• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

IMG_6768.jpg

Nu pĂ„ en K/S nĂ€ra dig😉

Tillbaka frÄn service igÄr och har fÄtt tjÀnstgöra sen dess för att sÀkerstÀlla att inget spökar.
Plus 5 s. senaste dygnet pÄ armen och visar samma stabila siffror timegrafern Àr godkÀnt.
7030 boetten Àr nog enda Àldre GS modellen med 17 mm mellan bandhornen och det visades sig att jag i stort sett inte har band i den bredden
medans 18 och 19 har jag ordentligt lager av.
Tror jag fÄr köpa ett svart istÀllet.

E4A55B4F-13CB-440B-8CFC-1280BDCFB5D3.jpeg

Senast Àndrad:
Hej, var i Paris över helgen och testade SBG231 i butiken pĂ„ Place Vendome. Den Ă€r förstĂ„s fantastisk i stĂ„l, men fanns Ă€ven i guld. SĂ€ljaren meddelade att det inte var nĂ„gon begrĂ€nsad upplaga eller nĂ„got som bara finns i GS butiker. Har inte dock kunnat hitta referens för guldmodellen. Är det nĂ„gon hĂ€r som vet?

Hej, var i Paris över helgen och testade SBG231 i butiken pĂ„ Place Vendome. Den Ă€r förstĂ„s fantastisk i stĂ„l, men fanns Ă€ven i guld. SĂ€ljaren meddelade att det inte var nĂ„gon begrĂ€nsad upplaga eller nĂ„got som bara finns i GS butiker. Har inte dock kunnat hitta referens för guldmodellen. Är det nĂ„gon hĂ€r som vet?
SBGW238

Ca. 140K kroner

158844911_o1.jpg

Vad Àr det för band du har pÄ den bilden?
Det Ă€r detta 🙂

Tillbaka
Topp