• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

A0575A9B-491F-4CC9-8864-4B9DD8CC2B66.jpeg
Ja, krÀng ivÀg den dÀr obskyra Orisen nu

Upp med bild pÄ lÄdan, magkÀnslan sÀger det finns guldkorn dÀr i lÄdan.
guldkorn finns det överallt

allt Àr upp till beskÄdaren... ;)

har tÀnkt lÀgga upp min airborne men jag orkar inte med all jÀvla prutande pga att cert inte Àr med och sÄ vidare

köp och sÀlj har blivit nya blocket

Lovar att lÄta bli. Jag tycker den Àr en helt ok beater. Jag anvÀnder den mest som jobbarklocka(hantverkare).
jag hade en super ocean som jobbklocka först men tyckte den var onödigt tjock och tung och sen blev det en aerospace och nu denna. Aerospacen finns kvar men anvÀnds vÀldigt sparsamt.
Men vÀnta nu, har du automat eller quarts?

Är lite sugen pĂ„ att (Ă„terigen) köpa ett gummi till min Avenger 22-20. Min tidigare erfarenhet Ă€r att jag fĂ„r ha gummit pĂ„ den innersta hĂ„let dĂ„ jag har smala handleder, 17cm, vilket ser lite fel ut.

NÄgon som vet om man kan bestÀlla kortare variant av Breitlings gummi och vad de kan kosta? (Med vanligt spÀnne utan viklÄs)

Mvh M

Är lite sugen pĂ„ att (Ă„terigen) köpa ett gummi till min Avenger 22-20. Min tidigare erfarenhet Ă€r att jag fĂ„r ha gummit pĂ„ den innersta hĂ„let dĂ„ jag har smala handleder, 17cm, vilket ser lite fel ut.

NÄgon som vet om man kan bestÀlla kortare variant av Breitlings gummi och vad de kan kosta? (Med vanligt spÀnne utan viklÄs)

Mvh M

MÄste ocksÄ ge Cred till Breitling för deras viklÄs. Jag har inte haft det innan, men det Àr riktigt bekvÀmt, sÄ det blev en positiv överraskning. Perfekt ocksÄ med enkel quick-adjust :)
20210514_171205.jpg
Dom Àr mycket bekvÀma. Jag har haft ett gÀng sÄdana och har kvar nÄgra till. ser att du har Tvinprobandet i 2 fÀrg, har samma pÄ min gula B01 men gul/svart fin fint :cigar:

//Simon

Tillbaka
Topp