Grym! Den frÄn Eriksons?Nu sÄ
SÄ ska vi bara hÀmta en ny laddare om nÄgra dagar, orangea gummit kommer i veckan för att komplettera det silvriga, nu ska regnet bara bort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Den frÄn Eriksons?Nu sÄ
SÄ ska vi bara hÀmta en ny laddare om nÄgra dagar, orangea gummit kommer i veckan för att komplettera det silvriga, nu ska regnet bara bort!
YepGrym! Den frÄn Eriksons?
Och gaddningar. Och röd "italiensk pikĂ©".Ăl och Solbrillor Ă€r StenhĂ„rt!
hahaha nja.. Inte Italiensk Pike.. Men bilden Àr dock tagen i RomOch gaddningar. Och röd "italiensk piké".
Du ser lite ut som John Alite pÄ bilden. Du vet han den skrytsamma men snygga ex-mafioson som gjort sig ett namn pÄ youtube som hantlangare till Gotti.
hahaha nja.. Inte Italiensk Pike.. Men bilden Àr dock tagen i Rom
JÀklar, grym duo. Den svarta Àr otroligt fin! Hur Àr lume:en pÄ den svarta och hur upplever du storleken pÄ 46mm?TrÚs bien!
Lumen Àr inte superstark men det gör ingenting, för displayerna lyser som en ficklampa nÀr man har pÄ tilt-funktionen. FÄr ta bild sen nÀr laddaren kommitJÀklar, grym duo. Den svarta Àr otroligt fin! Hur Àr lume:en pÄ den svarta och hur upplever du storleken pÄ 46mm?
Listigt av Breitling att vÀnta nÄgra veckor med att skicka ut nyslÀpp till AD runt om i vÀrlden. Folk utan tÄlamod kommer dÄ köpa direkt frÄn Breitling istÀllet.@DrDre , inga nyheter i butiken, vare sig de nya premiers eller chronomaterna. Men lite snack blev det. Nya 44mm chronomaten bÀrs ungefÀr som 42mm chronomaten, skillnaden Àr att bandhornen Àr mer böjda vilket gör att den bÀr lite mindre Àn 44mm. Men eftersom 42:an bÀrs vÀldigt stort och denna uppfattas likvÀrdigt om inte liiite större, sÄ Àr det klart att den Àr stor. Men tydligen ska den keramiska vridningen bÀra upp mycket pÄ klockan. Klockorna skulle komma in hÀr i maj om de hade tur
Hehe @ERIKSON URHANDEL dödade ditt inlÀgg med sitt inlÀgg nÄgra timmar senare.Listigt av Breitling att vÀnta nÄgra veckor med att skicka ut nyslÀpp till AD runt om i vÀrlden. Folk utan tÄlamod kommer dÄ köpa direkt frÄn Breitling istÀllet.
Ser grym ut pÄ dig, Richard! För jag antar att det Àr din hand.BÀsta Breitlingfans, idag fick vi hem nya Super Chronomat.
Fet jÀvel de dÀr! LÀcker som fanBÀsta Breitlingfans, idag fick vi hem nya Super Chronomat.
StĂ€mmer blĂ„ hemma ocksĂ„ och helguldaren pĂ„ ingĂ„ng, den kostar 244â och toksnyggaSer grym ut pĂ„ dig, Richard! För jag antar att det Ă€r din hand.
20Fet jÀvel de dÀr! LÀcker som fan
MÄtt pÄ armleden i frÄga tack?
Knockout.Hehe @ERIKSON URHANDEL dödade ditt inlÀgg med sitt inlÀgg nÄgra timmar senare.
Kan du sluta teasa och bjuda pÄ en vristskott?!Nu har sommarklÀderna kommit, laddaren finns att hÀmta ocksÄ sÄ det blir allt en cykeltur in till @ERIKSON URHANDEL för att fÄ liv i skapelsen
@Nissestr har precis insett att den Àr för stor för honom. Nu försöker han intala sig att den funkarKan du sluta teasa och bjuda pÄ en vristskott?!
hahaha piss off, det kommer, men jag ville ju bjuda pÄ det nÀr den FUNKAR@Nissestr har precis insett att den Àr för stor för honom. Nu försöker han intala sig att den funkar
Ăr det inget batteri i denna? MĂ„ste den laddas?hahaha piss off, det kommer, men jag ville ju bjuda pĂ„ det nĂ€r den FUNKAR
Den laddas med sladd! 15-50 dagars power reserve, men laddaren saknades sĂ„ vi bestĂ€llde en ny. Med andra ord sĂ„ funkar den inte just nu, dĂ„ den Ă€r urladdadĂr det inget batteri i denna? MĂ„ste den laddas?
Jag fick hem en Avantage med tuxedo-tavla igÄr. SÄ jag Àr tillbaka med er tunga grabbar i professional-serienhahaha piss off, det kommer, men jag ville ju bjuda pÄ det nÀr den FUNKAR
Upp med bilder sen!Jag fick hem en Avantage med tuxedo-tavla igÄr. SÄ jag Àr tillbaka med er tunga grabbar i professional-serien
Okej, nice att laddaren kommit nu. Hur lÄng tid tar den att ladda? FÄr den full laddning frÄn att ladda under en natt?Den laddas med sladd! 15-50 dagars power reserve, men laddaren saknades sÄ vi bestÀllde en ny. Med andra ord sÄ funkar den inte just nu, dÄ den Àr urladdad
Borde vara nÄn timme!Okej, nice att laddaren kommit nu. Hur lÄng tid tar den att ladda? FÄr den full laddning frÄn att ladda under en natt?
Gött, nÄgon timme laddning för 15-50 dagars anvÀndning lÄter ju helgrymt!Borde vara nÄn timme!