Barricello
Guld
En lÀnk att gilla..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns det viklÄset hos Breitling nu?MÄste ocksÄ ge Cred till Breitling för deras viklÄs. Jag har inte haft det innan, men det Àr riktigt bekvÀmt, sÄ det blev en positiv överraskning. Perfekt ocksÄ med enkel quick-adjust
Japp, för 9220kr (borstat DLC-coated titan)Finns det viklÄset hos Breitling nu?
Skulle Àven kunnat tÀnka mig denna modell med lite "mixad" borstning. Den Àr för braEn lÀnk att gilla..
Skulle Àven kunnat tÀnka mig denna modell med lite "mixad" borstning. Den Àr för bra
TÀnkte ju mer crosswind-specialen har generellt svÄrt med arabiska siffror pÄ ur
Kanske inte sÄ lÀtt att fÄ tag pÄ dock ;-)
Det dÀr Àr en riktigt snygg sommarklocka!!! Har faktiskt inte sett den med vit tavla tidigare!Sommarklocka pÄ.
Nej det har utgÄtt för nÄgra Är sedan. Ny design nu. Mer fyrkantig och kortare. Köp det som Simon.x sÀljer om du vill ha gamla designen som de flesta gillar mer.Finns det viklÄset hos Breitling nu?
Japp, för 9220kr (borstat DLC-coated titan)
MÄste erkÀnna att jag har @JensBP s Superocean pÄ radarn som sommar/spanien dinka.. mÄste ba fixa in de sista för att sy ihop skiten #stekhetdinka #rövur #sommarikulörtafÀrger
Kör ba sÄ tar vi sommaren med storm #oranegangMÄste erkÀnna att jag har @JensBP s Superocean pÄ radarn som sommar/spanien dinka.. mÄste ba fixa in de sista för att sy ihop skiten #stekhetdinka #rövur #sommarikulörtafÀrger
rövurMÄste erkÀnna att jag har @JensBP s Superocean pÄ radarn som sommar/spanien dinka.. mÄste ba fixa in de sista för att sy ihop skiten #stekhetdinka #rövur #sommarikulörtafÀrger
Synd att @JensBP s Superocean Àr fake
MisstĂ€nkte det.. Ăr det för bra för att vara sant sĂ„ Ă€re som bekant troligen ett fake ex.. Jag har nu köpt en dyrare sliten variant. Den va sĂ„ dyr sĂ„ den MĂ„ste va Ă€kta!Synd att @JensBP s Superocean Ă€r fake
Alla dina klockor Àr fake + ditt ks-konto som snart tas över av Kim Jung-un.Synd att @JensBP s Superocean Àr fake
SAnslöst bra. Man verkar fĂ„ med ett gumim med viklĂ„s ocksĂ„. Man fĂ„r rĂ€kna pĂ„ moms till pappa staten bara. Men det blir ju ett bra pris Ă€ndĂ„!Ăr inte denna ovanlig och dessutom bra pris inklusive svensk moms?
Breitling ăŻăăăăă ăă©ăăŻăăŒă ăĄăłăș sĂ€ljes av en Seller pĂ„ Chrono24 för 15 090 kr
Breitling Annons: 15 090 kr Breitling ăŻăăăăă ăă©ăăŻăăŒă ăĄăłăș, Referensnummer A138A52PA; StĂ„l; Automatisk; Skick Bra; Klocka med originallĂ„da; Klocka med origwww.chrono24.se
Man kommer undan för under 19kkr. Pruta gÄr sÀkert ocksÄ. Tycker nÄgon i trÄden borde slÄ till!SAnslöst bra. Man verkar fÄ med ett gumim med viklÄs ocksÄ. Man fÄr rÀkna pÄ moms till pappa staten bara. Men det blir ju ett bra pris ÀndÄ!
Sen kan man faktiskt sÀlja det dÀr lÄset för sÀkert 3 om man inte behöver det.Man kommer undan för under 19kkr. Pruta gÄr sÀkert ocksÄ. Tycker nÄgon i trÄden borde slÄ till!
Jag mejlade dom, tror jag ska slÄ till.Sen kan man faktiskt sÀlja det dÀr lÄset för sÀkert 3 om man inte behöver det.
Den har Àven den coola pilotlÀnken som bÄde Àr blank och matt.
En grej, frÄga om kronan gÀngar ordentligt. Kan vara bilden. Det Àr ju ett lite luft mellan boett och krona pÄ dessa ufon, det Àr helt normalt, men pÄ bilden ser det ut som det Àr lite mer luft Àn normalt. Kan som sagt vara bilden som luras.Jag mejlade dom, tror jag ska slÄ till.
F'lÄt kanske 2-nÄt för lÄset. De kostar ju typ 3-nÄt nya. Men ÀndÄJag mejlade dom, tror jag ska slÄ till.
Ăr det dyrt att fixa ifall kronan inte gĂ€ngar ordentligt?En grej, frĂ„ga om kronan gĂ€ngar ordentligt. Kan vara bilden. Det Ă€r ju ett lite luft mellan boett och krona pĂ„ dessa ufon, det Ă€r helt normalt, men pĂ„ bilden ser det ut som det Ă€r lite mer luft Ă€n normalt. Kan som sagt vara bilden som luras.
Japp. Bryr man sig inte om tĂ€thet sĂ„ kan man ju skita i det, men annars behövs ny boett och det kostar huggorm.Ăr det dyrt att fixa ifall kronan inte gĂ€ngar ordentligt?
Ouch, lite risky dĂ„. Hur tusan sĂ€ger man âgĂ€ngarâ pĂ„ engelska?Japp. Bryr man sig inte om tĂ€thet sĂ„ kan man ju skita i det, men annars behövs ny boett och det kostar huggorm.