Tack! Jag testade bÄde svart och champagne men blev kÀr i den kritvita.Grattis!
Har den med champagne tavla och alla i den serien Àr grymma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Jag testade bÄde svart och champagne men blev kÀr i den kritvita.Grattis!
Har den med champagne tavla och alla i den serien Àr grymma
Kan tÀnka mig den Àr jÀtte finTack! Jag testade bÄde svart och champagne men blev kÀr i den kritvita.
SÄ bra klocka - och sÄ bra bilder. Helt klart ett lyft pÄ lÀdret (tyvÀrr aldrig gillat seikos lÀnkar)
Molequin bandet kom idag! Helt klart nöjd
Tilpassningen mellom lenken og urkassen er nÄ i alle fall veldig jevnt fordelt med samme space. Craftmanship det ogsÄ.5645-7010 pÄ orginal lÀnk frÄn 71 den hÀr helgen.
Helt klart ansÄgs inte passningen av lÀnk mot boett vara sÀrskilt viktigt förr.
Tilpassningen mellom lenken og urkassen er nÄ i alle fall veldig jevnt fordelt med samme space. Craftmanship det ogsÄ.
Wow - magisk flott sĂžndagsfoto.
Tack för tipset, ska undersöka detta
Nej
Kan man tröttna pÄ denna tavlan?
Snart dax för en GTG kÀnner jag
Det Àr verkligen dags!Snart dax för en GTG kÀnner jag
Det kan jag absolut rekommendera. Var dÀr i höstas, troligen den bÀsta klockbutik jag varit i. JÀttefint inredd med trevlig och kunnig personal.Ska till Paris i slutet av mÄnaden över en helg funderar pÄ ifall man ska lÀgga en tur till Grand Seiko Boutique. NÄgon som varit dÀr? VÀrt att ta sig dit?
VÀldigt lyckad kombo! BÀttre pÄ lÀder Àn lÀnk!
Hej!
Vad kör ni för band pÄ era gs pÄ sommaren?om man rÀknar bort lÀnk
Haha tack det uppskattasSamma som alla andra Ă„rstider.
Eftersom igen annan svarar tog jag mig friheten till att vara sÄ trÄkigt.