• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Watcharound

Panerai
2-Faktor
UrsÀkta att jag trÀnger mig pÄ, men för att skriva hÀr behöver jag ju en Breitling!

Om nÄgon har en aerospace till mig fÄr ni gÀrna skriva! Gör inget om den Àr otestad eller litet defekt pÄ nÄgot sÀtt. TÀnker mig en Àldre modell.
Ska ha den som en reseklocka!
Kan ev tÀnka mig att slÀppa denna.
Inga kÀnda defekter.
Hojta via PM om intresse finnes.
Sub 10k.
BEA10F49-C203-4AC4-A6DF-C4275C8E51C2.jpeg
 

Jonjon

Breitling
Hej,

Undrar om nÄgon kunnig vet vad man begÀr för en svensksÄld Breitling B-2 Chronograph frÄn 2003, fullset med bÄde originallÀnk och lÀderband?
Tack för hjĂ€lpen â˜șâ˜ș
/John
25FF8628-B2FE-4C13-A5D2-AB57D23B7FD8.jpeg
068DB907-5E88-44A5-AF0F-296B7E9D557A.jpeg
 

Ådi

Cartier
2-Faktor
Jag tror jag har insett en jobbig sak.
Jag köpte nyss en Tudor för inte sÄ lÀnge sen och efter ha burit den ett par veckor sÄ slutar jag med samma kÀnsla. "Jag önska jag hade min Navitimer pÄ mig istÀllet"

Jag hade stora planer pÄ flera olika klockor framöver men jag tror jag har insett att jag Àlskar min Navitimer mest och dÄ frÄgar man sig sjÀlv varför man ens ska ha andra klockor nÀr man kan endast ha den man gillar mest.

Kommer nog sÀlja min andra klocka och köra vidare pÄ min drömklocka och förevigt bli en "one watch guy".

121189617_386350765830236_3940161514740367776_n.jpg
HÄller med, Navitimern Àr svÄrslagen. Blir inte att jag anvÀnder min sÄ ofta nu pÄ sommaren eftersom den inte tÄl vatten sÄ bra, men varje gÄng den Äker pÄ sÄ kÀnns det som att komma hem

D42A250C-7C87-47B0-85B9-7EAD5158B3B2.jpeg
 
A42EC873-6361-4CE7-BF18-5A08FFDD6A66.jpeg

Hej! TÀnkte göra mig av med min ögonsten för att kunna finansiera en annan som jag hittat. NÄgon som har tips pÄ var man kan sÀlja den? FÄr gÀrna vara en klockhandlare el dylikt. Ser sÄklart gÀrna att den kommer i hÀnderna pÄ nÄgon som vÄrdar den med respekt.
 
Senast Àndrad:

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Usch vad det Àr jobbigt. Villhöver Bentleyn for real. Men Àr liiiiiiiiiiiite osÀker pÄ storleken med tanke pÄ de raka lugsen. AD slÀpper loss de för 69k :/
20210727_104342.jpg
- Vill ocksĂ„ ha en, men tyvĂ€rr behöver jag mikrojustering pĂ„ lĂ€nken och det har den inte. Inte nĂ„gon kul lĂ€nk att förlĂ€nga/korta heller. Önskar den sĂ„ldes med gummiband 🙂
 

Boozer_87

Panerai
Ge det nĂ„gra mĂ„nader sĂ„ ryker nog ett par procent. SĂ„lĂ€nge som de fortsĂ€tter att punga ut dem. Men det Ă€r ju Ă€ndĂ„ en del 😔
Gillar ocksĂ„ bentlyen hĂ„rt men nĂ„got tĂ€r pĂ„ mig att bĂ€ra den nĂ€r jag inte har bilen. Kanske tĂ€nker fel hĂ€r? Men jag hade inte köpt en ferrariklocka heller eller liknande. NĂ„tt kĂ€nns inte riktigt rĂ€tt. Men har man ingen bil sĂ„ Ă€r ju problemet löst, dĂ„ kan man ju ha alla đŸ€Ł
 

Boozer_87

Panerai
- Chronomaterna Ă€r vĂ€ldigt fina överlag, men det Ă€r mycket pengar. AndrahandsvĂ€rdet brukar dock sĂ€llan vara sĂ„ bra

Men 69k tyckte jag ÀndÄ var rimligt, klart har man den i en mÄnad och Ängrar sig sÄ Àr det ju sÀkert runt 20 k Ät skogen. Men slÄr man ut typ 30k pÄ 3 Är sÄ Àr det ju nÀstan "billigt" @Nissestr
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Gillar ocksĂ„ bentlyen hĂ„rt men nĂ„got tĂ€r pĂ„ mig att bĂ€ra den nĂ€r jag inte har bilen. Kanske tĂ€nker fel hĂ€r? Men jag hade inte köpt en ferrariklocka heller eller liknande. NĂ„tt kĂ€nns inte riktigt rĂ€tt. Men har man ingen bil sĂ„ Ă€r ju problemet löst, dĂ„ kan man ju ha alla đŸ€Ł
För mig Àr det tavlan som gör klockan. Typ sunburst fast mörkgrön. Svart i vissa lÀgen, sprakande i andra
images.jpeg
images (1).jpeg
images (2).jpeg
 
Topp