Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En vÀldigt snygg boett som jag ocksÄ funderat pÄ att försöka införskaffa, dock vill jag ha en med datum sÄ det fÄr bli en snarlik, för denna boett kom vÀl endast utan?En nÀtt SBGF015 pÄ 19,5cm handled.
Funkar utmÀrkt i mitt tycke.
Den Àr riktigt snygg och skön att bÀra. Jag vet faktiskt inte... Den Àr vÀldigt tunn sÄ kanske inte rymmer "mer" Àn ett 8J55.En vÀldigt snygg boett som jag ocksÄ funderat pÄ att försöka införskaffa, dock vill jag ha en med datum sÄ det fÄr bli en snarlik, för denna boett kom vÀl endast utan?
NÀr Àr det dags för dig att shoppa en GS?Rydbergs i all Àra, men de har blivit AD nu för GS. Monterfoton = dÄliga bilder
Jadu.. har lÀnge kollat pÄ den benvita med blÄnerad gmt, minns dock inte ref nr men finns ett par pÄ forumet!NÀr Àr det dags för dig att shoppa en GS?
SBGJ201?Jadu.. har lÀnge kollat pÄ den benvita med blÄnerad gmt, minns dock inte ref nr men finns ett par pÄ forumet!
sbgm221 var det nog, sÄ benvit var nog fel ordvalSBGJ201?
Ahh! Den Àr brasbgm221 var det nog, sÄ benvit var nog fel ordval
Riktigt trevlig pÄ lÀnkHentet frem SBGA407 "Skyflake" i dag. Favorittklokka til OWGMARCH - sÄ blir vel den som brukes i 2023 ogsÄ.
Takk. Kjekt Ä ha muligheten til annet enn alligator.Riktigt trevlig pÄ lÀnk
Fel trÄd
MÀrkt att 005 visar mycket svart i tavlan ocksÄ, speciellt inomhus, stÀmmer det?SBGN005
Ja, det stÀmmer kanske nÀr ljuset inte ligger pÄ tavlan direkt. Den mörkaste av blÄa nyansen i tavlan Àr ganska mörk. Men minsta lilla ljus pÄ tavlan sÄ ser man att den Àr blÄ.MÀrkt att 005 visar mycket svart i tavlan ocksÄ, speciellt inomhus, stÀmmer det?