Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Wtf... Jag fÄr fan aldrig till nÄgon focus pÄ sÄdant avstÄnd![]()
LÀnka gÀrna till sÄdana...Finns objektiv att köpa, om man vill komplettera iPhonen.![]()
Har inga lÀnkar, men kolla pÄ Clas i sjön, Kjell o company o liknandeLÀnka gÀrna till sÄdana...
FörvÀntar mig inget annat hellerjag bor ganska lÄngt ifrÄn den nÀrmaste ADn och deploy kan jag alltid fÄ tag pÄ begagnat i fint skick men alligator bandet vill jag helst köpa nytt.
ViklÄs till lÀder listar pÄ 2640 utan band. Krokodilbandet kostar 3700 har jag för mig, men kan vara fel.Gissar att bara aligatorn gÄr pÄ 2-3k och sedan viklÄset sÄ det Äker nog ivÀg till +5k i alla fall
Gissar att bara aligatorn gÄr pÄ 2-3k och sedan viklÄset sÄ det Äker nog ivÀg till +5k i alla fall
Finns objektiv att köpa, om man vill komplettera iPhonen.![]()
Fast mina bilder Àr fotade med iphonen rakt av, inga makroobjektiv hÀr inte![]()
Eller hur! Jag testade direkt jag sÄg bilderna som kom upp hÀr de senaste. iPhone 6 funkar inte som macro kamera!Wtf... Min 6a fotar inte i nÀrheten sÄ bra pÄ nÀra hÄll.
Wtf... Min 6a fotar inte i nÀrheten sÄ bra pÄ nÀra hÄll.
Eller hur! Jag testade direkt jag sÄg bilderna som kom upp hÀr de senaste. iPhone 6 funkar inte som macro kamera!
Coolt med detaljer
![]()
Gillar tavlan macrosexuellt mycket! SÄg att Àven senaste coolten innehar ringar i tavlan om man spÀnde ögonen ordentligt. Snyggt!
Vill pÄstÄ att den dÀr Àldre tackan Àr snyggare Àn den nya varianten, mer levande helt enkelt! Finns det nÄgra NOS pÄ c24?Jag har inte tafsat pÄ den nya Colten alls tyvÀrr.
Den Àldre Colten Àr ocksÄ grym, som en mindre Steelfish helt enkelt. Jag Àr vÀldigt sugen pÄ en med blÄ tavla. Den har ocksÄ trevliga ringar.
![]()
Vill pÄstÄ att den dÀr Àldre tackan Àr snyggare Àn den nya varianten, mer levande helt enkelt! Finns det nÄgra NOS pÄ c24?
Oj, jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka. HmmHittade en bild pÄ nÀtet dÀr nÄgon har mattborstat yttre lÀnkbitarna pÄ sin Colt II.
Jag tycker det blev snyggt. Bra matchning med vridringen, vad tycks?
![]()
Nja, det dÀr ser inget vidare ut. Kanske snyggare i verkligheten?Hittade en bild pÄ nÀtet dÀr nÄgon har mattborstat yttre lÀnkbitarna pÄ sin Colt II.
Jag tycker det blev snyggt. Bra matchning med vridringen, vad tycks?
![]()
Det dÀr funkar kanon i verkligheten, dÀr har jag varit och klÀmt och snurrat...Jag sÄg att nya Colten har borstad lÀnk till polerad boett. Bra eller anus? Jag tycker inte att det Àr helt dumt.
![]()
![]()
![]()
Jag uppskattar borstade lÀnkar. Helborstade... Tycker det ser cool ut Àven pÄ dennaJag sÄg att nya Colten har borstad lÀnk till polerad boett. Bra eller anus? Jag tycker inte att det Àr helt dumt.
![]()
![]()
![]()
Finns det nÄgra NOS pÄ c24?
Jag sticker ut hakan och svarar JA.Ăr dessa frĂ„n samma modell Ă„r? Samma namn?
![]()
![]()
Ăr dessa frĂ„n samma modell Ă„r? Samma namn?
![]()
![]()
Jag sticker ut hakan och svarar JA.
Vad jag vet Àr det samma samma bara olika tavlor.
Edit: jag tycker den övre Àr snyggast, med hÀstlÀngder. Funderade sjÀlv pÄ en sÄdan innan det vart StÄlfisken![]()
Pfft...du Àr ju jÀvig!!@gruby har sÄ rÀtt sÄ.
Samma modell med olika tavlor.
DÀremot Àr han helt ute och seglar i omdömet att den övre Àr snyggast eftersom det sjÀlvklart Àr tvÀrtom
![]()