SÄ jefla snyggt! Jag kör ocksÄ gummi m viklÄs idag.
Edit. Och den dÀr klockan behöver jag se framsidan pÄ igen, den Àr sÄ cool!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Gillar Ocean Racer som fan! Det var ett sÄdant jag hade pÄ men tyvÀrr kortat nÄgra mm för mycket, sÄ nu fick det bli DiverPro3 mest för ombyte.SÄ jefla snyggt! Jag kör ocksÄ gummi m viklÄs idag.
![]()
Edit. Och den dÀr klockan behöver jag se framsidan pÄ igen, den Àr sÄ cool!![]()
Jag har bestÀllt ett Diver Pro 3 av samma anledning. Och nytt gummi Àr ju det billiga i sammanhangetTack! Gillar Ocean Racer som fan! Det var ett sÄdant jag hade pÄ men tyvÀrr kortat nÄgra mm för mycket, sÄ nu fick det bli DiverPro3 mest för ombyte.![]()
Satan vad Airwolf Àr trevliga. Jag Àr mkt sugen pÄ en Raven-dito..
JÀkligt trevligt att du föredrar den hÀr trÄden. Grattis till de 1500!Iom att jag lÀgger större delen av mitt KS-fokus hÀr sÄ lÀgger jag Àven post 1500 hÀr. Tack alla för att ni gör sÄ jag kommer tillbaka varje dag och lÀr mig nytt, garvar eller bara fördriver arbetstid
Ha de sÄ syns vi i trÄden![]()
![]()
Tack sjÀlv för din medverkan!Iom att jag lÀgger större delen av mitt KS-fokus hÀr sÄ lÀgger jag Àven post 1500 hÀr. Tack alla för att ni gör sÄ jag kommer tillbaka varje dag och lÀr mig nytt, garvar eller bara fördriver arbetstid
![]()
Tack för att du drog ned mig i trÀsket ditt krÀk.Iom att jag lÀgger större delen av mitt KS-fokus hÀr sÄ lÀgger jag Àven post 1500 hÀr. Tack alla för att ni gör sÄ jag kommer tillbaka varje dag och lÀr mig nytt, garvar eller bara fördriver arbetstid
![]()
Ja stÀng ner denna trÄd haha. Jag hade tagit mig ur min "bratte-sjukdom" under flera Är och var i stort en owg med Rolex med vissa inslag av billiga beaters. Nu nÀr man ser alla fina brattar och trevligt folk att prata med sÄ kommer ju sjukdomen tillbaka med rÄge.Tack för att du drog ned mig i trÀsket ditt krÀk.![]()
Iom att jag lÀgger större delen av mitt KS-fokus hÀr sÄ lÀgger jag Àven post 1500 hÀr. Tack alla för att ni gör sÄ jag kommer tillbaka varje dag och lÀr mig nytt, garvar eller bara fördriver arbetstid
![]()
Passar bra med vridringen tycker jag!JÀklar vad bilder pÄ gummi straps, jag fÄr vÀl slÀnga upp nÄt oxÄ. StÄlfisk pÄ blatt diver pro II, samt nytt viklÄs. AffÀren hade fÄtt hem ett borstat istÀllet för polerat, men jag tog det ÀndÄ, klockan ser inte sÄ vÀldans nypolerad I vilket fall
![]()
![]()
Det var sÄ jag resonerade ocksÄPassar bra med vridringen tycker jag!
Iom att jag lÀgger större delen av mitt KS-fokus hÀr sÄ lÀgger jag Àven post 1500 hÀr. Tack alla för att ni gör sÄ jag kommer tillbaka varje dag och lÀr mig nytt, garvar eller bara fördriver arbetstid
![]()
Vi Àr ett par redan...grattis ,kÀnns bra att ha en Breitlingman pÄ insidan i Saint-Tropez![]()
Tyckte ocksÄ den var för billig! Men tydligen har dom sjunkit brutalt i pris, just den modellen.Lite vÀl billigt, men jag kan inte tÀnka mig att dessa Àr sÄ lÀttsÄlda pÄ begmarknaden dock. Vissa B hÄller riktigt dÄligt andrahandsvÀrde jÀmfört med nypriserna. Denna modell vet jag dock inte hur pass poppis de Àr.
Hoppas det dyker upp hos dig idagBam! Snyggt. VÀntar pÄ nytt verktyg sedan blir det gummi för hela slanten!
Min favoritmodell av Aerospace. Den nyare (som jag har) blÀnker alldeles för mycket. MÄlade index Àr grejen.Grattis Dixie!
Fan va fint det Àr med Breitling pÄ armen igen
Inte lika maffig som mina tidigare.. Men gillar den skarpt!
Kanske blir ett gummi till denna ocksÄ..Va tror ni?
![]()
![]()
Edit. Och den dÀr klockan behöver jag se framsidan pÄ igen, den Àr sÄ cool!![]()
![]()
BÀsta trÄdstarten! SjÀlv harjag varit med sedan sida 6. 356 inlÀgg i denna trÄden, mest skit men det Àr >20% av min total...SÄ hÀr 130-sidor senare Àr det skönt att jag startade en ny Breitlingtrpd efter att den första blev bortplockad
Grattis till 1,5k
Tycker det Àr hÀrligt att vi Breitlinggubbs
stoltserar med sköna ur pÄ gummi nÀr övriga
ojar sig om att sommaren Àr slut sÄ gummit mÄste bort
Mitt bidrag:
![]()