Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar Ja det Àr svÄrt bÄda Àr jÀtte fina. Tror den vita har utgÄtt men inte sÀker.HÀrliga bilder du postar! Jag Àr sjÀlv sedan lÀnge vÀldigt sugen pÄ en Sbgx261, alltsÄ den svarta. Har sedan dess börjat vela mellan den och den kritvita Sbgx259. (Som förövrigt verkar ha utgÄtt? Finns inte lÀngre pÄ GS hemsida). Men tack vare dig har jag Àven fÄtt upp ögonen för sbgx263 som jag frÄn början betraktade som för feminin pga tavlan. Dina bilder har dock Àndrat min uppfattning. Fa-an! Vad svÄrt det blev nu dÄ.
SlÀnger med en bild som jag ofta Äterkommer till dÄ jag testade sbgx261 och blev hÀnförd.
Grym bild och Ànnu grymmare klocka Denna eller en sbga413 som Àr drömmenSupernöjd med denna.
Tack! Tavlan pÄ denna Àr riktigt bra (som om GS gjort nÄgon dÄlig tavla).Grym bild och Ànnu grymmare klocka Denna eller en sbga413 som Àr drömmen
LÀngesen denna fick hÀnga med till jobbet
Tack!VÀldigt fin klocka! SBGM221 Àr en klar favorit det Ànda som hindrat mig frÄn att slÄ till Àr tjockleken pÄ boetten. Hur upplever du den?
Tack för svar!Tack!
Den Àr sÄld nu och kan sÀga att det huvudsakligen var pga tjockleken
Funkar för mig men hela sidan verkar lite svajig och responstiderna kan vara lĂ„nga bitvis.Ăr köp och sĂ€lj nere?
Ăr köp och sĂ€lj nere?
Det Ă€r bara @Limeee som lĂ€gger upp veckans annonser. Blir lĂ€tt överbelastat dĂ„âŠFunkar för mig men hela sidan verkar lite svajig och responstiderna kan vara lĂ„nga bitvis.
Jag har en SBGM221 ocksÄ dÀr jag verkligen gillar att den Àr lite tjockare (mer magisk finish). Det gör den ocksÄ lite mindre dressig tycker jag och funkar dÀrför till fler tillfÀllen.VÀldigt fin klocka! SBGM221 Àr en klar favorit det Ànda som hindrat mig frÄn att slÄ till Àr tjockleken pÄ boetten. Hur upplever du den?
Felpost? Skulle upp pĂ„ K&S va?SBGN001 ïž
Bra försök hehe Den dĂ€r sitter hĂ„rt Ă€n sĂ„ lĂ€nge! Ăr nog min favorit av de GS jag Ă€gt/testatFelpost? Skulle upp pĂ„ K&S va?
Grattis! Den dÀr Àr riktigt bra, en underskattad modell med grym boettSkaffade denna pÀrla igÄr. SBGP015. Riktigt jÀkla nöjd nu.
Tack! Ja, var faktiskt lite osÀker med boettens form pÄ basis av bilder, men live Àr den riktigt grym!Grattis! Den dÀr Àr riktigt bra, en underskattad modell med grym boett
Grattis! Den dÀr Àr riktigt bra, en underskattad modell med grym boett
Ja den Ă€r riktigt fin! Ăr det keramisk bezel pĂ„ en sĂ„n..Skaffade denna pĂ€rla igĂ„r. SBGP015. Riktigt jĂ€kla nöjd nu.
Japp!Ja den Ă€r riktigt fin! Ăr det keramisk bezel pĂ„ en sĂ„n..
Tack! Jo, keramisk bezelJa den Ă€r riktigt fin! Ăr det keramisk bezel pĂ„ en sĂ„n..
Fan vad snygg. Ăr du sugen pĂ„ att byta bort den hör av digEn hĂ€rlig torsdag!