Vilken kunskap ni har!
Vem dÄ? Jag chansar i alla fall hej vilt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilken kunskap ni har!
590kr listpris om det Àr till deployantnu nÀr deploygummi varit sÄ poppis i trÄden ett tag,undrar jag vad ett proIII gummi kostar?
har googlat lite men bara hittat en del pÄ ebay
nÄgon som vet nÄn bra sida med priser pÄ Britta- tillbehör?
Det Àr ett grym trÄd med mÄnga levande kunskapsbanker. Sveriges bÀsta breitlingtrÄd mÄnne?Vilken kunskap ni har!
Det Àr rÀtt sjukt att nasarna pÄ ebay ofta har sina saker till flera ggr vanligt listpris.590kr listpris om det Àr till deployant
Ja det Àr jÀvligt sjukt.. Tycker inte 590kr Àr dyrt alls faktiskt, sÄ lÀnge man har viklÄset redanDet Àr rÀtt sjukt att nasarna pÄ ebay ofta har sina saker till flera ggr vanligt listpris.
Vaf! PÄ ebay ville dom ha 12-1300590kr listpris om det Àr till deployant
Vad tar dom för spÀnnet?590kr listpris om det Àr till deployant
3790kr har jag för mig. Kan tom vara mer, kommer inte ihÄg exakta siffran nu men det Àr dÀr nÄgonstans.Vad tar dom för spÀnnet?
Samma för mig, fick "nya" Avenger-visare ist för de vita Avenger Skyland-visarna nÀr jag servade. Lite ledsen att de inte frÄgar om sÄdant men ser klockan som en ren bruksklocka sÄ det Àr vÀl skitsaksamma...B byter mot pil vid service. Varit med om det tvÄ ggr.
Mja sÄdant hade jag ocksÄ gÀrna blivit tillfrÄgad om...Samma för mig, fick "nya" Avenger-visare ist för de vita Avenger Skyland-visarna nÀr jag servade. Lite ledsen att de inte frÄgar om sÄdant men ser klockan som en ren bruksklocka sÄ det Àr vÀl skitsaksamma...
Ja det Àr skumt. Man undrar varför, det Àr ju inget fel pÄ visarna? KÀnns sÄ onödigt. PÄ CA fick jag allt gammalt med i en pÄse, visare, urverksdelar, krona... Funderade pÄ att försöka byta tillbaka men sÄlde den innan det blev verklighet.Samma för mig, fick "nya" Avenger-visare ist för de vita Avenger Skyland-visarna nÀr jag servade. Lite ledsen att de inte frÄgar om sÄdant men ser klockan som en ren bruksklocka sÄ det Àr vÀl skitsaksamma...
Vilken Breitling ska man börja med? Ăger en aquaracer & speedmaster & vill ha nĂ„got i den stilen![]()
Det Àr ett grym trÄd med mÄnga levande kunskapsbanker. Sveriges bÀsta breitlingtrÄd mÄnne?![]()
Jag har ju köpesannons ute Àven pÄ Breitlingsource angÄende Chronomat 81950 Aopa. Fick ett svar dÀr idag som kÀnns rÀtt mysko. En kille som tipsar om nÄgon annan lirare i Sacramento som har en till salu och som han gjort affÀrer med förut. Kollade upp anvÀndaren pÄ Breitlingsource och han var helt nyreggad idag med 0 inlÀgg. JAg tror jag hoppar, skulle det varit en stor forumanvÀndare sÄ kanske jag skulle gÄtt pÄ tipset, nu kÀnns det bara som nÄgon random blÄsning:
Hi,
I can help you with a lead. Please contact Don on don xxxxxx [email protected] regarding your request. He is located in Sacramento CA 93011 USA and the last time we talked , he had for sale. I purchased items from him and they arrived in NEW condition as described and just right on time. His cell # is 916-xxx-xxxx.
VÀldigt bra stÀmning i denna delen av forumet, stor kunskap och trevligt tonlÀgeKlart det Àr![]()
Luktar scam lÄng vÀg,,,Jag har ju köpesannons ute Àven pÄ Breitlingsource angÄende Chronomat 81950 Aopa. Fick ett svar dÀr idag som kÀnns rÀtt mysko. En kille som tipsar om nÄgon annan lirare i Sacramento som har en till salu och som han gjort affÀrer med förut. Kollade upp anvÀndaren pÄ Breitlingsource och han var helt nyreggad idag med 0 inlÀgg. JAg tror jag hoppar, skulle det varit en stor forumanvÀndare sÄ kanske jag skulle gÄtt pÄ tipset, nu kÀnns det bara som nÄgon random blÄsning:
Hi,
I can help you with a lead. Please contact Don on don xxxxxx [email protected] regarding your request. He is located in Sacramento CA 93011 USA and the last time we talked , he had for sale. I purchased items from him and they arrived in NEW condition as described and just right on time. His cell # is 916-xxx-xxxx.
Den verkade helt vara ett helt perfekt exemplar av A13353 men det blev ju 81950 F500 istÀllet. FÄr inte gÄ över styr. Alltid nÄgot som kommer i vÀgen.Du gör helt rÀtt i att skippa den. Hur gick det med blackbirden jag tipsade om?![]()
Ja... Det dÀr kommer inte att sluta lyckligt.Luktar scam lÄng vÀg,,,
Du gör helt rÀtt i att skippa den. Hur gick det med blackbirden jag tipsade om?![]()
Luktar scam lÄng vÀg,,,
Yes! KÀnns som nÄgot som Àr generellt copy-pastat till alla köpesannonser. TÀnker inte svara.Ja... Det dÀr kommer inte att sluta lyckligt.
Den verkade helt vara ett helt perfekt exemplar av A13353 men det blev ju 81950 F500 istÀllet. FÄr inte gÄ över styr. Alltid nÄgot som kommer i vÀgen.Men nÄgon gÄng ska jag ha en A13353.
Ja, det lÄter ju sÄ tufft!Beteckningen F500 har fastnat minsann, gillar det!!![]()
Ja, det lÄter ju sÄ tufft!![]()
Jag fick med allt ocksÄ. Funderar ocksÄ pÄ att byta tbx. Funderar pÄ att byta glas för AR börjar bli trÄkig sÄ dÄ bjuds det pÄ bra tillfÀlle att byta tbx. TÀnker att om man ringer runt och kollar om nÄgon har sÄdana visare liggandes sÄ byter jag glas dÀr. Kanske funkar...Ja det Àr skumt. Man undrar varför, det Àr ju inget fel pÄ visarna? KÀnns sÄ onödigt. PÄ CA fick jag allt gammalt med i en pÄse, visare, urverksdelar, krona... Funderade pÄ att försöka byta tillbaka men sÄlde den innan det blev verklighet.
Jag Àr lite rÀdd för time promotions. De verkar byta hejvilt. TÀnk om man köpt sin klocka just för att man gillar just de visarna, och sÄ fÄr man nÄgra helt andra. Inte ok!!Jag fick med allt ocksÄ. Funderar ocksÄ pÄ att byta tbx. Funderar pÄ att byta glas för AR börjar bli trÄkig sÄ dÄ bjuds det pÄ bra tillfÀlle att byta tbx. TÀnker att om man ringer runt och kollar om nÄgon har sÄdana visare liggandes sÄ byter jag glas dÀr. Kanske funkar...
men tavlan ? ser inte den "svullen ut vid "9" och vid datumet?
Kan inte bestÀmma mig för om den Àr jÀvligt tuff eller bara jÀvligt grötig...NÄgon som testat nya Superocean? Ser sjukt trevlig ut.![]()
Bjuder pÄ stulen bild.
Samma hÀr. JÀvligt kluven pÄ den faktiskt.Kan inte bestÀmma mig för om den Àr jÀvligt tuff eller bara jÀvligt grötig...