Den klocka jag Àgt lÀngst Àgde jag i 1.5 Är.
Jaghar inga som helst planer pÄ att sÀlja den men man vet aldrig hur det utspelar sig lÀngre fram.
Tror du att din SBGH037 kommer ryka nÄgon gÄng? hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den klocka jag Àgt lÀngst Àgde jag i 1.5 Är.
Jaghar inga som helst planer pÄ att sÀlja den men man vet aldrig hur det utspelar sig lÀngre fram.
Absolut. Skrev ju precis att i princip allt ryker tillslut.Tror du att din SBGH037 kommer ryka nÄgon gÄng? hehe
Har du nÄgot kösystem?Absolut. Skrev ju precis att i princip allt ryker tillslut.
Typ. Folk har tidigare blivit griniga för att de sagt att de vill köpa nÄgot och jag glömt av det sÄ numera har jag en lista.Har du nÄgot kösystem?
Haha, jag förstÄr!Typ. Folk har tidigare blivit griniga för att de sagt att de vill köpa nÄgot och jag glömt av det sÄ numera har jag en lista.
Haha, ditt as
Blev sugen pÄ att bÀra SBGH037 idag.
Det blÄDet fÄr bli imorgon för min del!
Vilket band?
Den var riktigt snygg pÄ bÄda banden!Det fÄr bli imorgon för min del!
Vilket band?
Taget!Den var riktigt snygg pÄ bÄda banden!
Ta det blÄ och ge oss fler bilder imorgon
?? var Àr bilderna ????
Snyggt!!
HĂ€r kommer lite.
Grattis! Första GSen? Hur Àr dina första intryck?Ny för mig
Vad Àr det för band? Ser ju riktigt mysigt ut.
HĂ€r kommer lite.
Grattis!Ny för mig
Gratulerar! Ăr det cordovan band? Vi försöker hĂ„lla pĂ„ etiketten och skriva ref.nr sĂ„ alla sugna vet vad som suktas efter (sbgr061?)Ny för mig
Tack. Ref SBGR061 stĂ€mmer! Missade det och tycker sjĂ€lv att det Ă€r kanonbra att det kommer med pĂ„ inlĂ€ggenGratulerar! Ăr det cordovan band? Vi försöker hĂ„lla pĂ„ etiketten och skriva ref.nr sĂ„ alla sugna vet vad som suktas efter (sbgr061?)
Yes första GS och den kÀnns kanon. Vilka detaljer! HÀrlig att fota och den sitter bra pÄ min arm.Grattis! Första GSen? Hur Àr dina första intryck?
SÄ klart fanns det en sÄn trÄd ocksÄ.
Jag hÀnger pÄ din trend med pennan, samt frÄgar vart du köpt din GS penna ?
GS SBGM001
Sbgw047 Àr en favorit!GS trippel: Sbgw033, Sbgw047, Sbgv011
Ja, enda konkurrenten för mig skulle möjligen vara en Sbgr095, som jag tycker har en nÄgot vassare boett. Men jag gillar 047 tavla bÀttre samt att den saknar datumfönster.Sbgw047 Àr en favorit!