Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finn ett fel.
Finn ett fel.
En vecka in i mitt Àgande av en GS. Först tyckte jag att klockan var för liten men den har vuxit med uppgiften! Det Àr den skönaste klocka jag burit och jag kommer pÄ mig sjÀlv med att kolla pÄ klockan oftare Àn jag kollar tiden! Jag fick chans att hÄlla i en Samurai pÄ Kastrup i mÄndags. Den var nÀstan grotesk i jÀmförelse
Ingen dykare
Finn ett fel.
Ingen titanare.
Finn ett fel.
Ingen vintage.
Finn ett fel.
En 42mm gs diver ............... when .......... det blir min exit watch. 40-42mm, hade varit sÄ bra!Ingen dykare
Det var ju lÀÀÀÀngesedan.SÄlt Sbx117?
Ingen vintage.
Edit: Kan förvisso konstatera att felet Àven kan vara att lÄdan Àr för liten.
Finn ett fel.
Sjukt bra fÀrgkombination med tavlan och gulddetaljerna.
Om nu lÄdan ska vara full av hi-beat sÄ saknas det ju lite fÀrg
Komiskt nog ser jag i princip bara nackdelar med hi-beat, ÀndÄ har jag 2st.
Om nu lÄdan ska vara full av hi-beat sÄ saknas det ju lite fÀrg
Komiskt nog ser jag i princip bara nackdelar med hi-beat, ÀndÄ har jag 2st.
KÀnsligare för service (högre hastighet = nÄgot högre slitage teoretiskt), men framförallt kortare kraftreserv, 55 hrs istÀllet för 72 hrs.Vilka nackdelar finns det?
KÀnsligare för service (högre hastighet = nÄgot högre slitage teoretiskt), men framförallt kortare kraftreserv, 55 hrs istÀllet för 72 hrs.
I teorin alltsÄ. Högre hastighet = högre slitage I TEORIN. De lÀr ju klara sig lika lÀnge som alla andra GS-verk, typ 5, 7, 10 Är. Beror ju pÄ hur man anvÀnder klockan och hur kÀnslig man Àr.Ok, vad pratar man om för serviceintervall pÄ GS? Specifikt Hi-Beat?
Finn ett fel.
Har lite svÄrt för de dÀr stora knapparna. NÄgot behöver dock in, kommer nog lagom till helgen.Dags för en GS Chrono???
Skönt att höra att det inte bara Àr jag som tycker dom Àr för stora.Har lite svÄrt för de dÀr stora knapparna. NÄgot behöver dock in, kommer nog lagom till helgen.
En till hÀr!Skönt att höra att det inte bara Àr jag som tycker dom Àr för stora.
Jag med. Skulle vara en riktig dealbreaker för mig..Skönt att höra att det inte bara Àr jag som tycker dom Àr för stora.
Jag med. Skulle vara en riktig dealbreaker för mig..
Japp, den jag tĂ€nker pĂ„ iaf!Ăr det denna alla pratar om? Ja, knapparna eller vad man nu kan kalla dem...motsvarar tumörer i biologins vĂ€rld.
Funkar som "not for sale, exhibition only".
Den dĂ€r kan extraknĂ€cka som kaststjĂ€rna nĂ€r ninja brallorna Ă€r pĂ„Ăr det denna alla pratar om? Ja, knapparna eller vad man nu kan kalla dem...motsvarar tumörer i biologins vĂ€rld.
Fyller storleken nĂ„gon funktion? Ăr tanken att man ska kunna anvĂ€nda dem med boxhandskar pĂ„ sig?Ăr det denna alla pratar om? Ja, knapparna eller vad man nu kan kalla dem...motsvarar tumörer i biologins vĂ€rld.
Fyller storleken nĂ„gon funktion? Ăr tanken att man ska kunna anvĂ€nda dem med boxhandskar pĂ„ sig?