Bildligt exempel pĂ„ innebörden av sneknullad?En kollega sĂ„g denna "fina" Breitling och tĂ€nkte pĂ„ mig. Han köpte denna "fina" gĂ„va till mig i Turkiet och jag fick den idag. Ăntligen...
@jabla ??!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bildligt exempel pĂ„ innebörden av sneknullad?En kollega sĂ„g denna "fina" Breitling och tĂ€nkte pĂ„ mig. Han köpte denna "fina" gĂ„va till mig i Turkiet och jag fick den idag. Ăntligen...
@jabla ??!
Vilken modell Àr detta?
Vilken modell Àr detta?
Visade en kollega.. Hans reaktion: fan va snygg Breitling!En kollega sĂ„g denna "fina" Breitling och tĂ€nkte pĂ„ mig. Han köpte denna "fina" gĂ„va till mig i Turkiet och jag fick den idag. Ăntligen...
@jabla ??!
Yes! Idag kom den!
Min första Breitling.
Vilken klocka!
Riktigt kul! Schysst design och gedigen. Grymt!!! GrattisYes! Idag kom den!
Min första Breitling.
Vilken klocka!
Skicka ett PM nĂ€r du tröttnat pĂ„ den sĂ„ fĂ„r den vara med pĂ„ nĂ€sta runda.En kollega sĂ„g denna "fina" Breitling och tĂ€nkte pĂ„ mig. Han köpte denna "fina" gĂ„va till mig i Turkiet och jag fick den idag. Ăntligen...
@jabla ??!
Jag testar vattentÄligheten nu. Sen dyker den upp. Drar ett pm senareSkicka ett PM nÀr du tröttnat pÄ den sÄ fÄr den vara med pÄ nÀsta runda.
Det Àr rÀtt, bara plÄga den.Jag testar vattentÄligheten nu. Sen dyker den upp. Drar ett pm senare
Yes! Idag kom den!
Min första Breitling.
Vilken klocka!
Stennöjd!
Kan inte slita blicken frÄn den
Hittar nya detaljer hela tiden
GÀmnför man denna mot smp:n och aquis:en jag hade innan sÄ Àr dom som en bit jÀrnvÀgsrÀls i detaljprecision
Och detta Àr breitlings billigaste modell!
Huga,, var ska detta sluta
Quartz!
Har tröttnat pÄ automat.
Quartz!
Har tröttnat pÄ automat.
Stort grattis!Yes! Idag kom den!
Min första Breitling.
Vilken klocka!
Stort grattis!
Och varför har ingen vÀlkomnat dig Ànnu??!!!
VĂ€lkommen till Brajjjjtliiingfamiljen
Ett tips: nÀr du "tröttnat" lite pÄ den sÄ köper du till ett Breitlinggummi sÄ kÀnns klockan som en helt ny klocka
Funkar ju det medEller sÀljer till Gruby.
HahahaFunkar ju det med
Funkar ju det med sÄ ger jag bort den till Eurenius
Hur gick det med GTG-snacket, dog det ut eller har jag missat nÄgot??
Tro mig Tobbe, du kommer vara mer involverad i ett sÄdant event Àn du kanske villHur gick det med GTG-snacket, dog det ut eller har jag missat nÄgot??
Varje GTG i Gborg Àr vÀl en Breitling-GTG..........Breitlingeventet ska vÀl med fördel hÄllas i Göteborg??
Nu ska vi inte vara sÄna haha nÀ men rolex-gtg kanske. Ser dem överallt hÀr i gbg, mÄste vara vÀrldens vanligaste klocka.Varje GTG i Gborg Àr vÀl en Breitling-GTG..........