• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Puryeah

Panerai
SBGV221

1646318920305.jpeg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
JorÄ, den Àr kvar. Har ingen nytagen bild, men hÀr tillsammans med annan GS-kompis.
24629607188_586611ce5d_b.jpg
Boetten Àr helt outstanding! Jag ska köpa en sÄn om jag hittar en hyggligt fin. Jag gillar den verkligen. Den Àr ju fin den vÀnstra ocksÄ men den ojÀmna ytan i den högra Àr mycket speciell. Jag letar pÄ chrono24. Har du andra tips pÄ var man kan leta?
 
Boetten Àr helt outstanding! Jag ska köpa en sÄn om jag hittar en hyggligt fin. Jag gillar den verkligen. Den Àr ju fin den vÀnstra ocksÄ men den ojÀmna ytan i den högra Àr mycket speciell. Jag letar pÄ chrono24. Har du andra tips pÄ var man kan leta?
Jag hade den stora turen att ha en vÀn lokalt som hjÀlpte mig köpa frÄn handlare i Japan, mycket tacksam för det. DÀr finns ju största utbudet av "vintage GS" av förklarliga skÀl, men tyvÀrr har jag dÄlig koll pÄ handlare dÀr. Det Àr nog mÄnga fler japanska handlare som annonserar pÄ chrono24 nu Àn för 5 Är sedan.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag hade den stora turen att ha en vÀn lokalt som hjÀlpte mig köpa frÄn handlare i Japan, mycket tacksam för det. DÀr finns ju största utbudet av "vintage GS" av förklarliga skÀl, men tyvÀrr har jag dÄlig koll pÄ handlare dÀr. Det Àr nog mÄnga fler japanska handlare som annonserar pÄ chrono24 nu Àn för 5 Är sedan.
Jag har aldrig varit i Japan trots att kulturen varit sÄ nÀra under större delen av mitt liv. Jag kanske borde Äka dit och leta. Hittar jag nÄgon sÄ lÀr du fÄ se den i trÄden. Tack!
 
SĂ„g den hĂ€r i köp- och sĂ€ljtrĂ„den, vad tycker ni som har den eller har provat den? Ser jĂ€kligt fin ut😍

 

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
SĂ„g den hĂ€r i köp- och sĂ€ljtrĂ„den, vad tycker ni som har den eller har provat den? Ser jĂ€kligt fin ut😍


Skitsnygg imo! Har sneglat pĂ„ den i nĂ„gra Ă„r nu men för mig faller det pĂ„ att den Ă€r helpolerad. Jag har köpt en SBGA285 en gĂ„ng och sĂ„lde den bara för att jag var rĂ€dd att repa den đŸ€Ł
 
Skitsnygg imo! Har sneglat pĂ„ den i nĂ„gra Ă„r nu men för mig faller det pĂ„ att den Ă€r helpolerad. Jag har köpt en SBGA285 en gĂ„ng och sĂ„lde den bara för att jag var rĂ€dd att repa den đŸ€Ł
Skitsnygg imo! Har sneglat pĂ„ den i nĂ„gra Ă„r nu men för mig faller det pĂ„ att den Ă€r helpolerad. Jag har köpt en SBGA285 en gĂ„ng och sĂ„lde den bara för att jag var rĂ€dd att repa den đŸ€Ł
Ja men jag tĂ€nker att en dressklocka pĂ„ lĂ€der inte anvĂ€nds lika hĂ„rt som en pĂ„ lĂ€nk sĂ„ det borde inte bli alls samma slitage och mĂ€ngd repor pĂ„ denna😊
 
Topp