nu fÄr lite omvÄrdnad, ser inte ut som tidigare Àgaren var rÀtt person att ta hand om ett sÄ sÀllsynt exemplar.

Den hÀr typen av boett, utan bandhorn, vÀxer pÄ mig.

Tillbaka
Topp