• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

kirex

Cartier
Efter önskemÄl, och eftersom de flesta klockorna Àr Breitling vÀljer jag att publicera min samling av svarta dykare hÀr. Tillkommer gör helgens nyförvÀrv.
Den stora paketöppningstrÄden

And here is all my Black Knights!
Black Knights.jpg

Hoppas Breitlingfan:en accepterar mina tvÄ svarta Corum Deep Hull ocksÄ.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Efter önskemÄl, och eftersom de flesta klockorna Àr Breitling vÀljer jag att publicera min samling av svarta dykare hÀr. Tillkommer gör helgens nyförvÀrv.
Den stora paketöppningstrÄden

And here is all my Black Knights!
Black Knights.jpg

Hoppas Breitlingfan:en accepterar mina tvÄ svarta Corum Deep Hull ocksÄ.
Stealth mode!!

Riktigt fet samling. Snyggt!

Dags att prata med admin sÄ din titel byts... Man In Black.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Efter önskemÄl, och eftersom de flesta klockorna Àr Breitling vÀljer jag att publicera min samling av svarta dykare hÀr. Tillkommer gör helgens nyförvÀrv.
Den stora paketöppningstrÄden

And here is all my Black Knights!
Black Knights.jpg

Hoppas Breitlingfan:en accepterar mina tvÄ svarta Corum Deep Hull ocksÄ.
OjdÄ, Det var ju nÄgra kronor det dÀr... ;)
Riktigt fet samling! Avenger Blackbird Àr vansinnigt cool, Àr den 45 eller 48? Utöver den sÄ Àr vÀl b01 gmt och Superocean varianten riktigt vassa med.
B01 raven Àr cool ocksÄ, var inne pÄ en sÄdan raven ett tag, men det blev aldrig sÄ pga det orangea i bezelen. TÀnkte man skulle tröttna rÀtt snabbt pÄ det samt att prislappen var rÀtt mycket högre.
 

svesam

Rolex
Efter önskemÄl, och eftersom de flesta klockorna Àr Breitling vÀljer jag att publicera min samling av svarta dykare hÀr. Tillkommer gör helgens nyförvÀrv.
Den stora paketöppningstrÄden

And here is all my Black Knights!
Black Knights.jpg

Hoppas Breitlingfan:en accepterar mina tvÄ svarta Corum Deep Hull ocksÄ.

Satan i gatan vilken stenhÄrd samling!!!
BÄde Brattarna o Corumarna Àr riktigt hÀrliga.
 

kirex

Cartier
OjdÄ, Det var ju nÄgra kronor det dÀr... ;)
Riktigt fet samling! Avenger Blackbird Àr vansinnigt cool, Àr den 45 eller 48? Utöver den sÄ Àr vÀl b01 gmt och Superocean varianten riktigt vassa med.
B01 raven Àr cool ocksÄ, var inne pÄ en sÄdan raven ett tag, men det blev aldrig sÄ pga det orangea i bezelen. TÀnkte man skulle tröttna rÀtt snabbt pÄ det samt att prislappen var rÀtt mycket högre.

Övre raden frĂ„n vĂ€nster: Chronomat GMT Blacksteel Limited, Super Ocean Blacksteel Limited, Super Avenger II Military Limited, Avenger Chrono Blacksteel Limited.
Nedre raden frÄn vÀnster: Chronomat Raven 44, Blackbird 48, Corum Admirals Cup Seafender Deep Hull Gold/Black Limited , Corum Admirals cup Seafender 48 Deep Dive Titane/Black Limited.
Ny, inte pÄ bild: Super Ocean M2000 Blacksteel Limited.

Visa bifogad bild 203895
 
Senast Àndrad:

kirex

Cartier
Övre raden frĂ„n vĂ€nster: Chronomat GMT Blacksteel Limited, Super Ocean Blacksteel Limited, Super Avenger II Military Limited, Avenger Chrono Blacksteel Limited.
Nedre raden frÄn vÀnster: Chronomat Raven 44, Blackbird 48, Corum Admirals Cup Seafender Deep Hull Gold/Black Limited , Corum Admirals cup Seafender 48 Deep Dive Titane/Black Limited.
Ny, inte pÄ bild: Super Ocean M2000 Blacksteel Limited.

Visa bifogad bild 203895

Jakten pÄ svarta klockor fortsÀtter för min del. Om nÄgon sett denna modell (Chronomat 44 Jet Team US), som normalt endast sÀljs genom Breitlings Boutique:er, hos en Svensk AD, dÄ det ibland slinker ut en och annan boutique-klocka till Sverige, fÄr gÀrna tipsa mig.
Chronomat Jet Team kopiera.jpg
 

Oli

Omega
2-Faktor
Jakten pÄ svarta klockor fortsÀtter för min del. Om nÄgon sett denna modell (Chronomat 44 Jet Team US), som normalt endast sÀljs genom Breitlings Boutique:er, hos en Svensk AD, dÄ det ibland slinker ut en och annan boutique-klocka till Sverige, fÄr gÀrna tipsa mig.
Chronomat Jet Team kopiera.jpg
Den Àr sÄÄ fet, har sjÀlv letat efter en sÄdan.
Verkar dock svÄrt att fÄ tag pÄ just den utanför deras egna boutiques.. Ring Breitling i Stockholm (time promotion) och frÄga om dom vet ifall det gÄr att fÄ tag pÄ en. Annars blir det flygresa till Miami eller liknande :)
 

Oli

Omega
2-Faktor
Övre raden frĂ„n vĂ€nster: Chronomat GMT Blacksteel Limited, Super Ocean Blacksteel Limited, Super Avenger II Military Limited, Avenger Chrono Blacksteel Limited.
Nedre raden frÄn vÀnster: Chronomat Raven 44, Blackbird 48, Corum Admirals Cup Seafender Deep Hull Gold/Black Limited , Corum Admirals cup Seafender 48 Deep Dive Titane/Black Limited.
Ny, inte pÄ bild: Super Ocean M2000 Blacksteel Limited.

Visa bifogad bild 203895
Om det dÀr Àr den "svarta samlingen", vÄgar man ens frÄga vad som finns i den Inte svarta samlingen? Eller kör du 100% pÄ svarta klockor?
 
Topp