• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Bam! Tack vare @Oli sÄ kunde jag nu fÄ pÄ gummit. Tack @Ricrob för snabb affÀr.

Herregud va bekvÀmt det Àr med gummi! Det hÀr fÄr sitta pÄ ett tag.

image.jpeg
image.jpeg
Woop woop
 
Tjena gubbs. Kanske lite OT men ÀndÄ om Breitling. Polaren vill sÀlja sin Breitling till mig.
Vad ska man betala för en servad, svensksÄld sÄdan hÀr med 24h-utc? (Har saxat bilden frÄn nÀtet.)
image.jpeg
Fullset sÄ runt 20', annars sÀg 16'. SvÄrt att sÀga, tt drar ner priset och sen Àr brattar inte jÀttepoppis i rolexsverige, det vÀnder snart igen dock :)
 
Fullset sÄ runt 20', annars sÀg 16'. SvÄrt att sÀga, tt drar ner priset och sen Àr brattar inte jÀttepoppis i rolexsverige, det vÀnder snart igen dock :)
Afan, tackar. Polaren vill att jag hjÀlper honom sÀlja den för 25, blir svÄrt :p Àr en fullsettare. Tror dock att lÀnken pÄ hans Àr g/s men mÄste dubbelkolla det.
 
Tjena gubbs. Kanske lite OT men ÀndÄ om Breitling. Polaren vill sÀlja sin Breitling till mig.
Vad ska man betala för en servad, svensksÄld sÄdan hÀr med 24h-utc? (Har saxat bilden frÄn nÀtet.)
image.jpeg
Det Àr svÄrt det dÀr. Beror ju pÄ tavla, skick och vad man vill ha. Jag skulle kunna betala multum för vissa versioner, och skulle inte öppna plÄnboken alls för andra. PÄ C24 kÀnns nÀstan alla gamla chronomater överprisade. PÄ ebay och pantbankerna kan man dÀremot göra bra köp.

15-17k kanske?
 
image.png

Är denna 4real? Eller har nĂ„gon pvd:at den i efterhand? FrĂ„n 2001. (Saxad bild, ursĂ€kta kvalitĂ©n, zoomade.)
Oj, en av favoriterna pvd:ad. Dock inte en A13353:a men ÀndÄ. Jag Àr nÀstan sÀker pÄ att inte B gjorde dessa PVD sÄ det Àr nog i efterhand (kan ha fel). Skulle inte tveka för den dÀr om pvd:ingen Àr proffsigt gjord.
 
@mega gÄr det ens att fÄ tag pÄ ett viklÄs i titan? Annars verkar det matcha bra med borstad.
Jag gillar storleken pÄ min men den faller tyvÀrr pÄ Pro 1-lÀnken, den Àr bekvÀm men inte i nÀrheten av de uppdaterade varianterna.
Den fÄr va pÄ nato tills jag fÄr ivÀg den slitna lÀnken pÄ polering :)

image.jpg
 
image.png
Vad tror ni
Tycker tavlan ser Konstig ut?
Och gummit Àr sÀkert inte orginal
Klockan finns hos ad
Men fÄr ÀnndÄ fakevibbar
Har dock för lÄngt att Äka för att kolla irl
Och priset Àr rÀtt,
 
  • Like
Reactions: Oli
image.png
Vad tror ni
Tycker tavlan ser Konstig ut?
Och gummit Àr sÀkert inte orginal
Klockan finns hos ad
Men fÄr ÀnndÄ fakevibbar
Har dock för lÄngt att Äka för att kolla irl
Och priset Àr rÀtt,
Tycker den ser normsl ut och tyvÀrr finns det dÀr gummit pÄ riktigt trots att det Àr skitfult
 
Tillbaka
Topp