Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LĂ€nk!!LĂ€nk eller band?
HÀr med band ifrÄn @Ragnr med original viklÄs
Jag tycker egentligen att denna boett Àr absolut snyggast med lÀnk (Àven om bandet Àr supersnyggt i sig).
Det Àr den hÀr kraftiga kanten jag inte Àr sÄ förtjust i
sbgx261 och nyss hemkommen sbgx097
Tack!! Kul att du blev nöjd!Idag blir det en Grand Quartz (man fick lÀgga upp quartzare, kolla sjÀlva högre upp).
Inte bara det, med nytt customarmband frÄn @Ragnr
Vilken kvalitet!
Det kommer till 2000% bli fler av dem
Det ser trÄden fram emot!IgÄr Àgnade sig min kompis och jag till lite finfotografering.
Med mer tid och förberedelse sÄ hoppas jag kunna posta riktigt fina bilder framÄt.
Med det sagt önskar jag oss alla en mysig tredje advent!
Kan vi fÄ en end of days lista pÄ vilka ADs som sÀljer GS these days? Sjukt rörigt efter alla scaledowns pÄ AD i SE
De har begrĂ€nsat Ă„terförsĂ€ljarna till mer âpremiumâ butiker nu alltsĂ„?
MÄste varit trÄkigt för KlockMaster, Àven om det kanske inte utgjorde en substantiell del av SOB.
StÀmmer sÀkert. Sen har vÀl GS generellt rört sig mot en mer Àn tydligare lyx-positionering den senaste tiden. BÄde vad gÀller prisbild och nÀrvaro pÄ marknaden.Kanske det blev för mÄnga spridda skurar nÀr man ser pÄ tilldelning och antal klockor som tillverkas?
StÀmmer sÀkert. Sen har vÀl GS generellt rört sig mot en mer Àn tydligare lyx-positionering den senaste tiden. BÄde vad gÀller prisbild och nÀrvaro pÄ marknaden.
Ăven USA Ă€r en stor marknad för GSEnligt rykten sĂ„ ligger dom vĂ€l pĂ„ ca 45k-60k klockor per Ă„r, varav mĂ„nga gĂ„r Ă„t i Japan och övriga marknaden i Asien. Det lĂ€mnar inte direkt nĂ„gra mĂ€ngder kvar till övriga vĂ€rlden.
Ăven USA Ă€r en stor marknad för GS
Jag tror att din förvÄning kan dÀmpas lite av det faktum att de inte Àr helt enkla att komma över, speciellt inte i lika fint skick som dinaDet var sÄ fint ljus precis nÀr solen gick ner att jag blev tvungen att dra av ett skott trots att det Àr samma klocka som igÄr.
Ăr lite förvĂ„nad att GS 430 och 57 inte Ă€r mer poppis.
Helt briljanta tycker jag.
HÄller med. Skulle gÀrna Àga en men att komma över en med fin tavla och snygg, helst opolerad, boett Àr inte helt enkelt. Nu var det ett tag sen jag tittade aktivt efter en men jag tvivlar pÄ att det Àr enklare idag.Jag tror att din förvÄning kan dÀmpas lite av det faktum att de inte Àr helt enkla att komma över, speciellt inte i lika fint skick som dina
Jag har haft bÄde homagen sbgv009 och en selfdater för nÄgra Är sedan, bÄda Àr hos nya Àgare idag. Det var nÄgot som inte riktigt klickade för mig dÄ det gÀllde att bÀra klockan, lite som dÀr vissa klockor alltid Àr snygga pÄ andra men ser helt annorlunda ut pÄ den egna handleden. Dina Àr riktigt trevliga att se
Galet snygg pÄ lÀnkSBGY009
Jag tror att din förvÄning kan dÀmpas lite av det faktum att de inte Àr helt enkla att komma över, speciellt inte i lika fint skick som dina
Jag har haft bÄde homagen sbgv009 och en selfdater för nÄgra Är sedan, bÄda Àr hos nya Àgare idag. Det var nÄgot som inte riktigt klickade för mig dÄ det gÀllde att bÀra klockan, lite som dÀr vissa klockor alltid Àr snygga pÄ andra men ser helt annorlunda ut pÄ den egna handleden. Dina Àr riktigt trevliga att se
SĂ„ var det med SBGX063 för mig. Amazing foton, plain Jane pĂ„ armen. Jag undrar hur jag skulle uppfatta en med svart tavlaâŠDet kan vara tvĂ€rtom ochsĂ„, vissa klockar kan kĂ€nnas lite slĂ€tstrukna men man behöver bara slita upp telefonen och klĂ€mma av ett skott och det blir en trevlig bild
HÄller med. Skulle gÀrna Àga en men att komma över en med fin tavla och snygg, helst opolerad, boett Àr inte helt enkelt. Nu var det ett tag sen jag tittade aktivt efter en men jag tvivlar pÄ att det Àr enklare idag.