Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag kommer att sakna bilder pÄ denEn av de siste dagene fÞr OWG begynner og denne grÞnne saken ikke brukes fÞr april.
SBGW238Hej, var i Paris över helgen och testade SBG231 i butiken pĂ„ Place Vendome. Den Ă€r förstĂ„s fantastisk i stĂ„l, men fanns Ă€ven i guld. SĂ€ljaren meddelade att det inte var nĂ„gon begrĂ€nsad upplaga eller nĂ„got som bara finns i GS butiker. Har inte dock kunnat hitta referens för guldmodellen. Ăr det nĂ„gon hĂ€r som vet?
Oj, dÀr pratar vi ultimata under radarnklockan!Finnes ogsÄ en i hvitt gull: SBGW237
Definitivt.Oj, dÀr pratar vi ultimata under radarnklockan!
Sjukt bra, den dĂ€r! Förmodligen den GS som lockar mig mest just nu. Ălskar den subtilt sakura-rosa tavlan!NĂ€r solen tittar fram Ă„ker SBGW289 pĂ„
Just denna har jag snöat in fullstÀndigt pÄ.... SÀg till om du ledsnar pÄ den!Kommer nog aldrig tröttna pÄ enkelheten.
SBGX259
Den Àr jÀkligt snygg sÄ mkt förstÄeligtLigger ute pÄ köp och sÀlj som bytes. Men vettefan om jag vill göra mig av med den.... Luktar Änger...
HÄller med fullstÀndigt. Samtidigt Àr jag vÀldigt sugen pÄ att testa en IWC flieger, och jag har en annan dressare som fÄr mer handledstid Àn denna. Vilka bekymmer man har va...?Den Àr jÀkligt snygg sÄ mkt förstÄeligt
Vad Àr det för band du har pÄ den bilden?Ligger ute pÄ köp och sÀlj som bytes. Men vettefan om jag vill göra mig av med den.... Luktar Änger...
Det Àr dettaVad Àr det för band du har pÄ den bilden?
legend som köper en av de bÀsta grand seikos som första gs och seikoTÀnka sig att min första seiko skulle va en grand seiko
Grattis! Den rackaren har varit i min Àgo, sÄ ta hand om den! En av de bekvÀmaste klockorna jag ÀgtTÀnka sig att min första seiko skulle va en grand seiko