• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Efter lite kvÀllspyssel har Klockorna fÄtt lite nya klÀder.

Efter ett tag pÄ nato Àr hÀmnaren Äter pÄ lÀnk :)

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg



SOHCn Äker nu pÄ den unika combon viklÄs och skrÀddarsytt lÀder :) (@cheepo63 ligger bakom sÄklart)

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
Den dÀr Avengern vÀxer varje gÄng jag ser den. Vill ha! :arghh:
 
Har inte klockan framför mig men med lite sökningar sÄ verkar den heta Breitling Colt Chronograph II (A7338710.BB49.157A).

Den Àr inköpt hösten 2012 för drygt 30K i Stockholm, anvÀnd dagligen och alla tillbehör finns kvar.

Vad tycker ni vore ett skÀligt pris vid en försÀljning hÀr pÄ KS?

colt-montage2.jpg
 
Har inte klockan framför mig men med lite sökningar sÄ verkar den heta Breitling Colt Chronograph II (A7338710.BB49.157A).

Den Àr inköpt hösten 2012 för drygt 30K i Stockholm, anvÀnd dagligen och alla tillbehör finns kvar.

Vad tycker ni vore ett skÀligt pris vid en försÀljning hÀr pÄ KS?

colt-montage2.jpg
Beror helt pÄ skick, men pÄ rak arm mellan 10-14k om den Àr fullset. Inget vidare andrahandsvÀrde pÄ dem tyvÀrr :(

Edit* GÄr att köpa en helt ny för ca 25-27k.
 
Beror helt pÄ skick, men pÄ rak arm mellan 10-14k om den Àr fullset. Inget vidare andrahandsvÀrde pÄ dem tyvÀrr :(

Edit* GÄr att köpa en helt ny för ca 25-27k.
Tack! DÄ vet jag vad jag kan förvÀnta mig nÀr jag lÀgger ut annonsen :)
Ny hÀr och det verkar som att man mÄste skriva minst 20 inlÀgg för att fÄ lÀgga ut en annons :(
 
Tack! DÄ vet jag vad jag kan förvÀnta mig nÀr jag lÀgger ut annonsen :)
Ny hÀr och det verkar som att man mÄste skriva minst 20 inlÀgg för att fÄ lÀgga ut en annons :(
Japp, det Àr kravet. Men sen Àr det bara att tuta och köra! :) kolla dom lÄsta trÄdarna i köp och sÀlj för tips och info om vad du behöver ha med i annonsen sedan :)

VÀlkommen hit förresten :)
 
Tack! DÄ vet jag vad jag kan förvÀnta mig nÀr jag lÀgger ut annonsen :)
Ny hÀr och det verkar som att man mÄste skriva minst 20 inlÀgg för att fÄ lÀgga ut en annons :(
Va inte :( över den regeln. Den ser till att forumet "hÄlls rent" och att folk inte utnyttjar gratis annonsplats. Du har ju ett klockintresse sÄ dela med dig av det. Tex vill jag veta varför du valde den modellen 2012? Sen kan du alltid recensera klockan i den delen av forumet. Det hade jag tyckt va coolt. Den modellen ser man inte varje dag ju :)
 
Tillbaka
Topp