Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin den dĂ€r! Visst Ă€r det den limiterade modellen?En av de klockor som anvĂ€nds mest just nu, passar till de flesta tillfĂ€llen ïž
Det stÀmmer mycket bra, ref SBGN001 som Àr limiterad till 800stRiktigt fin den dÀr! Visst Àr det den limiterade modellen?
Den Àr riktigt bra, undrar om det kan vara min gamla?Det stÀmmer mycket bra, ref SBGN001 som Àr limiterad till 800st
Kan det sÀkert vara, sÄlde du din till Klockaren? IsÄfall har jag din gamlaDen Àr riktigt bra, undrar om det kan vara min gamla?
NÀ, annan medlem hÀr pÄ KS som köpte den. Men den kanske har hoppat i flera steg, det Àr ju inte omöjligt. Hur som, ruskigt fin kvartsare.Kan det sÀkert vara, sÄlde du din till Klockaren? IsÄfall har jag din gamla
Det finns en Tokyo/Japan guide nĂ„gonstans i forumetâŠFunderar starkt pĂ„ en weekend i Tokyo. Ett besök pĂ„ Grand Seiko i Ginza Ă€r givet men vad mer ska man hitta pĂ„? NĂ„gon som har bra tips? TĂ€nkte kolla pĂ„ SLGA009 i butiken. Finns det andra klockor/butiker man inte fĂ„r missa?
SbgyHerlig release. SBGY011.
- 45KS urkasse (boett)
- Manuelt verk
- Spring Drive
KS 45-7000
SBGY011
Jag tror att Molequin, https://www.molequin.com/products/all-straps skulle fungera bra. Dom Àr fina, och finns i 21 mm.
Den ser riktigt fin ut. Lite orolig för storleken pÄ 40mm dockHerlig release. SBGY011.
- 45KS urkasse (boett)
- Manuelt verk
- Spring Drive
KS 45-7000
SBGY011
Ikke med over 19cm hÄndledd - og klokken er kun 10,5mm hÞy.Den ser riktigt fin ut. Lite orolig för storleken pÄ 40mm dock
Nej, med 19cm kan man bÀra upp det mesta. PÄ mig kommer den troligtvis se pÄ tok för stor utIkke med over 19cm hÄndledd - og klokken er kun 10,5mm hÞy.
Vackert! Skulle verkligen vilja se den tavlan irlTrevlig helg alla!
Ja, den Àr svÄr att fÄnga pÄ bild men tavlan tillsammans med visarna samt index Àr riktigt sjuka i verkligheten.Vackert! Skulle verkligen vilja se den tavlan irl