Haha sorry..Oj jÀÀÀÀvlar! Sinnessjukt snyggt! NÄgon som vill köpa svart pro 3 gummi med borstat knappviklÄs?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha sorry..Oj jÀÀÀÀvlar! Sinnessjukt snyggt! NÄgon som vill köpa svart pro 3 gummi med borstat knappviklÄs?![]()
Haha, varför lÀgga ut den dÄ? Spela svÄrfÄngad?Ja tack! Försöker köpa din gamla svarta av polaren men han vÀgrar sÀlja.
Jag har faktiskt mailat 2ggr pÄ en blÄ pÄ C24 men sÀljaren vÀgrar att svara.
Haha, varför lÀgga ut den dÄ? Spela svÄrfÄngad?![]()
Har en frÄga, hade en steelfish förut (44mm) som jag tyckte var helt rÀtt i storlek upplevde den inte sÄ biffig. Hur Àr skyland 13380 och 13360 i förhÄllande till strÄlfisken?
Skyland Àr en klump. En skön klump.Har en frÄga, hade en steelfish förut (44mm) som jag tyckte var helt rÀtt i storlek upplevde den inte sÄ biffig. Hur Àr skyland 13380 och 13360 i förhÄllande till strÄlfisken?
Jag köpte precis den gamla och jag Àr jÀttenöjd, Àr grym pÄ lÀnk och gummiband. Var faktiskt pÄ vÀg att köpa den nya och jag gillar den skarpt men denna dök upp pÄ chrono sÄ det blev den istÀllet.sitter och fingrar pÄ köpknappen ,,,, en sÄdan hÀr!
..A7338811.C9
sitter och fingrar pÄ köpknappen ,,,, en sÄdan hÀr!
..A7338811.C905.173A
![]()
tycker den Àr riktigt vass, och finns i quartz som jag föredrar
men en Àldre modell ref:A73380 spökar oxo för mej..
![]()
den Àldre Àr ju klassisk breitling nÀr det Àr som bÀst,, med "B" sekundvisare, applicerad silvervinge och högglanspolering =)
men gillar Àven den nyares modernare touch och krispighet samt att storleken Àr 44mm mot den Àldres 41,1mm
vad hade ni gjort?
letat efter den Àldre beggad eller slagit till pÄ den nya?
(ps. ingen som ligger Ä trycker pÄ endera av modellerna?)
sitter och fingrar pÄ köpknappen ,,,, en sÄdan hÀr!
..A7338811.C905.173A
![]()
tycker den Àr riktigt vass, och finns i quartz som jag föredrar
men en Àldre modell ref:A73380 spökar oxo för mej..
![]()
den Àldre Àr ju klassisk breitling nÀr det Àr som bÀst,, med "B" sekundvisare, applicerad silvervinge och högglanspolering =)
men gillar Àven den nyares modernare touch och krispighet samt att storleken Àr 44mm mot den Àldres 41,1mm
vad hade ni gjort?
letat efter den Àldre beggad eller slagit till pÄ den nya?
(ps. ingen som ligger Ä trycker pÄ endera av modellerna?)
Jag tycker nya... PÄ alla plan! Men hur funkar "fast-action timezone change". Saxat frÄn B hemsida nedan.
SuperQuartzâą, thermocompensated quartz electronic, fast-action timezone change
Och utan att veta sÄ hade jag valt Quartz över auto bara pga av denna feature...![]()
Jag köpte precis den gamla och jag Àr jÀttenöjd, Àr grym pÄ lÀnk och gummiband. Var faktiskt pÄ vÀg att köpa den nya och jag gillar den skarpt men denna dök upp pÄ chrono sÄ det blev den istÀllet.
Joo sÄg denLÀtt A73380. Jag hittade en snygg Ät dig
![]()
Efter en snabb googling hittade jag denna recensionen dÀr Àgaren pÄstÄr att det Àr 54mm lug till lug.Ingen som har en colt 44 som kan mÀta lug till lug?
Det ser ut att vara breitlings egna. Det stÄr ju breitling pÄ viklÄset sÄ de Àr inte en "aftermarket" om de va det du syftade pÄ? Kan ju vara en kopia men om försÀljaren Àr en goodguy sÄ bör det inte vara nÄgra problem.kikar lite pÄ claspen hos colt och vill frÄga er ifall detta Àr breitlings egna och inget "inköpt". Ingen förolÀmpning bara en frÄga![]()
![]()
Det ser ut att vara breitlings egna. Det stÄr ju breitling pÄ viklÄset sÄ de Àr inte en "aftermarket" om de va det du syftade pÄ? Kan ju vara en kopia men om försÀljaren Àr en goodguy sÄ bör det inte vara nÄgra problem.
FörstÄr nog fortfarande inte frÄgan? Om det Àr ett clasp med breitlings mÀrke pÄ sÄ bör det vara breitling original om det inte Àr en fejk. Om du syftar pÄ om det Àr rÀtt typ av stÄllÀnk till den modellen? I sÄ fall ja det Àr pro2FörlÄt var otydlig menade Breitlings original, manufaktur clasp
Annonsen Àr bara ett exempel.
"TyvÀrr" Àr claspen inte bÀttre Àn sÄkikar lite pÄ claspen hos colt och vill frÄga er ifall detta Àr breitlings egna och inget "inköpt". Ingen förolÀmpning bara en frÄga![]()
![]()
FörstÄr nog fortfarande inte frÄgan? Om det Àr ett clasp med breitlings mÀrke pÄ sÄ bör det vara breitling original om det inte Àr en fejk. Om du syftar pÄ om det Àr rÀtt typ av stÄllÀnk till den modellen? I sÄ fall ja det Àr pro3