JesperO
Guld
Trevlig helg!
SBGH005
grymt fin!!!!
trevlig helg tillbaka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig helg!
SBGH005
Vad vill du ha för nÄgon? Finns ett par hÀr:Hej
Nu har jag lÀst igenom trÄden och det verkar vara mÄnga som Àr nöjda med dom.
SÄ det blir att försöka fÄ tag pÄ en begagnad klocka.
Lite svÄrt att fÄ tag pÄ en nÀr man Àr novis.
Ha en trevlig helg
TĂ€nkte precis frĂ„ga om det Ă€r nĂ„gon som bestĂ€llt ett sĂ„dant frĂ„n Seiya! Ăr det vĂ€rt pengarna?Paket frĂ„n Seiya idag......
Man kan ju skatta sig lycklig för att man blir sÄ glad för smÄ metallpryttlar
Det tycker jag! Det kostade 1 491,00 plus 509,00 till vĂ„r Ă€lskade gemensamhet... Och finish & kĂ€nslaTĂ€nkte precis frĂ„ga om det Ă€r nĂ„gon som bestĂ€llt ett sĂ„dant frĂ„n Seiya! Ăr det vĂ€rt pengarna?
Tack sÄ mycket för tipsen
.....Fast kanske inte helt förtjust i den hĂ€r, nĂ„got âblurryâ pressningen? Men helt ok.Det tycker jag! Det kostade 1 491,00 plus 509,00 till vĂ„r Ă€lskade gemensamhet... Och finish & kĂ€nsla
Àr det inget fel pÄ.
BestÀllde ett nytt armband frÄn Colareb i Rom igÄr. I brevlÄdan före lunch idag!
SBGH037 pÄ blÄtt Firenze (mycket nöjd).
Snyggt! KrÀver dock en aning bÀttre bilder pÄ den dÀr . GÀrna sÄ man ser tavelstrukturen.JÀvligt nöjd (rent ut sagt).
Tack!Det dÀr va förbannat snyggt!
Har nĂ„gra stycken. Funkar mycket bra och sitter skönt. JĂ€vligt dyrt, pĂ„ grĂ€nsen till inte ok. Vill man ha viklĂ„s till GS Ă€r det klart bĂ€st.Ăr det nĂ„gon som har erfarenhet av den hĂ€r claspen frĂ„n GS?
Den ser vÀldigt snygg ut men Àr den vÀrd priset pÄ 328 USD? Sugen pÄ att köpa till ett lÀder till klockan
Tavlan Àr fantastisk!!Helgulds Springdrive (inkl. lÀnk) in the wild!
Listpriser bör gÄ att hitta pÄ Opturas hemsida. Jag har tyvÀrr noll koll pÄ Globens inventory.
OsÀker pÄ om Globen eller FÀltöversten har nÄgon 305 kvar, ring och kolla.
Ăr du fortfarande lika nöjd efter smekmĂ„naden? Skulle du köpa den igen nu nĂ€r du har facit pĂ„ armen och har haft tid att reflektera
SBGH257
Trevlig helg!
Absolut, Ă€r supernöjd, anvĂ€nder den nĂ€stan hela tiden.Ăr du fortfarande lika nöjd efter smekmĂ„naden? Skulle du köpa den igen nu nĂ€r du har facit pĂ„ armen och har haft tid att reflektera
Gillat svaret men samtidigt inte det jag ville höra Har vÀldigt svÄrt att slÀppa denAbsolut, Àr supernöjd, anvÀnder den nÀstan hela tiden.
Om du mycket hellre vill ha blÄ Àn svart tavla sÄ finns det tvÄ alternativ.Gillat svaret men samtidigt inte det jag ville höra Har vÀldigt svÄrt att slÀppa den
Hehe sÄ det Àr ingen keeper iafOm du mycket hellre vill ha blÄ Àn svart tavla sÄ finns det tvÄ alternativ.
1: Skynda dig innan de sÀljs slut.
2: VÀnta tills jag tröttnar.
Den klocka jag Àgt lÀngst Àgde jag i 1.5 Är.Hehe sÄ det Àr ingen keeper iaf