Villhöver en longerOk, "longers" dÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Villhöver en longerOk, "longers" dÄ
Var det inte din gamla som lÄg ute till försÀljning nyligen ?Saknar....
Jo! Hade jag haft pengarna hade jag köpt tillbaka den. Men det kommer bli en Chronomat igen nÄgon gÄng i framtiden. Dessa UFO-kronomater Àr ju sÄ himla charmiga. Breitling pÄ sin topp, om du frÄgar mig.Var det inte din gamla som lÄg ute till försÀljning nyligen ?
Kan tÀnka mig det. Den ser riktigt trevlig ut och rent storleksmÀssigt Àr det en fulltrÀff.Jo! Hade jag haft pengarna hade jag köpt tillbaka den. Men det kommer bli en Chronomat igen nÄgon gÄng i framtiden. Dessa UFO-kronomater Àr ju sÄ himla charmiga. Breitling pÄ sin topp, om du frÄgar mig.
lÀtt en av dom bÀsta modellerna jag vet!Jo! Hade jag haft pengarna hade jag köpt tillbaka den. Men det kommer bli en Chronomat igen nÄgon gÄng i framtiden. Dessa UFO-kronomater Àr ju sÄ himla charmiga. Breitling pÄ sin topp, om du frÄgar mig.
Porrigt bra klocka det dÀr. Borde köpa en sÄn som navi-beater.Jo, den Àr charmig. Det finns dock en liknande variant som kom nÄgra Är tidigare som jag Ànnu hellre sjÄkulle vilja ha. Bland de första modellerna efter krisen/nystarten. Ref 81600 med ett Lemania 1873 (samma som Speedmaster). Manuell och snygg placering av visarna. Stulen bild (tyvÀrr). Fanns Àven med en oysterlÀnk.
Ja precis, sitter som en smÀckKan tÀnka mig det. Den ser riktigt trevlig ut och rent storleksmÀssigt Àr det en fulltrÀff.
FörstÄeligt, subbar och gmts i all Àra men Chronomat:erna har nÄgot speciellt, verkligenlÀtt en av dom bÀsta modellerna jag vet!
bÀttre Àn subbar Ä gmts
kan Àrligt sÀga att jag bÀr oftare chronomater Àn mina rollar
SÀlj ditt sportstÄl och gör nÄgot roligare för pengarnalÀtt en av dom bÀsta modellerna jag vet!
bÀttre Àn subbar Ä gmts
kan Àrligt sÀga att jag bÀr oftare chronomater Àn mina rollar
till dig dÄ? hahaSÀlj ditt sportstÄl och gör nÄgot roligare för pengarna
Haha njaaa. Jag har inte rÄdtill dig dÄ? haha
köp brattar istÀllet!Haha njaaa. Jag har inte rÄd
Det tog inte lÄng tid?HÄller med dig, en frisk flÀkt bland allt sportstÄl idag DÀr hamnar allt förr eller senare, enligt min erfarenhet... tills dess ska jag slita den med hÀlsan!
Jag brukar sÀllan slÄ nÄgra rekord i att trycka pÄ klockorna nÄgon lÀngre tid men det visar sig, den Àr inte till saluDet tog inte lÄng tid?
Du talar med en som Àr likadanJag brukar sÀllan slÄ nÄgra rekord i att trycka pÄ klockorna nÄgon lÀngre tid men det visar sig, den Àr inte till salu
Det Àr vi alla, mer eller mindreDu talar med en som Àr likadan
Skönt, svÄrt att för folk i ens nÀrhet att förstÄ galenskapenDet Àr vi alla, mer eller mindre
det var den 25e hÀromdan....God kvÀll!
Hehe!!det var den 25e hÀromdan....
vi ska inte göra affÀr hÀr Ä nu pÄ den?
Har en bok liggandes i hyllan.
NÄgon av er i Breitling trÄden som Àr sugen? Skickar den mot porto.
PÄ tyska, men fina bilder. Knappt blÀddrad i
Dra ett PM!jag Àr sugen
VÀlkommen upp ur dvalan! Var har du varit nÄgonstans?En bild pÄ den Gula 44 ann
//Simon
Ăger du nĂ„gon bratte? Du postar inte pĂ„ insta iallafall...det var den 25e hĂ€romdan....
vi ska inte göra affÀr hÀr Ä nu pÄ den?
VÀlkommen tbx !!!!En bild pÄ den Gula 44 ann
//Simon