Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Molequin har mkt fint. TĂ€nker grained calf eller saffiano pĂ„ den dĂ€r för lite mer nedklĂ€tt.Vart rekommenderar ni att man letar efter band? Ăr helt lost utanför panerai-vĂ€rlden
Precis nÄgot sÄnt jag letade efter! Behöver nÄgot mer avslappnat för att smÀlta in med med min jeans&t-shirt aura.Molequin har mkt fint. TÀnker grained calf eller saffiano pÄ den dÀr för lite mer nedklÀtt.
Grattis till fin klocka.
Vad har du för storlek pÄ dina handleder?Morning![]()
![]()
14,5cm, 46mm breda (sett uppifrÄn)Vad har du för storlek pÄ dina handleder?
E sugen pÄ den du har men osÀker pÄ om man ska köra pÄ 40mm eller 37an. FÄr nog pröva bÄda i butik bara.. Har 17cm sÄ nÄgot större.14,5cm, 46mm breda (sett uppifrÄn)![]()
E sugen pÄ den du har men osÀker pÄ om man ska köra pÄ 40mm eller 37an. FÄr nog pröva bÄda i butik bara.. Har 17cm sÄ nÄgot större.
Snyggt! Kör du den som en daily beater eller mer "dressat"?-Mina handleder mÀter 17,5cm. Jag kör pÄ 37mm. Men det Àr högst individuellt
![]()
Snyggt! Kör du den som en daily beater eller mer "dressat"?
LÄter som en stabil tanke! WP-Tack! Tanken Àr att SBGN003 ska agera daily beater och SBGX259 som lite finare/sport![]()
VÀldigt imponerad över dina sprÄkkunskaper. Morsomt! Bra produktion, intressanta reflektioner.Tips
Optura Online-event streamas nu
Ladda upp med sushi och saké! Kl 19:00 26/8 blir det online-event med Optura. Det kommer streamas via Facebook och Youtube. Det kommer Àven kunna ses i efterhand. Förra eventet Nya eventet LÀnk till live-streaming via YouTube LÀnk till live-streamning via Facebook Det kommer gÄ att stÀlla...klocksnack.se
Jag köpte min för att kunna ha den nÀr jag cyklar till jobbet och ÀndÄ vara kontorssnygg. Den gör sitt jobbSnyggt! Kör du den som en daily beater eller mer "dressat"?
Funderar pÄ vad det skulle vara för klocka för att man ska kÀnna att man inte kan cykelpendla med denJag köpte min för att kunna ha den nÀr jag cyklar till jobbet och ÀndÄ vara kontorssnygg. Den gör sitt jobb![]()
Det Àr vÀl ingen automat som egentligen gillar stötarna som cykling kan medföra. Sen att de hanterar det Àr en annan femma. LÀttare med quartz dÄFunderar pÄ vad det skulle vara för klocka för att man ska kÀnna att man inte kan cykelpendla med den![]()
Bytt glas pÄ det blÄ liket och nu pÄ vÀg till urmakarn med den som ska fÄ ta sig an verket.
Servad senast 99 och haft fukt i sig efter det.
Notera Àven hur nÄn tryckt dit visarna !
JÀmnförelse för @Senpai
![]()
Det Àr vÀl ingen automat som egentligen gillar stötarna som cykling kan medföra. Sen att de hanterar det Àr en annan femma. LÀttare med quartz dÄ![]()