Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Verkar lovande men en bÀttre bild Àr ett mÄsteFÄtt hem mitt blÄa lÀder nu. Otroligt nöjd. Ville prova med ett billigare innan jag vÄgar ge mig pÄ ett frÄn breitling. Man har inte hur mycket pengar som helst nÀr man pluggar!
![]()
Lite suddig, Ă„terkommer med fler!
Fullset sÄ runt 20', annars sÀg 16'. SvÄrt att sÀga, tt drar ner priset och sen Àr brattar inte jÀttepoppis i rolexsverige, det vÀnder snart igen dockTjena gubbs. Kanske lite OT men ÀndÄ om Breitling. Polaren vill sÀlja sin Breitling till mig.
Vad ska man betala för en servad, svensksÄld sÄdan hÀr med 24h-utc? (Har saxat bilden frÄn nÀtet.)![]()
Afan, tackar. Polaren vill att jag hjÀlper honom sÀlja den för 25, blir svÄrtFullset sÄ runt 20', annars sÀg 16'. SvÄrt att sÀga, tt drar ner priset och sen Àr brattar inte jÀttepoppis i rolexsverige, det vÀnder snart igen dock![]()
Det Àr svÄrt det dÀr. Beror ju pÄ tavla, skick och vad man vill ha. Jag skulle kunna betala multum för vissa versioner, och skulle inte öppna plÄnboken alls för andra. PÄ C24 kÀnns nÀstan alla gamla chronomater överprisade. PÄ ebay och pantbankerna kan man dÀremot göra bra köp.Tjena gubbs. Kanske lite OT men ÀndÄ om Breitling. Polaren vill sÀlja sin Breitling till mig.
Vad ska man betala för en servad, svensksÄld sÄdan hÀr med 24h-utc? (Har saxat bilden frÄn nÀtet.)![]()
Typ omöjligt. För den summan fÄr man en Evo och fickpengar över.Afan, tackar. Polaren vill att jag hjÀlper honom sÀlja den för 25, blir svÄrtÀr en fullsettare. Tror dock att lÀnken pÄ hans Àr g/s men mÄste dubbelkolla det.
Afan, tackar. Polaren vill att jag hjÀlper honom sÀlja den för 25, blir svÄrtÀr en fullsettare. Tror dock att lÀnken pÄ hans Àr g/s men mÄste dubbelkolla det.
Hoppar nog det25
Det blir ett tufft uppdrag...
Riktigt jÀvla flÄdigt!! Och dÄ diggar jag vanligtvis inte feta brattar pÄ skinnband...Lite fler bilder
![]()
![]()
Han har inte varit inne sedan i mÄndags. Kanske snöat inne. Vi försöker ett ping: @Eurenius !!!NÄn som vet var Eurenius hÄller hus?
Lovade honom förstatjing pÄ min 73380
Hittat en annan fin britta nu , men fÄr inte tag i karln!
Lite fler bilder
![]()
![]()
Oj, en av favoriterna pvd:ad. Dock inte en A13353:a men ÀndÄ. Jag Àr nÀstan sÀker pÄ att inte B gjorde dessa PVD sÄ det Àr nog i efterhand (kan ha fel). Skulle inte tveka för den dÀr om pvd:ingen Àr proffsigt gjord.![]()
Ăr denna 4real? Eller har nĂ„gon pvd:at den i efterhand? FrĂ„n 2001. (Saxad bild, ursĂ€kta kvalitĂ©n, zoomade.)
Han har inte varit inne sedan i mÄndags. Kanske snöat inne. Vi försöker ett ping: @Eurenius !!!
Finns det ens PVDade BrattelÀnkar??![]()
Ăr denna 4real? Eller har nĂ„gon pvd:at den i efterhand? FrĂ„n 2001. (Saxad bild, ursĂ€kta kvalitĂ©n, zoomade.)
Ja meshet finns pvdatFinns det ens PVDade BrattelÀnkar??
Dök upp en pÄ KS idag för 24000 som Àr tre Är Àldre och utan 24h utc. OcksÄ pÄ roleaux lÀnk istÀllet för pilotlÀnk. KÀnns jÀkligt överprisat med tanke pÄ att en med utc borde vara vÀrd Max 20?25
Det blir ett tufft uppdrag...
Köp! TvÀrfet!Ny Bretling Chronomat B01 Black Steel. BegrÀnsad upplaga. Notera det nya armbandet med bÄde gummi och nylonvÀv samt de mindre visartavlorna i kvadratiskt
format.
![]()
![]()
kirex
Det vet jag, men det var ju en pilotlÀnk pÄ bilden...Ja meshet finns pvdat
Ja det var det jag tyckte var konstigt. Men tyckte du frÄgade om dom gjorde nÄgra lÀnkar alls i pvd och dÄ kom det svarta meshet i Ätanke.Det vet jag, men det var ju en pilotlÀnk pÄ bilden...
Tycker den ser normsl ut och tyvÀrr finns det dÀr gummit pÄ riktigt trots att det Àr skitfultVad tror ni![]()
Tycker tavlan ser Konstig ut?
Och gummit Àr sÀkert inte orginal
Klockan finns hos ad
Men fÄr ÀnndÄ fakevibbar
Har dock för lÄngt att Äka för att kolla irl
Och priset Àr rÀtt,
Ä tusan ! har aldrig sett fulare gummiTycker den ser normsl ut och tyvÀrr finns det dÀr gummit pÄ riktigt trots att det Àr skitfult
Ljuset och sunbursteffekt skulle jag nog sÀgaÄ tusan ! har aldrig sett fulare gummi
men tavlan ? ser inte den "svullen ut vid "9" och vid datumet?