Tack sÄ mycket! Uppskattas jÀttemycket.Grym klocka,grym bild!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack sÄ mycket! Uppskattas jÀttemycket.Grym klocka,grym bild!
Grattis!Ăr ju egentligen Speedmaster som gĂ€ller idag men nu kom min första GS sĂ„ dĂ„ Ă„ker den pĂ„ direkt!
Grattis!Ăr ju egentligen Speedmaster som gĂ€ller idag men nu kom min första GS sĂ„ dĂ„ Ă„ker den pĂ„ direkt!
Den vita, i verkligheten Àr den vÀldigt vit men ljuset Àr lite gult i rummet.Grattis!
Ăr det den vita eller champagne
Den Àr grym, grattis!Nyaste inköpet sitter pÄ armen, Grand Seiko sbgx263.
Vilken finish pÄ detaljerna.
Grattis!Har haft ca hur mÄnga Seiko som helst, men nu blev det dags för min första GS.
Ser att du köpt min gamla GSĂr ju egentligen Speedmaster som gĂ€ller idag men nu kom min första GS sĂ„ dĂ„ Ă„ker den pĂ„ direkt!
Grattis!DÄ fÄr man Àntligen kliva in i det asiatiska finrummet. Första gÄngen och det kÀnns bra.
Vilken finish och kvalitetskÀnsla! Otroligt!
SBGM221
Den dÀr modellen Àr fantastisk. Gillar verkligen fÀrgen pÄ tavlan!DÄ fÄr man Àntligen kliva in i det asiatiska finrummet. Första gÄngen och det kÀnns bra.
SBGM221
Funkar bÀttre Àn jag gissat pÄ nato.Sbgx263. Funkar pÄ alla typer av band
Wow, vilken tavla, grattis!DÄ fÄr man Àntligen kliva in i det asiatiska finrummet. Första gÄngen och det kÀnns bra.
SBGM221
Eller hur blev positivt överraskad sjÀlvFunkar bÀttre Àn jag gissat pÄ nato.
Mkt bra!SBGV225G
AssÄ den e ruskigt snygg och grym bild igen. Skulle inte tacka nej till att fÄ se baksidan ocksÄ.SLGH005 pÄ fönsterbrÀda idag.
Tack! Kul att du gillade bilden ocksÄ. Ja, nÀsta foto fÄr bara pÄ baksidan dÄ.AssÄ den e ruskigt snygg och grym bild igen. Skulle inte tacka nej till att fÄ se baksidan ocksÄ.
GÄ in pÄ min Instagram sÄ ser du din klocka pÄ diverse lÀder och natosFunkar bÀttre Àn jag gissat pÄ nato.
PÄ önskan, hÀr kommer bilder pÄ den smutsiga baksidan.AssÄ den e ruskigt snygg och grym bild igen. Skulle inte tacka nej till att fÄ se baksidan ocksÄ.
SÄÄÄÄÄ braPÄ önskan, hÀr kommer bilder pÄ den smutsiga baksidan.
PÄ önskan, hÀr kommer bilder pÄ den smutsiga baksidan.