• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hur gÄr det med snöret @Jerico ?

Mitt nya Àr pÄ plats! :)

image.jpg

image.jpg
SÄ jefla snyggt! Jag kör ocksÄ gummi m viklÄs idag.
image.jpg

Edit. Och den dÀr klockan behöver jag se framsidan pÄ igen, den Àr sÄ cool! :D

SÄ jefla snyggt! Jag kör ocksÄ gummi m viklÄs idag.
image.jpg

Edit. Och den dÀr klockan behöver jag se framsidan pÄ igen, den Àr sÄ cool! :D
Tack! Gillar Ocean Racer som fan! Det var ett sÄdant jag hade pÄ men tyvÀrr kortat nÄgra mm för mycket, sÄ nu fick det bli DiverPro3 mest för ombyte. :)

Iom att jag lÀgger större delen av mitt KS-fokus hÀr sÄ lÀgger jag Àven post 1500 hÀr. Tack alla för att ni gör sÄ jag kommer tillbaka varje dag och lÀr mig nytt, garvar eller bara fördriver arbetstid ;)

Ha de sÄ syns vi i trÄden :D :cigar:

Iom att jag lÀgger större delen av mitt KS-fokus hÀr sÄ lÀgger jag Àven post 1500 hÀr. Tack alla för att ni gör sÄ jag kommer tillbaka varje dag och lÀr mig nytt, garvar eller bara fördriver arbetstid ;)

JÀkligt trevligt att du föredrar den hÀr trÄden. Grattis till de 1500!

Tack sjÀlv för din medverkan!

Och OnT: gummmmmmmiiiiii
image.jpeg

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    105.2 KB · Visningar: 14
JÀklar vad bilder pÄ gummi straps, jag fÄr vÀl slÀnga upp nÄt oxÄ. StÄlfisk pÄ blatt diver pro II, samt nytt viklÄs. AffÀren hade fÄtt hem ett borstat istÀllet för polerat, men jag tog det ÀndÄ, klockan ser inte sÄ vÀldans nypolerad I vilket fall
IMG_3401.JPG
IMG_3400.JPG

Stort grattis och passar pÄ att tacka för dina fina recensioner! :)

Grattis Dixie!

Fan va fint det Àr med Breitling pÄ armen igen :)
Inte lika maffig som mina tidigare.. Men gillar den skarpt!
Kanske blir ett gummi till denna ocksÄ..Va tror ni?
image.jpg

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    192.7 KB · Visningar: 27
Senast Àndrad:
HÀr kommer en kort jÀmförelse mellan SOH 42 och Seiko SKX007.
SlÀngde pÄ nato pÄ SOH:en för enkelhetens skull.
Seikon bÀrs nÄgot större, Àven om detta Àr marginellt. Den tydligaste skillnaden Àr höjden dÀr utformningen pÄ bezeln gör att seikon kÀnns högre och dÀrför större. Om du kan bÀra SOH kan du utan problem bÀra SKX007, och vice versa.

IMG_1511.JPG

Bilagor

• IMG_1511.JPG
    IMG_1511.JPG
    172.2 KB · Visningar: 14
JÀklar vad bilder pÄ gummi straps, jag fÄr vÀl slÀnga upp nÄt oxÄ. StÄlfisk pÄ blatt diver pro II, samt nytt viklÄs. AffÀren hade fÄtt hem ett borstat istÀllet för polerat, men jag tog det ÀndÄ, klockan ser inte sÄ vÀldans nypolerad I vilket fall
IMG_3401.JPG
IMG_3400.JPG
Passar bra med vridringen tycker jag!

grattis ,kÀnns bra att ha en Breitlingman pÄ insidan i Saint-Tropez:)

Lite vÀl billigt, men jag kan inte tÀnka mig att dessa Àr sÄ lÀttsÄlda pÄ begmarknaden dock. Vissa B hÄller riktigt dÄligt andrahandsvÀrde jÀmfört med nypriserna. Denna modell vet jag dock inte hur pass poppis de Àr.
Tyckte ocksÄ den var för billig! Men tydligen har dom sjunkit brutalt i pris, just den modellen.

Tjena gubbs. Kanske lite OT men ÀndÄ om Breitling. Polaren vill sÀlja sin Breitling till mig.
Vad ska man betala för en servad, svensksÄld sÄdan hÀr med 24h-utc? (Har saxat bilden frÄn nÀtet.)
image.jpeg

Grattis Dixie!

Fan va fint det Àr med Breitling pÄ armen igen :)
Inte lika maffig som mina tidigare.. Men gillar den skarpt!
Kanske blir ett gummi till denna ocksÄ..Va tror ni?
image.jpg
Min favoritmodell av Aerospace. Den nyare (som jag har) blÀnker alldeles för mycket. MÄlade index Àr grejen.
Gummi Ă€r snyggt pĂ„ den modellen. TĂ€nk pĂ„ att spĂ€nnet helst skall vara i titan/matt. Återkom gĂ€rna om du fĂ„r reda pĂ„ priser.

@Karlsson, sĂ„ hĂ€r olĂ€sligt blir det med vitguldsindex. Klart trist. Älskar tooligheten pĂ„ din modell.
Annars den klockan som jag antagligen alltid kommer att behÄlla. Blir alltid Aeron nÀr jag har lite brÄttom och inte hinner klockfundera.

DSC_0540.JPG

SÄ hÀr 130-sidor senare Àr det skönt att jag startade en ny Breitlingtrpd efter att den första blev bortplockad :)

Grattis till 1,5k

Tycker det Àr hÀrligt att vi Breitlinggubbs
stoltserar med sköna ur pÄ gummi nÀr övriga
ojar sig om att sommaren Àr slut sÄ gummit mÄste bort :)

Mitt bidrag:
image.jpeg

SÄ hÀr 130-sidor senare Àr det skönt att jag startade en ny Breitlingtrpd efter att den första blev bortplockad :)

Grattis till 1,5k

Tycker det Àr hÀrligt att vi Breitlinggubbs
stoltserar med sköna ur pÄ gummi nÀr övriga
ojar sig om att sommaren Àr slut sÄ gummit mÄste bort :)

Mitt bidrag:
image.jpeg
BÀsta trÄdstarten! SjÀlv harjag varit med sedan sida 6. 356 inlÀgg i denna trÄden, mest skit men det Àr >20% av min total...

NÄn som vet var Eurenius hÄller hus?
Lovade honom förstatjing pÄ min 73380
Hittat en annan fin britta nu , men fÄr inte tag i karln!

FÄtt hem mitt blÄa lÀder nu. Otroligt nöjd. Ville prova med ett billigare innan jag vÄgar ge mig pÄ ett frÄn breitling. Man har inte hur mycket pengar som helst nÀr man pluggar! ;)
image.jpeg

Lite suddig, Ă„terkommer med fler!
Älskar förövrigt hur den blĂ„a urtavlan mĂ€ter lĂ€dret!

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp