Ouch, lite risky dĂ„. Hur tusan sĂ€ger man âgĂ€ngarâ pĂ„ engelska?
"make love" om du vill vara lite fin i kanten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ouch, lite risky dĂ„. Hur tusan sĂ€ger man âgĂ€ngarâ pĂ„ engelska?
Ăr inte denna ovanlig och dessutom bra pris inklusive svensk moms?
Edit: trodde den var helborstad, men lÀnken har polerade delar.
Breitling ăŻăăăăă ăă©ăăŻăăŒă ăĄăłăș sĂ€ljes av en Seller pĂ„ Chrono24 för 15 090 kr
Breitling Annons: 15 090 kr Breitling ăŻăăăăă ăă©ăăŻăăŒă ăĄăłăș, Referensnummer A138A52PA; StĂ„l; Automatisk; Skick Bra; Klocka med originallĂ„da; Klocka med origwww.chrono24.se
Var Àr exakt skadan?Skada pÄ översida av bezel mot tavla. Konstig polering pÄ hela klockan. Kronan ser lite skum ut?
Helt OK pris, inget att dö för men helt ok. Du landar nÀrmare 20.
Vet inte om min hjĂ€rna spelar, men tim-chronograf visaren Ă€r vĂ€l inte helt nollstĂ€lld heller?Ăr inte denna ovanlig och dessutom bra pris inklusive svensk moms?
Edit: trodde den var helborstad, men lÀnken har polerade delar.
Breitling ăŻăăăăă ăă©ăăŻăăŒă ăĄăłăș sĂ€ljes av en Seller pĂ„ Chrono24 för 15 090 kr
Breitling Annons: 15 090 kr Breitling ăŻăăăăă ăă©ăăŻăăŒă ăĄăłăș, Referensnummer A138A52PA; StĂ„l; Automatisk; Skick Bra; Klocka med originallĂ„da; Klocka med origwww.chrono24.se
Tror den Àr det, men att den ej linjerar kl 12. Sen Àr inte datumet centrerad heller, vilket jag mÀrkt Àr vanligt hos vÀldigt mÄnga Àldre chronomater.Vet inte om min hjÀrna spelar, men tim-chronograf visaren Àr vÀl inte helt nollstÀlld heller?
Haha men för bövelenFick fler bilder pÄ kronan. SÀttet han svarade min frÄga ang kronan gör mig jÀkligt osugen pÄ klockan...
Fick fler bilder pÄ kronan. SÀttet han svarade min frÄga ang kronan gör mig jÀkligt osugen pÄ klockan...
Jo, sant i för sig. Jag Àr dock osÀker pÄ kronan och Àr nog inte en allt för stor gambler.Tonen ska man nog inte bekymra sig över sÄ mkt. Det kan nog vara sprÄkbarriÀrer eller tom google translate i tvÄ vÀndor som spelar in.
angÄende svaret sÄ ska du nog inte vara för oroligFick fler bilder pÄ kronan. SÀttet han svarade min frÄga ang kronan gör mig jÀkligt osugen pÄ klockan...
Inte, hursÄ?angÄende svaret sÄ ska du nog inte vara för orolig
japaner Àr jÀtte dÄliga pÄ engelska och anvÀnder rÀtt ofta översÀttningsappar
men köp nu inte klockan
Jo, sant i för sig. Jag Àr dock osÀker pÄ kronan och Àr nog inte en allt för stor gambler.
assÄ angÄende formuleringenInte, hursÄ?
Fick fler bilder pÄ kronan. SÀttet han svarade min frÄga ang kronan gör mig jÀkligt osugen pÄ klockan...
Àr man osÀker och har dÄlig kontakt med sÀljarn sÄ ska man nog gÄ vidare....Inte, hursÄ?
Det dÀr glappet Àr normalt. Ser bÀttre ut dÀr. Litet mellanrum som det ska vara. Konstigt och otrevligt svar pÄ en helt relevant frÄga dock.Fick fler bilder pÄ kronan. SÀttet han svarade min frÄga ang kronan gör mig jÀkligt osugen pÄ klockan...
Din bild Àr ju extremt dÄlig haha. GÄr inte att se.Nja tror jag avstÄr den faktiskt. HÀr Àr en jÀmförelse med min egna Chronomat. Tydlig skillnad?
Japp japsarna har ju sina klockor totalt inplastade i affÀrerna. Ett folk som verkar ha mycket litet till övers för repor.Àr man osÀker och har dÄlig kontakt med sÀljarn sÄ ska man nog gÄ vidare....
bÀttre fortsÀtta leta Àn att riskera att det blir en dyr affÀr!
överlag brukar japanska handlare vara otroligt Àrlig men japaner i allmÀnhet ogillar repor sÄ allt Àr oftast polerat
Dags för variation snart, Simon?Gul 44
//Simon
Zooma in kl 12Var Àr exakt skadan?
Var Àr exakt skadan?
Kanske, jag vet inte...slÀngde ut en riktigt halvhjÀrtad annons. Det Àr nÄgot med Aerospace som skaver ÀndÄ. Kanske kan va titanet...aja vi fÄr se. Den Àr ÀndÄ bra fin@Maxer redan dags att avyttra din Aerospace?
Bilden var frÄn den 18/5 Gnaget klockan juDags för variation snart, Simon?