Kratos
Basic
Ăr det sĂ„ osannolikt att passageraren fotade?Gillar klockan, ogillar att du tar bilden i 103 km/h
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det sĂ„ osannolikt att passageraren fotade?Gillar klockan, ogillar att du tar bilden i 103 km/h
TyvÀrr inte just nu. Reser med min respektive utan skjutmÄttetMysig modell, har du möjlighet att mÀta hur lÄng den Àr lug to lug?
Svagt prioriteratTyvÀrr inte just nu. Reser med min respektive utan skjutmÄttet
hur kan man resa utan skjutmÄttet??TyvÀrr inte just nu. Reser med min respektive utan skjutmÄttet
Nu hemma och mÀtt. NÄgonstans mellan 43-44mm mellan yttre delen pÄ respektive bandhorn.Svagt prioriterat
Galet fin, 2a GS. Jag har bara en guld GS och det Àr passande nog den 1a. Replikerar med denMassor med stÄlmÀn hÀr och en kvinna men jag verkar vara enda gullpojken.
Hyfsad replik!Galet fin, 2a GS. Jag har bara en guld GS och det Àr passande nog den 1a. Replikerar med den
GrattisBehövde en GMT i samlingen och fick tag pĂ„ den jag allra helst ville ha, SBGN001ïž
Tack! Ja, den Àr inte dumHyfsad replik!
Med applicerade index - sÄ bra!!!
Behövde en GMT i samlingen och fick tag pĂ„ den jag allra helst ville ha, SBGN001ïž
Galet fin, 2a GS. Jag har bara en guld GS och det Àr passande nog den 1a. Replikerar med den
Nu hemma och mÀtt. NÄgonstans mellan 43-44mm mellan yttre delen pÄ respektive bandhorn.
Vilka bilder du tar, riktigt bra! Vad Àr det dÀr för ref?
Takk. SBGW231. Denne video anbefales:Vilka bilder du tar, riktigt bra! Vad Àr det dÀr för ref?
Du som har flera olika GS och kan jĂ€mföra, skulle du beskriva den som en âdressklockaâ?Takk. SBGW231. Denne video anbefales:
Hvis dressklokke = uten dato + pĂ„ alligatorreim + nĂžytral urskive + 3 visere + gĂ„ under en skjortemansjett -> SĂ„ er SBGW231 en "dressklokke".Du som har flera olika GS och kan jĂ€mföra, skulle du beskriva den som en âdressklockaâ?
Har SBGX335, den vridringen Ă€r ganska trög (och distinkt). Tror inte vridringen skall vara alltför lĂ€tt att vrida pĂ„.Ăr nöjd med min dykare men lite orolig för vridringen som Ă€ven efter service kĂ€nns vĂ€l lĂ€tt. NĂ„gon som kĂ€nner igen problemet att vridringen âflyttar sig sjĂ€lvâ om man sĂ€ger sĂ„. SBGA031.