Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lova att höra av dig till mig om du fÄr sÀljtanksrVarit utan GS i nÀstan tvÄ Är efter att jag sÄlde min SBGH001. Men nu Àr det ÄtgÀrdat! För tre veckor sedan köpte jag denna fantastiska SBGM221 som jag Àr otroligt nöjd med.
Inte sÀrskilt troligt att nÄgra sÄdana tankar kommer men skriver upp dig pÄ listan. Det Àr flera stycken före!Lova att höra av dig till mig om du fÄr sÀljtanksr
Grymt fin! Har sjÀlv nyligen skaffat en sbgx061, svarta tavlan. BÀttre symetri med GS texten jÀmfört med nya referensen tycker jag.Precis klippt min första GS SBGX063G
se dÀr ja! gratulerarGrymt fin! Har sjÀlv nyligen skaffat en sbgx061, svarta tavlan. BÀttre symetri med GS texten jÀmfört med nya referensen tycker jag.
SÄ clean, sÄ braInser att det Àr ett tag sedan det postades nÄgon bild frÄn min sida.
HĂ€r kommer en annan referens med svart tavla och spring drive. SBGA285
Ha en bra tisdag!
Nya pluggkamraten
Kvar i samlingen?Tror jag missat att posta denna, 4522-8010, hÀrlig rackare i min bok
nu snackar vi lÄngskott "22 Februari 2017"Kvar i samlingen?
JorÄ, den Àr kvar. Har ingen nytagen bild, men hÀr tillsammans med annan GS-kompis.Kvar i samlingen?
Boetten Àr helt outstanding! Jag ska köpa en sÄn om jag hittar en hyggligt fin. Jag gillar den verkligen. Den Àr ju fin den vÀnstra ocksÄ men den ojÀmna ytan i den högra Àr mycket speciell. Jag letar pÄ chrono24. Har du andra tips pÄ var man kan leta?JorÄ, den Àr kvar. Har ingen nytagen bild, men hÀr tillsammans med annan GS-kompis.
Sent ska syndarŽn vakna Faktum Àr att jagsÄg den utanför forumet först och gick igÄng, sen funderade jag pÄ om modellen nÄgonsin nÄtt KS och det hade den ju.nu snackar vi lÄngskott "22 Februari 2017"
Jag hade den stora turen att ha en vÀn lokalt som hjÀlpte mig köpa frÄn handlare i Japan, mycket tacksam för det. DÀr finns ju största utbudet av "vintage GS" av förklarliga skÀl, men tyvÀrr har jag dÄlig koll pÄ handlare dÀr. Det Àr nog mÄnga fler japanska handlare som annonserar pÄ chrono24 nu Àn för 5 Är sedan.Boetten Àr helt outstanding! Jag ska köpa en sÄn om jag hittar en hyggligt fin. Jag gillar den verkligen. Den Àr ju fin den vÀnstra ocksÄ men den ojÀmna ytan i den högra Àr mycket speciell. Jag letar pÄ chrono24. Har du andra tips pÄ var man kan leta?
Jag har aldrig varit i Japan trots att kulturen varit sÄ nÀra under större delen av mitt liv. Jag kanske borde Äka dit och leta. Hittar jag nÄgon sÄ lÀr du fÄ se den i trÄden. Tack!Jag hade den stora turen att ha en vÀn lokalt som hjÀlpte mig köpa frÄn handlare i Japan, mycket tacksam för det. DÀr finns ju största utbudet av "vintage GS" av förklarliga skÀl, men tyvÀrr har jag dÄlig koll pÄ handlare dÀr. Det Àr nog mÄnga fler japanska handlare som annonserar pÄ chrono24 nu Àn för 5 Är sedan.
HÄller tummarna för framgÄng i sökandet!Jag har aldrig varit i Japan trots att kulturen varit sÄ nÀra under större delen av mitt liv. Jag kanske borde Äka dit och leta. Hittar jag nÄgon sÄ lÀr du fÄ se den i trÄden. Tack!
SÄg den hÀr i köp- och sÀljtrÄden, vad tycker ni som har den eller har provat den? Ser jÀkligt fin ut
Avslutad - Grand Seiko SBGM221 *prisbump*
Kollar intresset för min Grand Seiko. Klockan Àr utplockad i januari 2021 och omfattas dÀrför av den utökade garantitiden pÄ 5 Är. Endast anvÀnd sporadiskt pÄ helger sÄ skicket Àr i stort sett som ny. Sitter vÀldigt skönt pÄ handleden med sina 39,5mm. HÄller tiden otroligt bra (pÄ min handled...klocksnack.se
Skitsnygg imo! Har sneglat pÄ den i nÄgra Är nu men för mig faller det pÄ att den Àr helpolerad. Jag har köpt en SBGA285 en gÄng och sÄlde den bara för att jag var rÀdd att repa den
Ja men jag tÀnker att en dressklocka pÄ lÀder inte anvÀnds lika hÄrt som en pÄ lÀnk sÄ det borde inte bli alls samma slitage och mÀngd repor pÄ dennaSkitsnygg imo! Har sneglat pÄ den i nÄgra Är nu men för mig faller det pÄ att den Àr helpolerad. Jag har köpt en SBGA285 en gÄng och sÄlde den bara för att jag var rÀdd att repa den
Ja men jag tÀnker att en dressklocka pÄ lÀder inte anvÀnds lika hÄrt som en pÄ lÀnk sÄ det borde inte bli alls samma slitage och mÀngd repor pÄ denna