Sugen pÄ lite bling bling igen?
Enjoy! Den blir nog riktigt bra. Funderar pÄ Bentleyn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sugen pÄ lite bling bling igen?
Enjoy! Den blir nog riktigt bra. Funderar pÄ Bentleyn
GÄr ju Ä bli owg med den. Men dÄ mÄste en del annat bort. Det som skaver för tillfÀlletSugen pÄ lite bling bling igen?
Ahh förstÄr det.GÄr ju Ä bli owg med den. Men dÄ mÄste en del annat bort. Det som skaver för tillfÀllet
Japp. Brister ju redan dÄ denna kommer att vara kvar dÄ det Àr arvegods. Men man kan alltid drömmaAhh förstÄr det.
Men det dÀr med owg brukar vara en fin tanke i teorin, men svÄrt i praktiken
Lite som kommunismen alltsÄ, fin tanke med omöjligt i verkligheten.Ahh förstÄr det.
Men det dÀr med owg brukar vara en fin tanke i teorin, men svÄrt i praktiken
Det Ă€r lugnt! Vet att du Ă€r deckad med gott samvete, bara Ă„ pull the trigger!Tack! Ăr glad som en gris, sĂ„ mycket karaktĂ€r! Ligger dĂ€ckad i sĂ€ngen nu, men bilder kommer.
Velar lite fram Ä tibax pÄ en sÄn dÀr ..snygga! Men som du sÀger.. ganska stor för sina 42mm. ..vad fick du dega för pjÀsen?MÄndag...
tung Àr den ocksÄ nÀstan 200g , eftersom det var en inbytes affÀr sÄ har jag den för kanon prisVelar lite fram Ä tibax pÄ en sÄn dÀr ..snygga! Men som du sÀger.. ganska stor för sina 42mm. ..vad fick du dega för pjÀsen?
Vill inte lÄta dum eller nÄgot men jag tror du ligger 2-4 k för högt för ks, jag gillar fÀrgsÀttningen men tror bland den "bredare publiken" Àr mindre hajp. Som sagt ett högst personligt ödmjukt svar men tror det stÀmmerKollar bara av lÀget om nÄgon Àr sugen pÄ en vit SO 42mm. RÀdd att den mestadels ska ligga i lÄdan och inte fÄ sÄ mycket tid. Finns en annons under köp och sÀlj.
Den sitter faktiskt mkt bÀttre Àn senare modell , gult Àr absolut inte fult, grattis till en ball klocka!Fattar inte att jag vÀntat sÄ lÀnge med denna modell, alla fördomar krossades i samma sekund jag knÀppte fast den: absolut ingen tung klump, sitter grymt skönt och upplevs inte alls sÀrskilt stor: som jÀmförelse mÀter den 40 mm över bezeln. Och ÀndÄ en enorm vristnÀrvaro.
Tack! Och hÄller helt med!Den sitter faktiskt mkt bÀttre Àn senare modell , gult Àr absolut inte fult, grattis till en ball klocka!
Nu gÀller det att hÄlla tvÄngstankarna /fingrarna i styrTack! Och hÄller helt med!
Kan vara sÄ. FÄtt bud av chrono24 pÄ 22k om jag sÀljer direkt till dem. Klurat lite pÄ att försöka privat dÀr för att nÄ en större marknad.Vill inte lÄta dum eller nÄgot men jag tror du ligger 2-4 k för högt för ks, jag gillar fÀrgsÀttningen men tror bland den "bredare publiken" Àr mindre hajp. Som sagt ett högst personligt ödmjukt svar men tror det stÀmmer
Tell me 'bout it... Har dessutom klÄfingriga barn. Blir att lÄsa in den i lÄdan (attachévÀskan!) nÀr jag inte bÀr denNu gÀller det att hÄlla tvÄngstankarna /fingrarna i styr
Har ingen erfarenhet av att sÀlja till dem men kÀnns som det kan gÄ jÀkligt smidigt, kanske vÀrt och slippa bekymmer? Pengar Àr ju pengar men 2,5k för att slippa annonsera i 2 mÄnader och ÀndÄ hamna dÀr till slut?Kan vara sÄ. FÄtt bud av chrono24 pÄ 22k om jag sÀljer direkt till dem. Klurat lite pÄ att försöka privat dÀr för att nÄ en större marknad.
Mjo. Ăr ju inklusive frakt och allt. FĂ„r avvakta lite och se om nĂ„gon nappar hĂ€r annars gĂ„r den vĂ€l via den vĂ€gen.Har ingen erfarenhet av att sĂ€lja till dem men kĂ€nns som det kan gĂ„ jĂ€kligt smidigt, kanske vĂ€rt och slippa bekymmer? Pengar Ă€r ju pengar men 2,5k för att slippa annonsera i 2 mĂ„nader och Ă€ndĂ„ hamna dĂ€r till slut?
Ăgde. Fick den aldrig att sitta bra sĂ„ den sĂ„ldes.Testade pĂ„ Erikssons ur. NĂ€tt & trevlig modell! NĂ„gra fler som Ă€ger?
Trist! Satt sjukt bra pĂ„ mig. Pröjsade du list eller vad har man ish för rabatt pĂ„ bratte?Ăgde. Fick den aldrig att sitta bra sĂ„ den sĂ„ldes.