• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ahh förstÄr det.

Men det dÀr med owg brukar vara en fin tanke i teorin, men svÄrt i praktiken
Japp. Brister ju redan dÄ denna kommer att vara kvar dÄ det Àr arvegods. Men man kan alltid drömma
guld.jpg
 
Hej!
Jag har inte mÄnga inlÀgg och sÄ hÀr, sÄ jag hoppas att ingen blir irriterad för att jag redan lÀgger ut en krok hÀr...
Är sugen pĂ„ en Navitimer, helst med stĂ„llĂ€nk.
Ifall det skulle vara nÄgon hÀr som har en Navitimer som ni funderar pÄ att sÀlja sÄ Àr ni vÀlkomna att höra av er till mig.
Jag bor i Göteborg.
Med vÀnlig hÀlsning, Johan
 
Hej igen!
Glömde skriva att Àven Àldre klockor Àr av intresse.
Om man fÄr drömma sÄ Àr det en med guldvingar som Àr den kanske finaste i mitt tycke.
Med vÀnlig hÀlsning, Johan
 
Hej IGEN!
Ville ocksÄ frÄga ifall det Àr tryggt att handla via Catawiki?
Hittade deras auktioner nÀr jag letade pÄ nÀtet.
Om nÄgon kan dela med sig av erfarenheter sÄ tar jag tacksamt emot dem.
Med vÀnlig hÀlsning, Johan
 

ajs

Omega
2-Faktor
Kollar bara av lÀget om nÄgon Àr sugen pÄ en vit SO 42mm. RÀdd att den mestadels ska ligga i lÄdan och inte fÄ sÄ mycket tid. Finns en annons under köp och sÀlj.
EDIT: sÄld pÄ annat hÄll.
70E18D48-61FE-4C60-802B-848E794EBA7F.jpeg
 
Senast Àndrad:

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Denna A13350 ligger ute till försÀljning pÄ Facebook för 24kkr. Servad för tvÄ Är sedan. Hade varit kul ifall den hittade hit till KS. :)
8C5B4EC7-CAA9-4294-BFCB-BBFC489609A6.jpeg
 

Boozer_87

Panerai
Kollar bara av lÀget om nÄgon Àr sugen pÄ en vit SO 42mm. RÀdd att den mestadels ska ligga i lÄdan och inte fÄ sÄ mycket tid. Finns en annons under köp och sÀlj.
70E18D48-61FE-4C60-802B-848E794EBA7F.jpeg
Vill inte lĂ„ta dum eller nĂ„got men jag tror du ligger 2-4 k för högt för ks, jag gillar fĂ€rgsĂ€ttningen men tror bland den "bredare publiken" Ă€r mindre hajp. Som sagt ett högst personligt ödmjukt svar men tror det stĂ€mmer 👊
 
Senast Àndrad:

Weberg

Audemars
Fattar inte att jag vÀntat sÄ lÀnge med denna modell, alla fördomar krossades i samma sekund jag knÀppte fast den: absolut ingen tung klump, sitter grymt skönt och upplevs inte alls sÀrskilt stor: som jÀmförelse mÀter den 40 mm över bezeln. Och ÀndÄ en enorm vristnÀrvaro.

IMG_20210803_125551.jpg
IMG_20210803_125542.jpg
 

Boozer_87

Panerai
Fattar inte att jag vÀntat sÄ lÀnge med denna modell, alla fördomar krossades i samma sekund jag knÀppte fast den: absolut ingen tung klump, sitter grymt skönt och upplevs inte alls sÀrskilt stor: som jÀmförelse mÀter den 40 mm över bezeln. Och ÀndÄ en enorm vristnÀrvaro.

IMG_20210803_125551.jpg
IMG_20210803_125542.jpg
Den sitter faktiskt mkt bĂ€ttre Ă€n senare modell , gult Ă€r absolut inte fult, grattis till en ball klocka! 👊
 

ajs

Omega
2-Faktor
Vill inte lĂ„ta dum eller nĂ„got men jag tror du ligger 2-4 k för högt för ks, jag gillar fĂ€rgsĂ€ttningen men tror bland den "bredare publiken" Ă€r mindre hajp. Som sagt ett högst personligt ödmjukt svar men tror det stĂ€mmer 👊
Kan vara sÄ. FÄtt bud av chrono24 pÄ 22k om jag sÀljer direkt till dem. Klurat lite pÄ att försöka privat dÀr för att nÄ en större marknad.
 

Boozer_87

Panerai
Kan vara sÄ. FÄtt bud av chrono24 pÄ 22k om jag sÀljer direkt till dem. Klurat lite pÄ att försöka privat dÀr för att nÄ en större marknad.
Har ingen erfarenhet av att sÀlja till dem men kÀnns som det kan gÄ jÀkligt smidigt, kanske vÀrt och slippa bekymmer? Pengar Àr ju pengar men 2,5k för att slippa annonsera i 2 mÄnader och ÀndÄ hamna dÀr till slut?
 

ajs

Omega
2-Faktor
Har ingen erfarenhet av att sÀlja till dem men kÀnns som det kan gÄ jÀkligt smidigt, kanske vÀrt och slippa bekymmer? Pengar Àr ju pengar men 2,5k för att slippa annonsera i 2 mÄnader och ÀndÄ hamna dÀr till slut?
Mjo. Är ju inklusive frakt och allt. FĂ„r avvakta lite och se om nĂ„gon nappar hĂ€r annars gĂ„r den vĂ€l via den vĂ€gen.
 
Topp