Har det inte kommit Àn??![]()
VÀntar nu bara pÄ proIII gummit frÄn Oli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har det inte kommit Àn??![]()
Klart du Àr, det ska du vara! För jÀkla fint, grattis!Ganska nöjd med kombon:
![]()
Tjusigt, KAN vara dom snyggaste 2 klockor B har gjort, skaffa en navitimer med ,sÄ har du allt du behöver![]()
Oh oh...Har det inte kommit Àn??
nejHar det inte kommit Àn??
Mycket fin. Grattis! Du gÄr alltsÄ över till automatare frÄn batterier, bra dÀr! Den dÀr lÀnken Àr riktigt komfortabel.![]()
Hoppas jag verkligen. Borde dykt upp i dagens post.nej
tyvÀrr ,
bör ju dyka upp i morrn
mjaa gillar ju kvartz hade jÀrngÀddan funnits i SQ hade det blivit en sÄdan,,jag Àr udda, jag vetMycket fin. Grattis! Du gÄr alltsÄ över till automatare frÄn batterier, bra dÀr! Den dÀr lÀnken Àr riktigt komfortabel.
Klart du Àr, det ska du vara! För jÀkla fint, grattis!
Den dÀr lÀnken Àr riktigt komfortabel.
SÄnt hÀr blir man extra glad över,,,
![]()
Jag tror det har att göra med ett mycket mindre viklÄs Àn pÄ pro3, pro2, pilot..det Àr den!,ser pÄ nÄgot sÀtt inte comfy ut ,men Àr som en smekning runt handleden
Ser bra ut. Fisken gör sig bra pÄ gummi ocksÄ. Vad tycker du om Pro 1 lÀnken?
Ser bra ut. Fisken gör sig bra pÄ gummi ocksÄ. Vad tycker du om Pro 1 lÀnken?
Jag tror det har att göra med ett mycket mindre viklÄs Àn pÄ pro3 och pro2.
ja det och att den verkar mer "sladdrig" ,,,eller följsam och karaktÀrsfylld pÄ rolexsprÄk![]()
Jag har full förstÄelse för regeln, alla Àr ju inte lika reko och Àrliga som jagVa inteöver den regeln. Den ser till att forumet "hÄlls rent" och att folk inte utnyttjar gratis annonsplats. Du har ju ett klockintresse sÄ dela med dig av det. Tex vill jag veta varför du valde den modellen 2012? Sen kan du alltid recensera klockan i den delen av forumet. Det hade jag tyckt va coolt. Den modellen ser man inte varje dag ju
![]()
Ja, pÄ rolexsprÄk kan en bajskorv bli attraktiv.
Vad tycker du om storleken?
Allt behöver inte föregÄs av en mÀktig behovsanalys. Tydligen...Jag har full förstÄelse för regeln, alla Àr ju inte lika reko och Àrliga som jag
Valde den för att den var fin och jag hade rÄd med den![]()
Haha!Skulle du sÀlja den dÀr för 10k sÄ tar jag fem stycken tack!![]()
haha ,sant!
inte fullt sÄ biffig som jag trott,,,,helt enorm enligt 36mmKlubben![]()
Nej! Intresset för klockor var inte sÄ stort dÄ men en Breitling ville man ju haAllt behöver inte föregÄs av en mÀktig behovsanalys. Tydligen...![]()
De verkar para sig. Vad blir barnet?Ganska nöjd med kombon:
![]()
De verkar para sig. Vad blir barnet?
Jag tycker den sitter vÀldigt bra trots storleken. Dock Àr jag frÄn Norrland, jag Àter gröt till frukost och Àr gjort av stÄl och is. Men den Àr lite lite för hög ibland för att fungera till all klÀdsel.
det lÀr bli denna avkomman..Rattrapante avenger!
.lite mekanik och storlek frÄn pappan
den sluga batteriprecisionen och dom symetriska vackra subdialsen frÄn mamman.
hör av dej vid nerkomsten @Eurenius ,, jag tar en valp direkt!
![]()
tur du fick tag i en fin 73380 ,att ha till kostymen dÄ![]()