• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

FörvÀntar mig inget annat heller ;) jag bor ganska lÄngt ifrÄn den nÀrmaste ADn och deploy kan jag alltid fÄ tag pÄ begagnat i fint skick men alligator bandet vill jag helst köpa nytt.

Gissar att bara aligatorn gÄr pÄ 2-3k och sedan viklÄset sÄ det Äker nog ivÀg till +5k i alla fall
 
Gissar att bara aligatorn gÄr pÄ 2-3k och sedan viklÄset sÄ det Äker nog ivÀg till +5k i alla fall

Nej för tusan. Ut pÄ bukten. Finns fina alligatorband att hitta i den storleken för under 1k. ViklÄset Àr givetvis en annan historia om du ska ha ett bratte. Men du kan fÄ ett top notch hirsch för under 800 spÀnn. Ladda ned eBay appen och sök.
 
Fast mina bilder Àr fotade med iphonen rakt av, inga makroobjektiv hÀr inte :)

Coolt med detaljer
IMG_20151009_195659.JPG
 
Senast Àndrad:
Gillar tavlan macrosexuellt mycket! SÄg att Àven senaste coolten innehar ringar i tavlan om man spÀnde ögonen ordentligt. Snyggt!

Jag har inte tafsat pÄ den nya Colten alls tyvÀrr.
Den Àldre Colten Àr ocksÄ grym, som en mindre Steelfish helt enkelt. Jag Àr vÀldigt sugen pÄ en med blÄ tavla. Den har ocksÄ trevliga ringar.
P7260472.jpg
 
Jag har inte tafsat pÄ den nya Colten alls tyvÀrr.
Den Àldre Colten Àr ocksÄ grym, som en mindre Steelfish helt enkelt. Jag Àr vÀldigt sugen pÄ en med blÄ tavla. Den har ocksÄ trevliga ringar.
P7260472.jpg
Vill pÄstÄ att den dÀr Àldre tackan Àr snyggare Àn den nya varianten, mer levande helt enkelt! Finns det nÄgra NOS pÄ c24?
 
Vill pÄstÄ att den dÀr Àldre tackan Àr snyggare Àn den nya varianten, mer levande helt enkelt! Finns det nÄgra NOS pÄ c24?

Jag tycker ocksĂ„ det. Lite luriga att hitta i NOS men det dyker upp nĂ„gra fina exemplar pĂ„ C24 ibland. Jag försöker fĂ„ kontakt med en tysk handlare just nu för att köpa en men utan framgĂ„ng. Hittar du en fin sĂ„ klipp till. Ångrar du dig sĂ„ sĂ€ljer du den pĂ„ ett dygn. Jag fick tag pĂ„ min Steelfish i NOS efter att ha sökt till och frĂ„n i ett Ă„r. Skön kĂ€nsla att fĂ„ rycka plasten. :)
 
Jag tycker bÀttre om det helblanka. Matt tycker jag blir bra nÀr det Àr tÀnkt frÄn början över hela klockan. Tex Blackbird
 
Är dessa frĂ„n samma modell Ă„r? Samma namn?
image.png
image.jpg
Jag sticker ut hakan och svarar JA.
Vad jag vet Àr det samma samma bara olika tavlor.

Edit: jag tycker den övre Àr snyggast, med hÀstlÀngder. Funderade sjÀlv pÄ en sÄdan innan det vart StÄlfisken ;)

@gruby har sÄ rÀtt sÄ.
Samma modell med olika tavlor.

DÀremot Àr han helt ute och seglar i omdömet att den övre Àr snyggast eftersom det sjÀlvklart Àr tvÀrtom ;)
image.jpg
 
Tillbaka
Topp