Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blir ju bra mycket enklare med ett sÄnt strap monsterOWG-mars-klokken. Easy peasy.
![]()
Enig. Godt poeng.Blir ju bra mycket enklare med ett sÄnt strap monster![]()
Stabil start!Min första GS. SÄ j*kla nöjd.
![]()
Wow, vad Àr det för ref pÄ den? Riktigt bra!Min första GS. SÄ j*kla nöjd.
![]()
SBGV238Wow, vad Àr det för ref pÄ den? Riktigt bra!
Man ska vÀll gÄ pÄ stort?legend som köper en av de bÀsta grand seikos som första gs och seiko![]()
exaktMan ska vÀll gÄ pÄ stort?![]()
Underbart att du kör sbgw231 pÄ OWGM, sÄ jag fÄr lite inspiration pÄ olika band och förhoppningsvis tar bort min bytesannonsSkiftet til blÄ alligator reim. Skylder pÄ OWG.
![]()
Hvis du har tenkt Ä bytte - sÄ gjÞr det. bedre Ä "move on".Underbart att du kör sbgw231 pÄ OWGM, sÄ jag fÄr lite inspiration pÄ olika band och förhoppningsvis tar bort min bytesannons![]()
Dagens 61a.
Kransen i guld runt GS talar om att klockan har en boett i hÄrdare stÄl.
En med vanlig stÄlboett kostade 40 000 yen 1970 medans en sÄn hÀr kostade 60 000 yen enligt kataloger frÄn tiden.
VFA kostade hela 100 000 yen sÄ man förstÄr att dom flesta valde en standard.
![]()
FörstÄr hur du tÀnker, och vanligtvis hÄller jag med. Men inte lika lÀtt denna gÄng.Hvis du har tenkt Ä bytte - sÄ gjÞr det. bedre Ä "move on".![]()
Ăr boetten i bĂ€ttre skick Ă€n dina vanliga 61or?
Vad för refnr Àr det?
Magisk!Min första GS. SÄ j*kla nöjd.
![]()
Hakar pÄ med samma kommentar, och GS finishen Àr grym!Den perfekta quartz klockanFortfarande galet nöjd.
![]()