Ja, krÀng ivÀg den dÀr obskyra Orisen nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, krÀng ivÀg den dÀr obskyra Orisen nu
Sir, Yes Sir!Ja, krÀng ivÀg den dÀr obskyra Orisen nu
den e kvar i lÄdan hahaTrodde du sÄlt den för du tyckte den var för stor?
Upp med bild pÄ lÄdan, magkÀnslan sÀger det finns guldkorn dÀr i lÄdan.den e kvar i lÄdan haha
guldkorn finns det överalltUpp med bild pÄ lÄdan, magkÀnslan sÀger det finns guldkorn dÀr i lÄdan.
Lovar att lÄta bli. Jag tycker den Àr en helt ok beater. Jag anvÀnder den mest som jobbarklocka(hantverkare).
jag hade en super ocean som jobbklocka först men tyckte den var onödigt tjock och tung och sen blev det en aerospace och nu denna. Aerospacen finns kvar men anvÀnds vÀldigt sparsamt.
Men vÀnta nu, har du automat eller quarts?Lovar att lÄta bli. Jag tycker den Àr en helt ok beater. Jag anvÀnder den mest som jobbarklocka(hantverkare).
jag hade en super ocean som jobbklocka först men tyckte den var onödigt tjock och tung och sen blev det en aerospace och nu denna. Aerospacen finns kvar men anvÀnds vÀldigt sparsamt.
Endast B Àr intressantMin Speedmaster Mark iii
Ăr lite sugen pĂ„ att (Ă„terigen) köpa ett gummi till min Avenger 22-20. Min tidigare erfarenhet Ă€r att jag fĂ„r ha gummit pĂ„ den innersta hĂ„let dĂ„ jag har smala handleder, 17cm, vilket ser lite fel ut.
NÄgon som vet om man kan bestÀlla kortare variant av Breitlings gummi och vad de kan kosta? (Med vanligt spÀnne utan viklÄs)
Mvh M
Vet att det Àr en tidsfrÄga tills du sÀljer den, sÄ jag stÀller mig i kö redan nu.
Det vet du!Vet att det Àr en tidsfrÄga tills du sÀljer den, sÄ jag stÀller mig i kö redan nu.
Mycket bra! Grattis!
Haha, jag rÀknade efter. Det Àr bara 3e Avantage faktiskt!Mycket bra! Grattis!
Blir det sjÀtte gÄngen giltigt nu?
Haha, tur. Annars Àr vi pÄ @Chuck nivÄ med 6 speedysHaha, jag rÀknade efter. Det Àr bara 3e Avantage faktiskt!
Haha. Nja det vet jag inte. Din ser ju sjukt krispig utHaha, tur. Annars Àr vi pÄ @Chuck nivÄ med 6 speedys
För övrigt tar vÀl du över pokalen för den krispigaste aerospacen nu
RÀcker att titta pÄ den sÄ blir den repig
Fram med puder penseln och tryck luft spray hehe
Skaffa ett vik lÄs plus pro3 till dennaRubber Straps for your Watch | Breitling
Breitling is obsessed with quality resulting in beautifully crafted & precise watches. Discover our brand new watch collection!www.breitling.com
Dom Àr mycket bekvÀma. Jag har haft ett gÀng sÄdana och har kvar nÄgra till. ser att du har Tvinprobandet i 2 fÀrg, har samma pÄ min gula B01 men gul/svart fin fintMÄste ocksÄ ge Cred till Breitling för deras viklÄs. Jag har inte haft det innan, men det Àr riktigt bekvÀmt, sÄ det blev en positiv överraskning. Perfekt ocksÄ med enkel quick-adjust
AutomatMen vÀnta nu, har du automat eller quarts?
Breitling ligger i topp med dessa viklÄs. VÀrldsklass pÄ dem.MÄste ocksÄ ge Cred till Breitling för deras viklÄs. Jag har inte haft det innan, men det Àr riktigt bekvÀmt, sÄ det blev en positiv överraskning. Perfekt ocksÄ med enkel quick-adjust
Automat