- FÀrsk bild frÄn Klockmaster GlobenJÀvlar va fin den vÀnstra Àr, sbgh. Vad fÄr man ge för en sÄndÀr i butik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- FÀrsk bild frÄn Klockmaster GlobenJÀvlar va fin den vÀnstra Àr, sbgh. Vad fÄr man ge för en sÄndÀr i butik?
Takker. Dykkerne til GS er for bulky, sÄ der holder jeg meg til Submariners. NÄr det gjelder vintage GS; en 62GS fra 60-tallet er noe jeg leter etter.otroligt grym trio
Bara en dykare som fattas
eller riktigt bra vintage!!
Vad fin den Àr!Not so bulky GS dykare!!
Somrigt band i smĂ€llkalla vinternâŠ
SBGX335
FÄr man frÄga vilken kamera du anvÀnder? Bilderna du tar Àr enastÄende!Da blir det en GS GMT med 9F. SGBN005.
Dette bildet er hentet fra Grand Seiko Boutique US, og er ikke tatt av meg - men jeg synes bildet er flott jeg ogsÄ.FÄr man frÄga vilken kamera du anvÀnder? Bilderna du tar Àr enastÄende!
Cliffhanger?
Ja i morgon kanske det hĂ€nder. men dĂ„ blir det i en trĂ„d som börjar pĂ„ BlaâŠâŠCliffhanger?
Ja jag gillar ju verkligen dessa, tycker de Àr i princip idealet av en klassisk klocka (vet att vissa klagar pÄ tjockleken etc.). Om du vill fÄr du gÀrna posta bilder pÄ bÄda bredvid varandra! Hade varit kul att se.Jag har den med (SBGW211) och kan vÀl tycka att den har en lite mer sober och elegant kÀnsla. Den bruna tavlan kÀnns lite mer spÀnnande och annorlunda, vÀldigt fin varm brun lyster i vissa vinklar och roligt med lite struktur. Om jag bara fick vÀlja en sÄ kanske det ÀndÄ skulle bli den vita, men det beror sÄklart pÄ vad man har för övriga klockor och hur man vill kunna variera sig.
Annars Àr det Àr ju i princip samma klocka fast med annan tavla och lite tjockare visare (tror jag).
Uppskattar verkligen enkelheten hos bÄda, bÄde i uttryck och kÀnslan av ett manuellt verk.
Er det noen her som har SBGA413?
Flott og "nĂžytral" GS. Takk for bildet. Madammen vil trolig like Ă„ bytte ut sin egen "beater" 116520 (Daytona med hvit urskive) med denne her.
Japp, snodde yonssons!Vad fin den Àr!
Ăr det yonssons gamla eller har vi tre pĂ„ forumet? (jag har en)
I wish.Er det noen her som har SBGA413?
Sjukt bekvÀm (varm titan) som du skriver!Er det noen her som har SBGA413?
Ja i morgon kanske det hĂ€nder. men dĂ„ blir det i en trĂ„d som börjar pĂ„ BlaâŠâŠ
HÄller med, det Àr en perfekt boett för en lite dressing kÀnsla utan att gÄ till överdrift. Upplever inte alls att den kÀnns tjock, sitter vÀldigt bra vÀl pÄ.Ja jag gillar ju verkligen dessa, tycker de Àr i princip idealet av en klassisk klocka (vet att vissa klagar pÄ tjockleken etc.). Om du vill fÄr du gÀrna posta bilder pÄ bÄda bredvid varandra! Hade varit kul att se.
Nice nice nice!Passade pÄ att ta en familjebild nÀr jag ÀndÄ höll pÄ