Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
275/285 sÄg riktigt fina ut, tack sÄ mycket!SBGA083/085/283/285 som sagt och SBGA 073/075/273/275 Àr 39mm. Sen finns det icke GS med handjagat som Àr nÄn mm mindre.
Ăr det inte onödigt svĂ„rt att ta av och pĂ„ klockan med metallbygeln fortfarande monterad? Jag brukar plocka bort Ă€ven den nĂ€r jag anvĂ€nder den som vanligt törnlĂ„s.KlĂ€tt granen och byggt om armbandet till ett traditionellt. Tack för tipset yonsson.
Ja, utan bygel var det jag menade men det funkar uppenbarligen med ocksĂ„.Ăr det inte onödigt svĂ„rt att ta av och pĂ„ klockan med metallbygeln fortfarande monterad? Jag brukar plocka bort Ă€ven den nĂ€r jag anvĂ€nder den som vanligt törnlĂ„s.
Funkar okej men skulle sjĂ€lvklart funka bĂ€ttre utan. Ăr van att det ska vara 2 "byglar" sĂ„ den fick hĂ€nga med.Ăr det inte onödigt svĂ„rt att ta av och pĂ„ klockan med metallbygeln fortfarande monterad? Jag brukar plocka bort Ă€ven den nĂ€r jag anvĂ€nder den som vanligt törnlĂ„s.
Man fÄr ju lust att bara hoppa in och mysa...Byter kuddar i klocklÄdan och gör en liten ormgrop undertiden...
Tycker det Àr riktigt trist med hÄrda kuddar som gör att man inte kan stÀnga lÀnkar/band nÀr klockorna ligger i lÄdan. Har tagit alla kuddar ur originalboxarna istÀllet.
Jag inser att den gör sig bÀst pÄ lÀnk, men jag Àr en sucker för variation. Jag tycker det hÀr blev rÀtt lyckat. Hur lyder domen?
VÀrldsklassJag inser att den gör sig bÀst pÄ lÀnk, men jag Àr en sucker för variation. Jag tycker det hÀr blev rÀtt lyckat. Hur lyder domen?
VĂ€ldigt snygg boett pĂ„ dessa med slipningen och lutningen pĂ„ bandhornen som följer glasringenĂr vĂ€ldigt nöjd med att jag Ă€ntligen skaffat en GS.
BĂ€sta moderna boetten. För att inte nĂ€mna tavlanĂr vĂ€ldigt nöjd med att jag Ă€ntligen skaffat en GS.
VÀldigt snygg boett pÄ dessa med slipningen och lutningen pÄ bandhornen som följer glasringen
HÄller med er bÄda!BÀsta moderna boetten. För att inte nÀmna tavlan
Min första grand seiko, gillart!
BÀsta gamla boetten! För att inte tala om urverket .Min första grand seiko, gillart!
Snygg, grattis. Ăr det en Sbgw047 eller en vintage?Min första grand seiko, gillart!
Tack! Det Ă€r en vintage 4520-8000 frĂ„n 1968Snygg, grattis. Ăr det en Sbgw047 eller en vintage?
50% rabatt? Var dÄ?Testade pÄ denna, missade föregÄngaren med en dag och 50% rabatt helt sjuk klocka! LÄset var dÀremot en besvikelse!
Dubai Mall50% rabatt? Var dÄ?
FöregÄngaren?Dubai Mall
Dom rea ut föregÄngaren nÀr dom fick in den nya!
Hade jag gÄtt dit igÄr skulle ja fÄ den sista för halva priset
Den med 200m WRFöregÄngaren?
Grattis till dig! Och grattis till GSDet var som fan, att man delar födelsedag med GS.. Kanske borde ringa tjejen och berÀtta vad jag önskar mig...