• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Andreas K

Omega
2-Faktor
Sen Àr ju denna bentlyn klart mer incognito Àn andra bentlys dÄ det bara stÄr en tunn rad pÄ boettlocket att det Àr just en bentley edition. Och sÄ fÀrgen sÄklart, men det vet ju bara vi nördar ;)
Skitcool ju, gillar du den sÄ spelar det vÀl ingen roll om det Àr en Bentley.
 

Andreas K

Omega
2-Faktor
Gillar ocksĂ„ bentlyen hĂ„rt men nĂ„got tĂ€r pĂ„ mig att bĂ€ra den nĂ€r jag inte har bilen. Kanske tĂ€nker fel hĂ€r? Men jag hade inte köpt en ferrariklocka heller eller liknande. NĂ„tt kĂ€nns inte riktigt rĂ€tt. Men har man ingen bil sĂ„ Ă€r ju problemet löst, dĂ„ kan man ju ha alla đŸ€Ł
Som tidigare sagts sÄ skriker den ju inte Bentley. Riktig fin Àr den.
 

Arvid E

Omega
Navitimern Àr vÀl obligatorisk utrustning för navigering bland de svensk-norska fjÀlltopparna?

20210726_060034.jpg
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Kom över denna rackare, igĂ„r. Otroligt bra skick, nĂ€ra NOS. Fullset med ifylld certifikat och ifylld servicebok. 😋
Enda nackdelen, saknar nÄgra lÀnkbitar, vilket vÀl gör den till icke fullset?
Funderade pÄ att sÀlja den, men den lÀr nog stanna.
B9A30B91-E307-4D5D-94F5-6E3465C855C9.jpeg
 
Hej gÀnget,
Är grymt sugen pĂ„ en avenger gmt! var i Sthlm har man störst chans hitta en och till rĂ€tt pris? Är ju Seiko galning sĂ„ jag har inte full koll pĂ„ BrattarđŸ€Ș
 
Topp