• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Försöker ju krÀnga min "longer" nu , korpen, har inte vart sÄ aktiv bara dÄ den Àr pÄ TP / Breitling Nordic för underhÄllsservice, fÄr jobba lite hÄrdare nÀr den kommer tillbaka sÄ man kan hitta en ny "longer" ;)

Saknar....
P1090701.JPG

Var det inte din gamla som lÄg ute till försÀljning nyligen ?
Jo! Hade jag haft pengarna hade jag köpt tillbaka den. Men det kommer bli en Chronomat igen nÄgon gÄng i framtiden. Dessa UFO-kronomater Àr ju sÄ himla charmiga. Breitling pÄ sin topp, om du frÄgar mig.

Jo! Hade jag haft pengarna hade jag köpt tillbaka den. Men det kommer bli en Chronomat igen nÄgon gÄng i framtiden. Dessa UFO-kronomater Àr ju sÄ himla charmiga. Breitling pÄ sin topp, om du frÄgar mig.
Kan tÀnka mig det. Den ser riktigt trevlig ut och rent storleksmÀssigt Àr det en fulltrÀff.

lÀtt en av dom bÀsta modellerna jag vet!
bÀttre Àn subbar Ä gmts:D

kan Àrligt sÀga att jag bÀr oftare chronomater Àn mina rollar

Jo, den Àr charmig. Det finns dock en liknande variant som kom nÄgra Är tidigare som jag Ànnu hellre sjÄkulle vilja ha. Bland de första modellerna efter krisen/nystarten. Ref 81600 med ett Lemania 1873 (samma som Speedmaster). Manuell och snygg placering av visarna. Stulen bild (tyvÀrr). Fanns Àven med en oysterlÀnk.

BA90A498-4C9A-4700-B87E-BA59C4CE35C6.jpeg
Porrigt bra klocka det dÀr. Borde köpa en sÄn som navi-beater.

Kan tÀnka mig det. Den ser riktigt trevlig ut och rent storleksmÀssigt Àr det en fulltrÀff.
Ja precis, sitter som en smÀck :)
lÀtt en av dom bÀsta modellerna jag vet!
bÀttre Àn subbar Ä gmts:D

kan Àrligt sÀga att jag bÀr oftare chronomater Àn mina rollar
FörstÄeligt, subbar och gmts i all Àra men Chronomat:erna har nÄgot speciellt, verkligen :)

Tillbaka
Topp