Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det mesta Àr alldeles utmÀrkt med den. Tavlan, designen, tjockleken, titanet (vikten).NÄgon i forumet som har en SLGA015 och vill dela upplevelser och bilder?
Sen som vanligt upptÀckte jag modellen i veckan och Àr HELT betagen.
Hade den varit 3-4mm mindre hade jag köpt 2 st.Denna tavlan fÄr alla andra klockor i min lÄda att se trÄkiga ut
Den bÀrs faktiskt betydligt mindre Àn vad specen sÀger. Skulle sÀga att den bÀrs som en 38mm, sÄ dÄ Àr du bara 1-2mm ifrÄnHade den varit 3-4mm mindre hade jag köpt 2 st.
Funderar pÄ att öka croissant-intaget, gÄ upp nÄgra kilo och hoppas att de lÀgger sig enbart pÄ handlederna.Den bÀrs faktiskt betydligt mindre Àn vad specen sÀger. Skulle sÀga att den bÀrs som en 38mm, sÄ dÄ Àr du bara 1-2mm ifrÄn
Hade den varit 3-4mm mindre hade jag köpt 2 st.
Tycker proportionerna pÄ denna Àr perfekt. Beror vÀl sÄ klart pÄ handled dock.Ja, ska jag vara Àrlig skulle jag ocksÄ vilja ha den nÄgra mm mindre. Tavlan gör att den kommer undan med det i mitt fall
Tycker proportionerna pÄ denna Àr perfekt. Beror vÀl sÄ klart pÄ handled dock.
Ska tillÀggas att jag satte min annons som "tillbakadragen" igÄr. Sitter pÄ handleden idag
Tack för info! Jag har tidigare varit lite tveksam till titan, lite leksakskÀnsla men gillade verkligen night birchen. Skulle du sÀga att lÀnken pÄ slga015 smalnar av mer Àn pÄ andra evo 9 klockor? Jag tycker det ser ut sÄ men det kanske Àr en synvilla?Det mesta Àr alldeles utmÀrkt med den. Tavlan, designen, tjockleken, titanet (vikten).
Kunde varit nÄgon mm eller tvÄ mindre i diameter. Matt, avsmalnande lÀnk Àr ocksÄ vÀldigt bra. MÄnga brukar klaga pÄ lÄset, personligen har jag inget problem med det. Den sitter vÀldigt skönt.
Ja, köpt pÄ KM Globen. Det stÀmmer att lÀnken smalnar av mer pÄ dykaren Àn andra evo9.Tack för info! Jag har tidigare varit lite tveksam till titan, lite leksakskÀnsla men gillade verkligen night birchen. Skulle du sÀga att lÀnken pÄ slga015 smalnar av mer Àn pÄ andra evo 9 klockor? Jag tycker det ser ut sÄ men det kanske Àr en synvilla?
Köpt i Sverige?
Men din Sbgw231 borde du sÀlja! Till migSka tillÀggas att jag satte min annons som "tillbakadragen" igÄr. Sitter pÄ handleden idag
Min klocka idag
Haha, nja den stannar nog ett tag till. Kul ÀndÄ att du gillar den!Men din Sbgw231 borde du sÀlja! Till mig
Det gör du rÀtt i! En riktigt trevlig modell som jag blir mer och mer sugen pÄ.Haha, nja den stannar nog ett tag till. Kul ÀndÄ att du gillar den!
Bara att slÄ till! Har svÄrt att förestÀlla mig nÄgon bli missnöjd med den modellen. Otroligt egentligen hur en sÄ naken tavla ÀndÄ kan visa och ge sÄ mycket. Bör ses irl!Det gör du rÀtt i! En riktigt trevlig modell som jag blir mer och mer sugen pÄ.
NĂ€ inte âjust nuâHerre min jesus. Ăr den till salu?
Grym! Hur upplever du (eller andra hÀr) att den bÀrs? I jÀmförelse med SBGN003Trots mitt inlÀgg om lume och dess "relativa onödighet" kan jag bidra med nÄgra bilder pÄ sbgx343 som jag tycker Àr en vÀldigt bra modell. Den har dessutom riktigt bra lume i tvÄ fÀrger. 200wr, 40mm och ca 46 lÄng.
Bytt batteri och fÄtt den trycktestad tÀt. Till 20atm
Grymt fin och bara en sÄn sak som tÀckt centrum pÄ sekundvisaren livar upp och var en överraskning dÄ de flesta senare inte har det vad jag vet. SBGX055
Bytt batteri och fÄtt den trycktestad tÀt. Till 20atm
Grymt fin och bara en sÄn sak som tÀckt centrum pÄ sekundvisaren livar upp och var en överraskning dÄ de flesta senare inte har det vad jag vet. SBGX055
Gillar klockan, ogillar att du tar bilden i 103 km/h
Mitt tidigare inlÀgg gav resultat
Gillar klockan, ogillar att du tar bilden i 103 km/h