Mm. Jag Àr oftast kort och tjurig numera...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mm. Jag Àr oftast kort och tjurig numera...
Varför pÄ detta vis? Gift dig?Mm. Jag Àr oftast kort och tjurig numera...
Det va nÄgra Är sedan jag gifte mig, men det bidrogVarför pÄ detta vis? Gift dig?
Ăppet igen den 9:de Augusti.Jo, men tĂ€nkte mer specifikt.
Jo. Det Àr vÀl ingen nyhet direktFan assÄ, efter att ha infiltrerat diverse breitlinggrupper pÄ FB sÄ gÄr det att bekrÀfta att allt under 44mm Àr damstorlek, 44mm Àr juvenile och 44+ och 16mm tjocklek för mÀn
Vad tyckte dem i jÀmförelse med en skx?Fan assÄ, efter att ha infiltrerat diverse breitlinggrupper pÄ FB sÄ gÄr det att bekrÀfta att allt under 44mm Àr damstorlek, 44mm Àr juvenile och 44+ och 16mm tjocklek för mÀn
NejdÄ, men alltid varit fascinerad över vilka stolpskott som sÀtter denna standardJo. Det Àr vÀl ingen nyhet direkt
Oklart, var nÄgon *di*t som i varje inlÀgg la upp en förfrÄgan om de hade en skx att jÀmföra med men det fick inte riktigt den responsen som förvÀntadesVad tyckte dem i jÀmförelse med en skx?
Mm.NejdÄ, men alltid varit fascinerad över vilka stolpskott som sÀtter denna standard
Jo, det enda ögongodiset i den vÀgen Àr ju Freds guldklimparMm.
Det postats i princip bara bilder pÄ nyare chronomater och avengers i 44mm+.
SÀllan det postats nÄgra roliga vintage-modeller eller "semivintage"
Slutade följa de dÀr grupperna ganska snabbt
Ja precis.Jo, det enda ögongodiset i den vÀgen Àr ju Freds guldklimpar
Jag rapporterade inlÀggen.HÀr har det rensats i trÄden. TillÄter inte KS fylleinlÀgg lÀngre?
Dina egna?Jag rapporterade inlÀggen.
Jaa, sÄg ju förfÀrligt ut.Dina egna?
HahahaJaa, sÄg ju förfÀrligt ut.
Det och vitt kÀnns sommar!DÄ vart det den 1 Augusti idag
//Simon
Trevlig! hur ligger den pÄ handleden?MÄndag...
Jag diggar den ingen "liten" 42mm men ball klockaT
Trevlig! hur ligger den pÄ handleden?
Och var det den som lÄg ute pÄ blocket?
Har du nÄgot muskelminne för en jÀmförelse till dig tidigare chronomat Airborne?Jag diggar den ingen "liten" 42mm men ball klocka
StÀmmer bra det
Hade Airborn pÄ lÀder band som gjorde att den upplevdes topptung och ville rotera lÀttare. Chronomat vÀger mer men viktfördelningen Àr bÀttre "pga lÀnken" -gillar bÄdaHar du nÄgot muskelminne för en jÀmförelse till dig tidigare chronomat Airborne?
Hade Airborn pÄ lÀder band som gjorde att den upplevdes topptung och ville rotera lÀttare. Chronomat vÀger mer men viktfördelningen Àr bÀttre "pga lÀnken" -gillar bÄda
Löp och köp! Det var ju ett helt ok pris?
Enjoy! Den blir nog riktigt bra. Funderar pÄ Bentleyn