• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Ă„ tusan ! har aldrig sett fulare gummi:)
men tavlan ? ser inte den "svullen ut vid "9" och vid datumet?
Det ser ut o vara reflektioner, tycker det verkar som tavlorna till stÄlfiskarna Àr gjorda för den typ av reflektioner (lite propellerliknade) googla pÄ bilder av stÄlfisken o jÀmför. Har en vit sjÀlv, sÄ det framtrÀder inte lika tydligt. Gummibandet Àr ju inte det snyggaste dem gjort, tur att nytt gummi inte Àr svindyrt

tror den e legit,
gummit skall bytas!
gillar ju gummi till utseendet men trivdes inte riktigt med det mot huden,,,hoppas att ett viklÄs ska göra heeela skillnaden:D
Àr ju sÄ d-ja snyggt!

image.png
Vad tror ni
Tycker tavlan ser Konstig ut?
Och gummit Àr sÀkert inte orginal
Klockan finns hos ad
Men fÄr ÀnndÄ fakevibbar
Har dock för lÄngt att Äka för att kolla irl
Och priset Àr rÀtt,
Riktigt fin. Jag Àr sÀkert ensam om att gilla pro1 mer Àn bÄde 2 och 3, men det tycker jag, dessutom bekvÀmare pÄ mig med mindre & kortare viklÄs Àn de nyare. :)

• Like
Reactions: PCB
image.png
Vad tror ni
Tycker tavlan ser Konstig ut?
Och gummit Àr sÀkert inte orginal
Klockan finns hos ad
Men fÄr ÀnndÄ fakevibbar
Har dock för lÄngt att Äka för att kolla irl
Och priset Àr rÀtt,
Tavlan ser vÀl rÀtt ut? Blir sÄ nÀr ljuset faller pÄ den. Gummit Àr original men till en avenger blacksteel modell. Köp!

Kan tillÀgga att om nÄgon har en sÄdan till salu som ocksÄ har en pil pÄ sekundvisaren sÄ hojta ;)

• Like
Reactions: PCB
Va det gÀller lÀnken?
Tycker man sett blandat med nya Ä gamla pÄ c24 Àven att Ärsmodellen varit samma?!

Ingen större. Ny lÀnk pÄ den senare och sen bytte de vÀl sekundvisare efter ett tag. X-plus fanns bara i namnet ett Är efter 42an utgÄtt för att markera att modellen vÀxt, sen togs det bort.

X-plus finns vÀl inte med den sekundvisaren? Pilen kom vÀl under 2007?

Xplus var en övergÄngsmodell under Äret 2006 och pilvisaren kom under 2007 vad jag kan förstÄ.

Tillbaka
Topp