Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite Quartz blev det fredagen till Àra
- Samma hÀr, en av favoriterna, mycket prisvÀrd!Lite Quartz blev det fredagen till Àra
Ja det Àr en grym rackare- Samma hÀr, en av favoriterna, mycket prisvÀrd!
MÄste sÀga att den skall du skaffa sÀlj Suben denna ÀrDen dÀr har funnits pÄ min radar i över ett Är nu. Tycker det Àr en riktigt snygg och clean modell!
FortsÀtter pÄ temat. SBGP017.En krispig quartz-GMT
HÀrlig bild!229:an idag med, fast nu pÄ ett annat natoband.
Tack sÄ mycket!HÀrlig bild!
Grattis och snyggt val av GS!Nu Àr den pÄ vÀg, min första Grand Seiko. Det blev en SBGM221 i julklapp.
Inte testat Barton, men svÄrt att se att det slÄr Gummi Curved frÄn Watchwear⊠tips!NÄgon som kört sin SBGN003 pÄ Barton Elite gummi och kan dela bilder?
à h fan, snyggt! Trodde inte de hade dessa i 19mm? Eller har du klÀmt ihop det? Hur bygger det pÄ höjden, gÄr den plant ut mot bandhornen hela vÀgen?Inte testat Barton, men svÄrt att se att det slÄr Gummi Curved frÄn Watchwear⊠tips!
Det hade jag missat helt! Tack!@RobinBanks - FÄs i 19mm i bÄde sort og blÄtt: https://watchwear.se/produkt/gummi-curved-bla/
Takk for tipset @AB Er reimen veeeeldig soft?
Nu Àr den pÄ vÀg, min första Grand Seiko. Det blev en SBGM221 i julklapp.
SBGW231 | SBGY011 | Delta | |
Diameter | 37,3mm | 40,0mm | 7,2% |
Lug-to-lug | 44,3mm | 46,2mm | 4,2% |
HĂžyde | 11,6mm | 10,5mm | -9,4% |
Ja, ser sÄ ut. DÄ gÄr det bort tyvÀrr, och satsar vidare pÄ Bartons Elite
à h, jag har letat efter en sÄdan men slog till pÄ en annan GS i veckan. Bra köp! Om du vill fÄr du gÀrna berÀtta var du köpte den och vad den kostade. Kan ocksÄ skrivas i DMFick tummen ur och skaffade min första GS (SBGA375)! Passade Àven pÄ att göra ett klockarmband, perfekt nÀr klockan Àr en udda 19mm mellan bandhornen