Kool klocka, 42 eller 44?okej jag har den "on hold"
riktigt sugen faktiskt
tack för hjÀlpen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kool klocka, 42 eller 44?okej jag har den "on hold"
riktigt sugen faktiskt
tack för hjÀlpen!
44 tippar jag pÄKool klocka, 42 eller 44?
Det ser ut o vara reflektioner, tycker det verkar som tavlorna till stÄlfiskarna Àr gjorda för den typ av reflektioner (lite propellerliknade) googla pÄ bilder av stÄlfisken o jÀmför. Har en vit sjÀlv, sÄ det framtrÀder inte lika tydligt. Gummibandet Àr ju inte det snyggaste dem gjort, tur att nytt gummi inte Àr svindyrtÄ tusan ! har aldrig sett fulare gummi
men tavlan ? ser inte den "svullen ut vid "9" och vid datumet?
17390
sÄ 44 antar jag dÄ
Riktigt fin. Jag Àr sÀkert ensam om att gilla pro1 mer Àn bÄde 2 och 3, men det tycker jag, dessutom bekvÀmare pÄ mig med mindre & kortare viklÄs Àn de nyare.Vad tror ni
Tycker tavlan ser Konstig ut?
Och gummit Àr sÀkert inte orginal
Klockan finns hos ad
Men fÄr ÀnndÄ fakevibbar
Har dock för lÄngt att Äka för att kolla irl
Och priset Àr rÀtt,
Den Àr 44 100%. 42an Àr "bara" wr 1500m.
Tavlan ser vÀl rÀtt ut? Blir sÄ nÀr ljuset faller pÄ den. Gummit Àr original men till en avenger blacksteel modell. Köp!Vad tror ni
Tycker tavlan ser Konstig ut?
Och gummit Àr sÀkert inte orginal
Klockan finns hos ad
Men fÄr ÀnndÄ fakevibbar
Har dock för lÄngt att Äka för att kolla irl
Och priset Àr rÀtt,
Inte den stilenVilken Breitling ska man börja med? Ăger en aquaracer & speedmaster & vill ha nĂ„got i den stilen
Va det gÀller lÀnken?
Tycker man sett blandat med nya Ä gamla pÄ c24 Àven att Ärsmodellen varit samma?!
Det Àr sannolikt en X-plus frÄn 2006. Den ska ha pro1.Va det gÀller lÀnken?
Tycker man sett blandat med nya Ä gamla pÄ c24 Àven att Ärsmodellen varit samma?!
Ingen större. Ny lÀnk pÄ den senare och sen bytte de vÀl sekundvisare efter ett tag. X-plus fanns bara i namnet ett Är efter 42an utgÄtt för att markera att modellen vÀxt, sen togs det bort.Ok ja enligt sÀljaren Àr det en 06
Ăr sjĂ€lv inte superinsatt i skillnderna
Ingen större. Ny lÀnk pÄ den senare och sen bytte de vÀl sekundvisare efter ett tag. X-plus fanns bara i namnet ett Är efter 42an utgÄtt för att markera att modellen vÀxt, sen togs det bort.
Kan ha varit köpt i efterhand.Va det gÀller lÀnken?
ViklÄs gör hela skillnaden. Oslagbart.tror den e legit,
gummit skall bytas!
gillar ju gummi till utseendet men trivdes inte riktigt med det mot huden,,,hoppas att ett viklÄs ska göra heeela skillnaden
Àr ju sÄ d-ja snyggt!
Jo, jag hade en xplus med benvit tavla och pil pÄ sekundvisaren.X-plus finns vÀl inte med den sekundvisaren? Pilen kom vÀl under 2007?
Jo, jag hade en xplus med benvit tavla och pil pÄ sekundvisaren.
B byter mot pil vid service. Varit med om det tvÄ ggr.Xplus var en övergÄngsmodell under Äret 2006 och pilvisaren kom under 2007 vad jag kan förstÄ.
B byter mot pil vid service. Varit med om det tvÄ ggr.