• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Ja sÄklart.

Men att colten va Breitlings instegsmodell Àr ingen nyhet och inget du behöver skÀmmas för :) jag har Àgt flera stycken.

Tycker det Àr synd att de slopade den modellserien
Insteg och intsteg. Innan dom kom fanns ju 90 tals chronomatrrna..pĂ„ den tiden lĂ„g dom runt 25k nya...som tex min colt kom 2006-2011, lĂ„g runt 30k nya DÅ...Sen Ă€r en Breitling alltid en Breitling 😁

Tycker isĂ„fall superocean Ă€r mer instegsmodellen. HĂ€r var min första Breitling 😁
Screenshot_20210408-191520_Instagram.jpg

Insteg och intsteg. Innan dom kom fanns ju 90 tals chronomatrrna..pĂ„ den tiden lĂ„g dom runt 25k nya...som tex min colt kom 2006-2011, lĂ„g runt 30k nya DÅ...Sen Ă€r en Breitling alltid en Breitling 😁
Det Àr ju kÀnt att Colt va Breilings lite "enklare" serie, ingen nyhet. Sen att de ÀndÄ höll sjukt hög nivÄ och Àr en bra klocka Àr en annan sak.

Instegsmodell per definition brukar vÀl vara att modellen Àr den billigaste i kollektionen. Vad kostade en chronomat 2006-2011 sÄ vi jÀmför samma sak? Man kan ju gilla modellen ÀndÄ. Det kanske inte blir jÀmförbart ÀndÄ för chronomaten har vÀl aldrig funnits med kvartsverk?

hittade nyss denna annonsen

vad tycker ni om bilderna?
jag förstÄr ju varför den inte blir sÄld....

"Fler bilder kan skickas vid behov"

Instegsmodell per definition brukar vÀl vara att modellen Àr den billigaste i kollektionen. Vad kostade en chronomat 2006-2011 sÄ vi jÀmför samma sak? Man kan ju gilla modellen ÀndÄ. Det kanske inte blir jÀmförbart ÀndÄ för chronomaten har vÀl aldrig funnits med kvartsverk?
Chronomat tidigt 2000-tal lÄg pÄ 29.000kr pÄ pilotlÀnken, lite lÀgre pÄ bullet.
Colt 16,5 - 19,5.

Klockan Àr prissatt till 30, men servats för 33.6kkr. Ligger inte en utan flera hundar begravna i den dÀr annonsen.

Ping @magnus.j93. Kanske dags för nya, bra bilder.
Även en historia kring servicen för den nyfikne.

Klockan Àr prissatt till 30, men servats för 33.6kkr. Ligger inte en utan flera hundar begravna i den dÀr annonsen.

den har vÀl blivit brutalt mulad av nÄgot och fÄtt en total makeover betalt av ett försÀkringsbolag

Slipen frÄn kreditkortet har ett betaldatum en mÄnad senare Àn pÄ fakturan och summan stÀmmer inte, men det kanske kan ha en rimlig förklaring? Hade jag sÄlt den klockan hade jag fotat den sÄ alla kan se boetten runt om för det Àr det enda man vill se efter att ha sett servicefakturan. Det kan ocksÄ vara sÄ att sÀljaren inte Àr helt nöjd med det ekonomiska utfallet men blev tvungen att inse att marknadspriset inte nÀmnvÀrt bryr sig om tidigare kostnader.

Slipen frÄn kreditkortet har ett betaldatum en mÄnad senare Àn pÄ fakturan och summan stÀmmer inte, men det kanske kan ha en rimlig förklaring? Hade jag sÄlt den klockan hade jag fotat den sÄ alla kan se boetten runt om för det Àr det enda man vill se efter att ha sett servicefakturan. Det kan ocksÄ vara sÄ att sÀljaren inte Àr helt nöjd med det ekonomiska utfallet men blev tvungen att inse att marknadspriset inte nÀmnvÀrt bryr sig om tidigare kostnader.
haha intressant det dÀra!

Tillbaka
Topp