Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror att alla de dĂ€r skulle se bra ut till sbgp017, men du har inte funderat pĂ„ att ha ett helt svart, enkelt, utan konstrastsömmar o.d. för att lyfta fram tavlan Ă€nnu mer?Behöver lite smakrĂ„d. TĂ€nkte köpa mig nĂ„got trevlig Molequin-lĂ€der till min SBGP017. Ăr lite sugen pĂ„ ett svart band, men frĂ„gan Ă€r vilket av dessa fyra? Lutar just nu Ă„t alternativ 2 eller 3
Och klockan i frÄga ser ju ut sÄ hÀr:
Jo den tanken har ocksÄ passerat, vet vara inte vart man kan fÄ pÄ tag pÄ ett sÄnt 19mm i riktigt bra kvalitet. Har du nÄgot förslag, utöver Hirsch?Tror att alla de dÀr skulle se bra ut till sbgp017, men du har inte funderat pÄ att ha ett helt svart, enkelt, utan konstrastsömmar o.d. för att lyfta fram tavlan Ànnu mer?
VarsÄgod för ingen hjÀlp alls med att vÀlja ett av alternativen!
Riktigt bra kvalitet vet jag kanske inte (har inte testat molequin som jÀmförelse) men delÀgs har vÀl en del svart i 19?Jo den tanken har ocksÄ passerat, vet vara inte vart man kan fÄ pÄ tag pÄ ett sÄnt 19mm i riktigt bra kvalitet. Har du nÄgot förslag, utöver Hirsch?
Hittade dessa frĂ„n Hirsch som jag funderar pĂ„âŠ
Köpte du direkt frÄn hemsidan? Visst skickas det grÄn Asien, sÄ det tillkommer tull och moms? Leveranstid?Riktigt bra kvalitet vet jag kanske inte (har inte testat molequin som jÀmförelse) men delÀgs har vÀl en del svart i 19?
Ready Stock Straps
Shop the wide range of handcrafted leather straps, in stock and ready to ship out worldwide immediately.delugs.com
Jag Àr nöjd med det jag köpt dÀrifrÄn Àn sÄ lÀnge i alla fall!
Japp, tillkom 18 dollar i shipping och typ 15kr i tull. Tog 6 dagar, sÄ verkligen helt ok ÀndÄ.Köpte du direkt frÄn hemsidan? Visst skickas det grÄn Asien, sÄ det tillkommer tull och moms? Leveranstid?
SÄ bra! Vilken ref Àr det?SmekmÄnaden hÄller i sig
Tackar! Det Àr den verkligen refen Àr sbgw231SÄ bra! Vilken ref Àr det?
Den Àr sÄ jÀkla grym, gör sig nog inte bara bra pÄ hösten utan Äret om
Whirlpoolen (SBGH267), gör sig alltid bra i höstens fÀrgen.
Magisk! HelrÀtt till denim, som ocksÄ Àr bÀst i Japan. Visare och index verkar vÀldigt bra, mÄnga av de blÄ jag sett har oxiderat.Nu Àr det sÄ dÀr igen, medelÄldern alldeles för lÄg.
Dagens hjÀlper upp situationen en del, 5645-7010 frÄn 72.
Fler bilder!Ett stycke kÀrlek (SBGA415)
JÀkla pangband det dÀr! VarifrÄn/vilket Àr det?SmekmÄnaden hÄller i sig
Inget mer komplicerat Àn frÄn cheapest Nato straps otroligt följsamt frÄn start. FÄr dock se hur lÀnge det hÄller det Àr banden som heter pebbleJÀkla pangband det dÀr! VarifrÄn/vilket Àr det?
Och sÄ en bild pÄ min egna för det Àr gött med bilder
Flott bilde av fantastisk GS.Skyflake Àven idag
Den dÀr ser sÄ bra ut! Iskall! MÄste se den irl nÄgon gÄngSkyflake Àven idag
VackertMange flotte GS i trÄden her.
Her er en av mine favoritter: SBGH273. Kveldssol i hagen og snart middag.