ok dÄ hoppar jag den tyvÀrrDet enda klagomÄl man hör gÀller brist pÄ microjustering. Om det Àven gÀller dig sÄ fÄr du avstÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
ok dÄ hoppar jag den tyvÀrrDet enda klagomÄl man hör gÀller brist pÄ microjustering. Om det Àven gÀller dig sÄ fÄr du avstÄ
- SkÀmsSÄ fel, men ÀndÄ.. sÄ fel
Fina bilder men verkar ha smugit sig in nÄgra kopior pÄ de tvÄ sista!PÄ vei til Grand SEIKO og SEIKO mÞte. Det selges ca. 400 GS i Norge per Är. AD vi var hos i dag har solgt GS i 7 Är, uten en eneste reklamasjonssak. Optura var ogsÄ til stede i kveld.
Hyggelig Ă„ treffe andre GS interesserte.
Og et par fra SveitsâŠ
Varm föresprÄkare av NATO pÄ det mesta men detta blev lite mycket till och med för mig...SÄ fel, men ÀndÄ.. sÄ fel
Dra mig baklÀnges.... Mà STE HA. Vafan Àr det som hÀnder med GS, för mÄnga bra slÀpp pÄ senaste tiden- alla limiterade till nÄnstans i Asien ofc.
SBGH287 Snow on the Blue Lake.
SlÀpps som Thong Sia Limited Edition i 140 ex i Sydostasien.
- Passande miljö för GS-ikonen!En Snowflake ute i det vilda
Grattis! Otroligt nice!Nytt i samlingen, SBGW269G
AlltsĂ„ âSnow on the Blue Lakeâ skulle sĂ„ lĂ€tt kunna vara ordbajseri men jag ser fasen snön pĂ„ sjön.
SBGH287 Snow on the Blue Lake.
SlÀpps som Thong Sia Limited Edition i 140 ex i Sydostasien.
Om man Ă€r omĂ„ttligt sugen pĂ„ en spring drive-dykare, hur ser utbudet ut i Sverige dĂ„? Ăr det sbga461 med bror som sĂ€ljs ny? Vet nĂ„gon vad listpriset Ă€r hĂ€r?
Tack! Hörde av mig per mail men tÄlamod etc- Pris: 69 950 kronor för stÄlboett/82 950 kronor för titanboett.
FrÄga hos Klockmaster Globen, de har nog Àven Springdrive-varianterna.
Hur tycker du den ljusa var i förhÄllande till den mörka? NÄgon tvekan mellan dem?Nytt i samlingen, SBGW269G
Jag har den med (SBGW211) och kan vÀl tycka att den har en lite mer sober och elegant kÀnsla. Den bruna tavlan kÀnns lite mer spÀnnande och annorlunda, vÀldigt fin varm brun lyster i vissa vinklar och roligt med lite struktur. Om jag bara fick vÀlja en sÄ kanske det ÀndÄ skulle bli den vita, men det beror sÄklart pÄ vad man har för övriga klockor och hur man vill kunna variera sig.Hur tycker du den ljusa var i förhÄllande till den mörka? NÄgon tvekan mellan dem?
GS-trio. Super happy.
Fantastiskt trio. Den bÀsta jag sett pÄ lÀnge. Det bÀsta med tre olika urverk!GS-trio. Super happy.
Tak. Planen var Ä ha disse tre ulike urverkene. Har ogsÄ fÄtt en respekt for quartz pÄ dette nivÄet GS lager. Det hadde jeg aldri trodd for noen Är siden.Fantastiskt tro. Den bÀsta jag sett pÄ lÀnge. Det bÀsta med tre olika urverk!
Takk. Jeg kjenner ikke de svenske prisene med tanke pÄ MSRP.JÀvlar va fin den vÀnstra Àr, sbgh. Vad fÄr man ge för en sÄndÀr i butik?
otroligt grym trioGS-trio. Super happy.