Barricello
Guld
Fufan va fin gubben!SkÄl -vÀnner och trevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fufan va fin gubben!SkÄl -vÀnner och trevlig helg!
Hur vet man att den Àr fulladdad, och vilka övriga funktioner/komplikationer har den jÀmfört med din vita Aerospace.
DÄ va det dags för lite fylleinlÀgg igen om ett par timmarSkÄl -vÀnner och trevlig helg!
Inga fylleinlÀgg, köttar pÄ hemma efter avslutad turDÄ va det dags för lite fylleinlÀgg igen om ett par timmar
Hmm, slÀpp inte pengar om din kollega inte kan eller bryr sig om klockor! Du har 10 dagar för innan du mÄste lÄta chrono24 veta att nÄgot Àr fel. Chrono24 Àr otroligt seriösa med att bÄda parter fÄr komma till tals och sÀljaren mÄste mer eller mindre acceptera retur eller riskera att inte fÄ sÀlja mer pÄ chrono24 om nÄt Àr uppenbart fel.Tack för input, ja jag ska försöka övertala honom att Äka dit!
Ja jag bollar faktiskt detta alternativ med sÀljaren just nu, bör ju gÄ nÀstintill momentant att fÄ över betalningen via Chrono24 Ska försöka fÄ kollegan att förstÄ hur viktigt det Àr att affÀren blir av bara (tyvÀrr inte alla som tycker klockor Àr kul..)
Byggare blir inte fulla, men de fÄr spik i foten titt som tÀttInga fylleinlÀgg, köttar pÄ hemma efter avslutad tur
ska du bygga bostad Ät svÀrmor?Inga fylleinlÀgg, köttar pÄ hemma efter avslutad tur
Haha sÄ fint ska vÀl inte det "fanskapet" ha @Rulleska du bygga bostad Ät svÀrmor?
HeheByggare blir inte fulla, men de fÄr spik i foten titt som tÀtt
Saknar den nÀstan, lite ...Slutsnickrat för kvÀllen har grov beslutsÄngest om jag ska göra mig av med min chronomat GT "GS", uret Àr "GS" inte lÀnken, blir lite mer lagom. Fullset osv. faktiskt ruskigt bra skick med tanke pÄ Älder, blÄ tavla som skiftar i svart. Eller om man skulle byta bort den mot nÄgot mer "tooligt".
Det vet jag att du gör ! @Maxer Kunde ju bytt mot SO:n och du hade gjort en "bra affÀr" ekonomiskt men du var ju kÄt pÄ annatSaknar den nÀstan, lite ...
Slutsnickrat för kvÀllen har grov beslutsÄngest om jag ska göra mig av med min chronomat GT "GS", uret Àr "GS" inte lÀnken, blir lite mer lagom. Fullset osv. faktiskt ruskigt bra skick med tanke pÄ Älder, blÄ tavla som skiftar i svart. Eller om man skulle byta bort den mot nÄgot mer "tooligt".
NÄn som har förslag pÄ byte?
Jag saknar den som fan.....Saknar den nÀstan, lite ...
Alla saknar den, fan har klockan gÄtt pÄ Malmskillnadsgatan?Jag saknar den som fan.....
Den chansen Àr vÀldigt hög att den gjort..Alla saknar den, fan har klockan gÄtt pÄ Malmskillnadsgatan?
Den har nog varit pÄ en och annan Berlinresa ocksÄ.Den chansen Àr vÀldigt hög att den gjort..
Ful vet jag inte ifall den gamla Àr, men den nya Àr faktiskt mycket frÀschare dock!JÀmför den nya Super Chronomat med den första Chronomat B01 "Startrek". Den nya springer faktiskt varv runt den gamla som Àr rÀtt ful och kÀnns ganska "outdated" trots att den inte har sÄ mÄnga Är pÄ nacken.
Inte ful kanske. Den kÀnns inte modern pÄ nÄgot sÀtt med startrek och fyrkanten. Har iof aldrig jÀttegillat startrek-fonten och anledningen jag sÄlde min flying fish som för övrigt var en cool helborstad modell pÄ gummi som marknadsfördes mer som en dykarklocka.Ful vet jag inte ifall den gamla Àr, men den nya Àr faktiskt mycket frÀschare dock!
JÀmför den nya Super Chronomat med den första Chronomat B01 "Startrek". Den nya springer faktiskt varv runt den gamla som Àr rÀtt ful och kÀnns ganska "outdated" trots att den inte har sÄ mÄnga Är pÄ nacken.
Guld blir ju helt annan nivÄ. Speciellt med dina siffror. NÀstan som en annan klocka. Till det bÀttre. JÀmfört med standardstÄlaren alltsÄ.För en kille som gillar "UFO" sÄ trodde jag du skulle gillar "StarTrek"
Men allvarlig sÄ tycker jag att att den "gamla" Chronomat 44 ser bÀttre ut dÄ den har större lugs sÄ att pusher knapparna ser mer balanserat ut. Den nya Super Chronomat pusher ser för stor och obalanserad ut pÄ de mycket mer slimmade lugs. Tycker Àven att startreken har mer Breitling DNA i sig Àn de nya.
Det jag gillar med de nya Àr lÀnken samt datumet pÄ 6 Àr min favorit position för datumen. Men jag tror att jag vÀljer Wing logan framför B logan, förstÄr inte hur de tÀnkte nÀr de valde att byta ut logan sÄ dÀr? det Àr som att Rolex skulle byta ut kronan pÄ sina klockor med bokstaven R.
SÄ skulle jag sammanfatta utseendemÀssig sÄ skulle jag sÀga att de gamla ser mer ruggig, mer vÄgat, mer modern, mer blingig och sticker ut mer... som en Breitling skall göras medan de nya ser mer klassik, mycket mer förfinat och lite mer under the radar Àn de gamla.
Jag Àr nog bias med de gamla dÄ jag Àger ju den Àldre versionen men skulle jag fÄr chansen att byta mot de nya sÄ kommer jag nog vÀlja den Àldre versionen ÀndÄ dÄ de ser mindre trÄkig ut.
SlÀnger nÀstan hela min arsenal pÄ @Rolex tid Àr pengar för att fÄ kÀnna pÄ en riktig ÀdelGuld blir ju helt annan nivÄ. Speciellt med dina siffror. NÀstan som en annan klocka. Till det bÀttre. JÀmfört med standardstÄlaren alltsÄ.
Den nya boetten Àr ju mer lik den gamla ufo-boetten dock. SmÄ luggar osv.
Nice. Men nu tror jag allt du citerade fel för jag fattar ingenting.SlÀnger nÀstan hela min arsenal pÄ @Rolex tid Àr pengar för att fÄ kÀnna pÄ en riktig Àdel
Edit : tÀnkte boka en resa till familjen, jag och tanten jubilerar lÄng tid för att vara unga har vart lite i VÀstindien förut. Nu stÄr valen mellan Mexico och zanzibar, nÄn I denna trÄd som har erfarenhet av bÄda eller nÄgondera?
Mars 2022 sÄ lÄngt bort men ÀndÄ tacksam för alla svar
@JensBP Min gamla vapendragare, lÀs mellan raderna, + 1 pÄ guld Àr speciellt , sen lite parentes/rÄd om resorNice. Men nu tror jag allt du citerade fel för jag fattar ingenting.
Tycker ditt alias rimmar vÀl med vad du skriver sent om kvÀllen dagen innan röd dag.@JensBP Min gamla vapendragare, lÀs mellan raderna, + 1 pÄ guld Àr speciellt , sen lite parentes/rÄd om resor
Det var dÄ sjÀlve pip , aja dÄ fÄr jag vÀl entliga mig sjÀlv; förlÄt! GodnattTycker ditt alias rimmar vÀl med vad du skriver sent om kvÀllen dagen innan röd dag.
Förövrigt sĂ„ Ă€r jag egentligen bĂ„de hantverkare och tjĂ€nsteman. Men att köra halvdag, dag innan helgdag ( alltsĂ„ vila dagen innan man Ă€r ledig ) Ă€r inte min cup of the, men jag Ă€r ju inte heller "skev" Ă„t vĂ€nster. FörlĂ„t alla om jag trampade pĂ„ nĂ„gra "Ăckliga" vĂ€nstetĂ„r â€â€â€Tycker ditt alias rimmar vĂ€l med vad du skriver sent om kvĂ€llen dagen innan röd dag.
Ăr det nĂ„n vĂ€nlig sjĂ€l som pĂ„ ett nĂ„gorlunda enkelt vis kan förklara Chronomat jĂ€mfört med övriga Breitlingmodeller. Ăr der bara det att den har B01 som gör den lite finare eller Ă€r der Ă€ven andra saker? FĂ„r den extra kĂ€rlek pĂ„ andra sĂ€tt nĂ€r den tillverkas jĂ€mfört ex med en Avenger chrono?
Tack pĂ„ förhand! Mvh âendurance proâ