Stiligt Tror dock inte GS pennorna finns att köpa löst, utan nÄgot man "fÄr" av trevliga sÀljare som tycker man Àr en trevlig köpareJag hÀnger pÄ din trend med pennan, samt frÄgar vart du köpt din GS penna ?
SBGM029
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stiligt Tror dock inte GS pennorna finns att köpa löst, utan nÄgot man "fÄr" av trevliga sÀljare som tycker man Àr en trevlig köpareJag hÀnger pÄ din trend med pennan, samt frÄgar vart du köpt din GS penna ?
SBGM029
Den hÀngde med frÄn Japan nÀr jag köpte annat.Jag hÀnger pÄ din trend med pennan, samt frÄgar vart du köpt din GS penna ?
SBGM029
I min vÀrld Àr det hÀr svÄrt att toppaJa, enda konkurrenten för mig skulle möjligen vara en Sbgr095, som jag tycker har en nÄgot vassare boett. Men jag gillar 047 tavla bÀttre samt att den saknar datumfönster.
I min vÀrld Àr det hÀr svÄrt att toppa
vilken lÀcker boett form, sidoprofilen pÄ vÀnster sida Àr ju sjukt spÀnnande! =)I min vÀrld Àr det hÀr svÄrt att toppa
Tackar, likasÄ din klocka!Den hÀngde med frÄn Japan nÀr jag köpte annat.
Fin klocka dÀr! (och penna)
Jag köpte min begagnad, men fÄr se till o vara en extra trevlig kund nÀsta gÄng jag köper en ny GSStiligt Tror dock inte GS pennorna finns att köpa löst, utan nÄgot man "fÄr" av trevliga sÀljare som tycker man Àr en trevlig köpare
Tjusigt! Magisk tavla pÄ den dÀr! I alla fall pÄ bild. NÀr slÀpps den i butik?Nu har jag reserverat en SBGJ231
9 februari. De Àr inte limiterade i antal men sÀljs enbart i Seikos tvÄ Premium Boutiques i Tokyo eller Osaka.Tjusigt! Magisk tavla pÄ den dÀr! I alla fall pÄ bild. NÀr slÀpps den i butik?
Aha, dÄ har jag lÀrt mig nÄgot nytt! Tackar!9 februari. De Àr inte limiterade i antal men sÀljs enbart i Seikos tvÄ Premium Boutiques i Tokyo eller Osaka.
Nu har jag reserverat en SBGJ231
DÄ Àr vi tvÄ! Ses vi i Ginza?Nu har jag reserverat en SBGJ231
9/2 sÄg att frÄgan redan var besvaradTjusigt! Magisk tavla pÄ den dÀr! I alla fall pÄ bild. NÀr slÀpps den i butik?
Nu har jag reserverat en SBGJ231
Couple watchesDÄ Àr vi tvÄ! Ses vi i Ginza?
Hahaha!!!Couple watches
Sweet! Men jag köper i Osaka nÀr Àr du dÀr?DÄ Àr vi tvÄ! Ses vi i Ginza?
Vad tyckte du irl?Blev dÄliga bilder men jag klÀmde pÄ den för nÄgra veckor sedan.
Sweet! Men jag köper i Osaka nÀr Àr du dÀr?
Ok! I mitten av feb. Du?
Vad tyckte du irl?
Vad tyckte du irl?