Vissa av dem, men inte sÄ mycket. Tycker de moderna historiska Ätegivningarna duger bra.à ngrar du vintagepjÀserna ocksÄ?
FÄr nog köpa tillbaka en 011, gillar den bÀttre Àn 211.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vissa av dem, men inte sÄ mycket. Tycker de moderna historiska Ätegivningarna duger bra.à ngrar du vintagepjÀserna ocksÄ?
FÄr nog köpa tillbaka en 011, gillar den bÀttre Àn 211.
Riktigt fin... kasta lÀnken dockKör vidare pÄ vintage veckan ut
GS kunde göra coola tavlor förr i vÀrlden ocksÄ...
Riktigt fin... kasta lÀnken dock
Vilken modell Àr det? Ref... Àr det 067?God morgon seikoiter!
Bjuder pÄ en bild pÄ min första GS, en fjÀderlÀtt historia i titan pÄ 37mm
KÀnslan sÄ hÀr lÄngt Àr underbar!
Ja, det Àr sbgx067Vilken modell Àr det? Ref... Àr det 067?
BegÄr sÀkert en lÄng lista pÄ stilbrott just nu men den sittar bara för överdjÀkla skönt pÄ nato.
Sbgv007?
Natot var sÄdÀr ^^
Ser rÀtt okej ut, men byt till ett i rÀtt bredd. 21mm?BegÄr sÀkert en lÄng lista pÄ stilbrott just nu men den sittar bara för överdjÀkla skönt pÄ nato.
Ser rÀtt okej ut, men byt till ett i rÀtt bredd. 21mm?
Perlon kanske skulle passa? Ett uppmjukat 18mm sitter fint pÄ 19.Klart du har rÀtt. 19mm, hade bara 20 hemma och eftersom detta var lite av ett plötsligt infall fick det duga. LÀr ÀndÄ inte bli lÄngvarigt men vi fÄr se.
Förutom att lÀnken Àr riktigt snygg till just den boetten borde du testa den pÄ Rocka. Helt klart mitt nya förstahandsval till GSStÀmmer. Gillar pÄ nÄgotvis att den utsökta boetten fÄr stÄ i fokus pÄ ett sÀtt den inte gör pÄ lÀnken.
NATO = niceBegÄr sÀkert en lÄng lista pÄ stilbrott just nu men den sittar bara för överdjÀkla skönt pÄ nato.
Det borde ju vara asfult men jag tycker faktiskt det ser schysst ut, troligtvis för att boetten Àr sÄ tunn.BegÄr sÀkert en lÄng lista pÄ stilbrott just nu men den sittar bara för överdjÀkla skönt pÄ nato.
Det borde ju vara asfult men jag tycker faktiskt det schysst ut, troligtvis för att boetten Àr sÄ tunn.
Bra vecka fÄr man vÀl lov att sÀga!Kröner vintage-GS veckan med denna!!
Fantastisk! Ăr det solitt 18k? Vad för ref?Kröner vintage-GS veckan med denna!!
Bra vecka fÄr man vÀl lov att sÀga!
Fantastisk! Ăr det solitt 18k? Vad för ref?
Alright, tack. Helgrym hursomhelst! En sÄn dÀr skulle jag verkligen vilja ha. Du fÄr gÀrna höra av dig om du kommer pÄ flipptankarRef 3180
18k plÀterad eller vad det heter, inte solitt tyvÀrr
Alright, tack. Helgrym hursomhelst! En sÄn dÀr skulle jag verkligen vilja ha. Du fÄr gÀrna höra av dig om du kommer pÄ flipptankar
MisstÀnkte nÄgot sÄdant..men vÀrt ett försök. Njut av klockan!jag tror jag letade i fyra Är efter en 3180 i bra skick, sÄ den kommer jag nog hÄlla pÄ ett tag. Dessutom stÄr @Molle först i kön dÄ han bara har tvÄ, men ingen med graverad tavla
Tackar för detjag tror jag letade i fyra Är efter en 3180 i bra skick, sÄ den kommer jag nog hÄlla pÄ ett tag. Dessutom stÄr @Molle först i kön dÄ han bara har tvÄ, men ingen med graverad tavla
ToppKröner vintage-GS veckan med denna!!
Sju-hu-hu-huuuukt bra! Graverade tavlor Àr ju mumma ocksÄ! Har en Seiko Goldfeather och en JLC med graverade index, men den dÀr loggan slÄr allt!Kröner vintage-GS veckan med denna!!