Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen! Visst Àr det en broderad stegosaurus dÀr pÄ manschetten? FörlÄt en okunnig.Fredagsfin!
Jeeesus vilken tavla!Debut för Minamo
Grattis! Och snyggt val av nato!Hej!
Fick denna för 2 timmar sedan⊠Super nöjd!!! Allt jag har lÀst om denna stÀmmer helt rÀtt.
Stort grattis till denna drömklocka!Hej!
Fick denna för 2 timmar sedan⊠Super nöjd!!! Allt jag har lÀst om denna stÀmmer helt rÀtt.
Fördelen med att hÄlla sig till GS, man fÄr en massa 19mm band som man aldrig skulle haft om man gillade andra mÀrken.PrÞver custom alligator jeg har til "Skyflake" pÄ SBGN005.
Godt poeng. Etter at Rolex gikk over fra 20mm til 21mm, sÄ tilbyr jo alle 21mm. Perfekt for nye GS med 21mm, som f. eks. SBGH273. NÄ mangler vi bare at Rolex tilbyr en populÊr modell med 19mm...Fördelen med att hÄlla sig till GS, man fÄr en massa 19mm band som man aldrig skulle haft om man gillade andra mÀrken.
Fan vad jag gillar gamla loggan! Trevlig pjÀsFrÄn gÄrdagens FredagstrÄd. SBGA127.
En av GS bÀsta modeller all time.FrÄn gÄrdagens FredagstrÄd. SBGA127.
Fan vad jag gillar gamla loggan! Trevlig pjÀs
Jag gillar nog nya loggan bÀttre. Men denna klocka Àr fantastisk. Spring drive och boetten.En av GS bÀsta modeller all time.
Först nu förstÄr jag varför du hÀmtar pÄ tisdag. FörsÀljningen startar ju dÄ.SÄ bÄde SBGA413 og SLGA009 (White Birch med Spring Drive) hos AD i ettermiddag. Flotte klokker - men holder en knapp pÄ 62GS-urkassen (boetten).
Henter en SBGA413 pÄ tirsdag.
NÄr henter du din, da?Först nu förstÄr jag varför du hÀmtar pÄ tisdag. FörsÀljningen startar ju dÄ.
Nu har jag ocksÄ fÄtt tilldelning pÄ denna fantastiska klocka.
Ping @olofaaJag e riktigt sugen pÄ den hÀr coolingen SBGX341 i framtiden, nÄn som har/haft den?